Hi dat is lijm voor een plakbeeb!! Ik had voor mijn vriend als hint een fles lijm neergezet, hij moest wel even denken hihi
@ Chicken: Hoop voor je dat je gelijk krijgt en het idd raak is Nog even geduld... @ Lottie: Als je het niet vertelt, moet je idd uitkijken dat je je niet per ongeluk verspreekt ofzo. @ Quint: Nee, dan is het nog niet zeker dat ik zwanger ben, maar dan is de kans wel groter denk ik. Maar goed, eerst dat maar eens halen. En weet ook niet 100% zeker dat mn ei dinsdag is geweest. Dat denk ik gewoon qua buikpijn. Heb verder niet constant getempt of ovu's gedaan. @ Iris: Balen dat het nu echt is doorgezet Hopelijk brengt de komende ronde wel een mooie roze wolk @ Florabelle: Gefeliciteerd!! Nu duimen op een prachtige plakbeeb!
Hoi, ook een jongensmoeder, stoer hé Ik was ook vaak misselijk, liep altijd met een pak toastjes op zak voor ´t geval dat
Goedemorgen dames! Zijn er nog legale testers vandaag?! Hier even rustig wakker worden, ik ben net niet misselijk zeg maar
Goedemorgen meiden. FLora: Gefeliciteerd meid Ik ga straks met mijn vriendin en kids naar de stad, sluipt toch echt even de kruidvat binnen. Ben nog niet ongi, heb wel last van krampjes in mijn baarmoeder.... Dus ben bang dat het elk moment komt. Had een topic hier op zw over de zenk testen, er zijn maar weinig mensen over die testen goed te spreken. Dus ik hoop stiekem dat die van de kruidvat wel positief worden
Goedemorgen, Mirri ja een jongensmama.heb er twee. Allebei de zwangerschappen waren totaal anders. Ik moet ook maar eens toastjes ofzo meenemen. Florabella gefeliciteerd!!!!!! En andere bijna testers spannend!!!!
Rittjuh, wij hebben dezelfde nod! Spannend! Ik hoop dat je je ei goed hebt gevoeld/gevonden, ik voel dat kreng nooit springen dus gebruik ovu testen. Caruli, duim voor je dat die testen toch nog positief worden. Meiden, ik heb drang om te testen niet normaal. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet testen. Oh, voel me zo slecht
dag meiden, Ik ben nieuw op dit forum. Wij zijn al vanaf januari 2010 bezig en ben nu voor de eerste keer 2 dagen overtijd. Heb de dag voor mn nod getest met kv en op mn nod-dag getest met een testpoint-test, maar helaas, allebei negatief! Ik wacht dit weekend nog af... Als ik volgende week nog niet ongi ben doe ik dan maar nog een test. Ik voel me echt op en top zwanger... Gevoelige borsten, met vlagen misselijk, heb ineens last van eczeem wat ik mn hele leven nog nooit heb gehad... Oh ik hoop zo dat mn ongi wegblijft!
Beesie: Welkom Jammer dat je negatief getest hebt, ben je ondertussen ongi geworden omdat je banner een nieuwe cyclus aangeeft? Heel veel succes meid.
nee ik ben nog niet ongi geworden, mijn banner is vanzelf overnieuw begonnen maar die klopt dus niet! Ben nu twee dagen overtijd!
Flora; Gefeliciteerd meis! Geniet ervan! Caruli; hoop zoooooooooo dat kv een 2e streepje geeft!!! Beessie; Ik duim voor je! Ik heb net mijn positiebroek aangetrokken.. Maar OMG wat zitten die dingen heeeeeeeeeeeeerlijk!! Als ik dat had geweten had ik er jaaaaaaaaren geleden al een gekocht!!
Heb net toch stiekem getest......natuurlijk negatief.....zucht....wordt zo moe van mezelf. 6 dagen voor NOD....waar zit ik met m'n verstand!!!