Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Daaag!!

Moon: En? Hoe was de reactie?

Iris; Dit is gewoon innestelling... ;)

Lottie; **Knuffel!!**

Hier niks bijzonders.. Ga alleen NU een ruimere broek bestellen. Had vandaag de hele dag mijn ruimste stretch spijkerbroek aan, maar aan het eind van de dag doet mijn buik gewoon zeer.. Dus, ga even online shoppen.. :D

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Marr...leuk he shoppen!!

Ik kan nog niet testen zeker?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    niks ernstigs hoor..:)

marr
    mmm lekker:D m'n eerste nvnt knuffel:D!! Danku

moon
    vertel!!

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Is het gelukt met shoppen? :D

@ Chicken: Wat voor test wil je doen? :p

5. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Waarom voel je je down dan Lottie? Hoop dat je je snel weer lekker voelt iig :).
    En Marr ben je geslaagd op internet?? Ik heb toen veel geleend van vriendinnen, handig en lekker goedkoop :).
    Hier wat misselijk en hoofdpijn, morgen zal de ongi wel doorbreken, gebeurt altijd op een dinsdag bij mij nl haha.

6. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Iris nee hoor je wordt niet ongi!!!ben toch niet voor niks aan het duimen.

7. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Dat is lief van je Nitaa , ik hoop dat je gelijk hebt:D !!!

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Iris/Rittjuh; Helaas geen succes.. :( Zit met een ontzettende kl*temaat en durf eigenlijk niet zo goed iets te bestellen.. Bovendien vind ik alles wat ik leuk vind nogal aan de prijs.. Dus denk dat ik van de week hier maar even de stad in duik.. Pfff.. Moet ik nog een paar dagen uithouden.. :(

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden :D

Hier steeds meer rommelende darmen, dus denk dat de ongi in aantocht is. Morgen of anders woensdag is mijn nod dus..

Iris: Hoe is het bij jou?

Chicken: Nog even volhouden meid ;)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Niet ongi worden dames!!!

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Kan je niet bestellen en als het niet goed is weer retour sturen? Dan betaal je hooguit de verzendkosten als het niks is. Of anders idd toch ff naar de stad. Hoop dat je snel gaat slagen!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Hier meer krampen en "windjes", hoop zo dat de ongi pas morgen komt. Maar goed daar heb ik niks over te zeggen he ;)

Ik ga aankleden, naar de apotheek, zh bellen, huisarts bellen en dan komt Mitchell weer thuis.

En straks naar de 2nd opinion :D, ben heel benieuwd.

Fijne dag meiden

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Goedemorgen dames! Caruli niet ongi worden he!!! Ik duim voor jou en veel suc6 met je zoontje toch??
    Marr misschien eens bij H&M online kijken? Dat is niet duur en ze hebben ook zwangerschapsmode... Ik kocht veel tuniekjes, die zijn vaak wijd en kun je nog lang aan hebben met een legging (zit ook lekker).. Veel succes in elk geval.

Vannacht weer vreselijk veel gedroomd en steeds wakker. Echt enge dromen maar ook een hele leuke droom, nl. dat ik getest had en dat het positief was.. helaas was het maar een droom, echt raar het leek zo echt. Vanmorgen weer wat bruin verlies, maar het wordt al donkerder dus ben heel bang dat het donderdag toch misgaat of eerder..

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Succes vandaag caruli!!

Iris, voel je je anders?

15. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik voel me opgejaagd en slaap dus slecht en mijn borsten wat groter, maar doen in tegenstelling tot andere maanden niet pijn..

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wel spannend!! Ik had ook altijd borstpijn (1 borst) en toen ik zwanger was vd eerste had ik juist geen borstpijn;)

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Iris; Ik heb 2x gedroomd dat ik posi testte, en beide keren bleek ik zwanger... Duimduimduimmmmmmmmm!!!

Caruli; NIET ONGI WORDEN! En succes vandaag!!

Kleren; Ja tuniekjes zat ik ook al naar te zoeken... Denk dat ik van de week maar een nieuwe zoekpoging ga doen...

18. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Echt waar Marr nou hoop dat het bij mij ook zo werkt dan hihi :)

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Meiden, sorry dat ik jullie zo verwaarloos...ik heb het druk, ben moe....sorry sorry sorry!!!!

@Marr: Ik heb een ZX6R en mn vriend een ZX10R (Kawasaki). Motorrijden was heerlijk. Zaterdag en Zondag een stuk gereden :)

@Iris: Ik had ook dagen lang bruinverlies. Al vanaf 7dpo...maar ben echt niet ongi geworden :) En heftig dromen en slecht slapen.....kan klinken als zwanger!!! Duimduimduimduim....

Ik maak me een beetje zorgen. Mn boobs doen geen pijn meer en lijken ook te slinken. Ben zo bang dat het een slecht voorteken is! Had nl gedroomd dat ik weer een mk kreeg eergister :(

Ik heb deze week avonddienst, gister was echt mega druk. Hopelijk is het straks wat rustiger. Ach, de tijd gaat dan wel lekker snel :)

En wat is het heerlijk weer!!!! Het lijkt wel zomer :D

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Inge: Dat is geen fijne droom. Hoop echt niet dat het werkelijkheid gaat worden hoor!

@ Marrr: Succes weer met verder shoppen ;)

@ Iris: Hoop niet dat het door gaat zetten hoor. Het kan nog steeds van een nesteling zijn. Dat hoop ik gewoon :D

@ Caruli: Heb je de uitslag al van de 2nd opinion?

Deel Deze Pagina