Inge fijn dat je pilletjes helpen scheelt weer! Iris oeh dat klinkt wel erg spannend!! Nog 8 dagen! Chicken net nog getest? Als ie zo donker is kun je beter 2x testen per dag. Oh wacht dat zou dan t beste na 10:00 kunnen.
Ha Lottie! Nee, niet getest, ben nu op kantoor, dus klussen nu kan zowiezo niet. Vandaag om 18.00 nog testen, maar denk wel dat we goed geklust hebben zo. De testen werden zo snel donker dat ik echt denk dat vandaag m'n ei is. Vanavond nog een snelle klus en dan afwachten maar!!
@ Iris: Oew, hoop dat het een nesteling is! Zou idd veel te vroeg zijn voor een ongi. Heb goede hoop hoor @ Inge: Klinkt als een goede compromis zo
Hey meiden! Ik lees net op de site van mn vk dat ze eene cho hebben aangeschaft!!! Nu krijgt elke zwangere bij elk bezoek een echo. Zonder medische inhoud...dus meer een pretecho. Maar toch heel erg leuk en fijn! Heb nu trouwens een zwangerschaps bh (lees meegroei bh) aan. Wat een verademing! Echt heerlijk! Ik heb een hele opgezette onderbuik, die voelt ook een beetje zwaar en ongeveer een handbreedte uit het midden aan beide kanten een soort van steekjes. Is dat bandenpijn?
Inge zooo mazzelaar! Haha jaloers!!! Wil ook leuk hoor klinkt niet echt als bandenpijn. Dat zijn felle steken, echt net of er iets scheur af en toe. Maar misschien t begin ervan??
@ Inge: Das wel fijn dat ze dat hebben aangeschaft En leuk dat je collegaatje straks nog een echo gaat maken. Geniet er van hoor.
Goedemorgen, @Inge: Dus mss morgen dan toch een echo?? En je wordt vandaag al weer verwend....hihi. Is toch wel handig zo! Fijn dat die pilletjes werken. @Chicken: Ben benieuwd wat je ovu vandaag doet. Had je gisteravond nog getest?? Hopen dat ei snel komt en je op het juiste moment geklust hebt ! @Iris: Oe spannend. Op hoeveel dpo zit je nu? Ik moest ook meteen aan een innesteling denken. Hoop het voor je ! @Rittjuh: Hoe is het met jou?? @Caruli: Hoe lang nog voordat je mag testen?? @Lottie: Hoe was de soep??
Iris: Hoop dat het een innesteling is. Inge: Wow weer een echo meid, veel plezier Chicken. Spannend nu 2 weken wachten. Hier: Veel vochtverlies... snap er niks van. Dacht echt dat vorige week mijn ei geweest was maar nu ga ik weer twijfelen.. Kramp in mijn buik gisteren maar is nu weer gezakt. Cd 23 vandaag....
Moon De soep was lekker. En manlief vond m ook heerlijk, dus ikke blij. Hij zei "moet je een keer voor mn ouders maken". Durf ik niet, want zijn moeder kan onwijs goed koken haha. Maar ik heb 1 kommetje op en een gewoon hamburgertje vd mac! Kwam manlief mee thuis. Caruli Lastig zeg...is het slijmerig? Das nl idd een teken dat je ei komt...normaal dan
@Moon..nee heb gisteravond niet getest, maar wel geklust. Vandaag geen slijm meer, dus denk dat ei vandaag is. Ik test om 18.00 nog eens. Ben benieuwd, als het nog positief is, vanavond nog maar eens klussen..
@Caruli: balen die onduidelijkheid. Mss heeft je lichaam een LH piek gehad, maar is je ei niet gesprongen. Dan krijg je weer een LH piek...Net zolang tot je je ei echt hebt gehad. Mijn echo was leuk! Hartslag nu ook gehoord Het vruchtje is al 1,8cm lang en het vruchtzakje al 4x4cm
Nou....ik moet zeggen....we hebben het allebei enorm druk momenteel dus zijn ook wel weer best moe. Dan is het best even een knop omzetten om toch even te klussen. Normaal hadden we nu gewoon heerlijk tegen elkaar aan gekropen, maar in dit geval, moet je er wel wat voor over hebben. Niet dat het vervelend is hoor...
@ Inge: Fijn dat je een goede echo hebt gehad net @ Moon: Ben hier aan het wachten op mn ei Die kan zondag ongeveer komen of pas 1,5 week later. We zullen het zien. Vanaf vrijdag maar flink klussen en fietsen voor een kleine 2 weken. Hoop stieken mn ei wel te voelen, dan heb ik iig een beetje een idee van mn eisprong.
Iris; Oeh Klinkt hoopvol! Ik ga weer duimen... Inge; Elk bezoek??!!! Ben jaloerssssssss....!! Mijn vk heeft ook eigen apparatuur, maar daar kom ik er maar 2x onder hoor... Caruli; Zijn het niet gewoon je eerste hormonen??? Hoor je ook vaak dat vrouwen, als ze zwanger zijn, na innestelling meer afscheiding verliezen.... Ik ga iig weer duimen.... Rest even vergeten sorry Ik ben blij, want mijn tepels beginnen zeer te doen... hihihi!! Zooo blij met mijn kwaaltjes!!
Caruli Wit en waterig was het bij mij altijd ongeveer een week voor mijn eisprong. Chicken Ik heb gelezen dat je ei idd de dag nadat je het meest overvloedig last hebt gehad van slijm springt! Inge Super!