Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    LOL Moon; zou half uur van te voren die 2 glaasjes(!) water drinken.. Gaat bij mij snel genoeg.. Kwartiertje na water drinken kan ik wel weer lozen hoor..;) Maar zou idd niet teveel drinken, want dan weet je wat er gebeurt.. En mocht t dan wel een inwendige worden, laat je zo de hele boel lopen.. whahahah!!

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Hahaha...zat ik ook al aan te denken. Lukt het uitwendig niet en moet het toch een inwendige echo worden...sorry maar mag ik dan eerst even naar het toilet...hihi??
    Ik heb het idee dat ik vaak na een half uurtje al moet plassen, maar ja dan let je er niet zo op hè?!

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Had je eigenlijk gisteren even moeten testen.. ;) Komt vast helemaal goed.. En zodra je dat knipperlichtje ziet ben je alles weer vergeten.. :)

4. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Veel succes en plezier zo Moon!! Niet te zenuwachtig worden, want dan moet je nog veeeel nodiger naar de wc haha. Komt vast goed ;)

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Iris: Ja, dat is ook weer zo...hmmm lastig ;). Heb je nog bloedverlies gehad??

@Marrr: Ja, stom hè! Heb gisteren sowieso weinig gedronken, mijn maag draait soms om als ik aan drinken denk. Vind het daarom ook wel lastig wat ik kan drinken...niet te zoet, maar ook niet te zuur...pfff. Hoe is het met je moddersloten??

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Sssssssssssssssssssstttttttt!!!!!!!

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: O, sorry :D. Wat drink jij zoal?

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon;Veel water nu.. Probeer ook aan mn portie melk te komen, en ranja drink ik ook regelmatig.. Verder niet zoveel.. Jij?

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Van water word ik misselijk (komt door wagenziekte als kind....pilletjes innemen ;)) en lust ik alleen in de zomer als het warm is. Nu vooral jus d'orange, soort dubbelfriss van de Aldi, mango sap van Appelsientje, melk en milkenfruit. Shit ik moet plassen....bijna 11/2 uur na een bierglas dubbelfriss. Hmmm, nu maar gauw plassen.

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Dan moet t helemaal goedkomen als je over half uur een glas water neemt....:)

11. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; ben je al terug???

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: Hoe is het gegaan?

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hallo dames,

Ik ben er weer :D! Ik heb een goede uitwendige :) echo gehad, maar zal deze later inscannen en laten zien. Ikzelf vind hem vrij onduidelijk ;). We hebben het hartje zien kloppen :)...zag echt van die klepjes heen en weer gaan...hihi.
    In eerste instantie gaf de meting 6w3d aan :$, maar bij de tweede en derde meting kwam er 7w1d uit. Dat scheelt dus maar 1 dagje met mijn berekening en dat is netjes toch?!
    Ik vraag me alleen af hoe ik de echo moet bewaren, want het lijkt wel thermopapier. Dat gaat dan toch vervagen?? Kan scannen dan trouwens ook geen kwaad??
    Volgende afspraak staat op 14 april.

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaayyy Moon!!!!!!! Gefeliciteerd met je mooie echo!! Geniet ervan! En snel laten zien! Ben heel nieuwsgierig!!!!

15. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaa Moon!! Gefeliciteerd met een mooie echo met kloppend hartje :)

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Chicken: Weer op de wachtbank lees ik. Worden weer spannende dagen. Ik ga duimen voor je dat ze lekker hebben gezwommen haha.

@ Caruli: Nog een ruime halve week geduld dus. Hopelijk wordt het beloond :D

@ Suzy: Fijn dat iedereen zo enthousiast heeft gereageerd op het nieuws!

@ Moon: SUPER dat je een goede echo hebt gehad. Ben wel benieuwd, dus als het lukt om te scannen... :)

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: Gefeliciteerd!!!

@Inwendige echo: Dat moet met een lege blaas ;)

Wij gaan zo richting de vk.....Tot straks!!!

18. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Moon ,wat super je hebt echt het bewijs gehad dat je een lief klein beebje in je buik hebt zitten!!!!!nu kun je nog meer gaan genieten..

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; Beetje laat, maar have fun! :D

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Nou, ben bij de vk geweest. Ze hebben spreekuur op 3 locaties en het echoapp. staan niet op de locatie waar ik vandaag was. Maar 6 april ga ik naar de locatie met echo!

Bloeddruk was goed, ijzergehalte ook (voor mijn doen wel wat laag; 7,7 heb normaal ruim 9). Doptone zei ze dat dat echt geen zin had, ik mocht wel gaan liggen, maar moest erop rekenen niets te horen. Om mezelf voor een teleurstelling te behoeden heb ik gezegd dat dat de volgende keer wel komt. Goed he?

Deel Deze Pagina