Nee das waar. Ik heb deze maand geen ovu testen gebruikt, daar baal ik nu wel van. Ik dacht ik ga letten op klachten omdat die elke maand terug komen en de vorige keer gaf de ovu test positief. Vandaar.. Maar zeker weten weet je het nooit he Maar ben wel heel nieuwsgierig of dit nog een goed afloopt
Hihi wat een spanning hier. Ik had gister een volle dag dus geen tijd om te vroeg te stezten ( tip chicken Ga me vandaag weer flink druk maken
Goeiemorgen trouwens M'n vriendin had vorige week zo t gevoel dat ze zwanger was 1 dag voor NOD, witte test en de vlgnd dag ongesteld. Zonde van de test en balen.... Ik heb t gevoel dat m'n boobs weer opzwellen..... Maar dat doen ze ook voor ms ..... afwachten en wachten...... Ga nu Ff fanatiek door m'n stapel strijkgoed heen werken Later
@ Quint: Ja, denk mn ei wel gevoeld te hebben. Het zal blijken of dat ook echt zo is. Ben juist ff gestopt met tempen en testen, omdat ik er minder mee bezig wil zijn. @ Beesie: Wordt spannend dus! Hoop echt dat het voor jullie nu een keer raak mag zijn hoor. @ Marrr: Fijn dat die broek zo goed bevalt haha @ Chicken: 6 dagen voor NOD is wel heel vroeg ja. De nega test zegt nog steeds niks dus... Hopelijk over 6 (!) dagen wel een posi test hoor. @ Inge: Wat naar dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaan de pilletjes helpen.
Nou meiden, ik ben nu al 3 dagen overtijd! Heb vandaag maar weer 2 nieuwe kv testen gehaald maar heb besloten dat ik maandagochtend pas ga testen... Ik ben te bang voor een negatief resultaat! Vandaag samen met mn vriend een deel van de woonkamer geverfd maar echt alles is me te veel. Heb zo'n last van mn buik en rug! Eerst vorige week alleen nog maar de linkerkant van mn buik maar nu ook in het midden en een beetje naar rechts. Het kan ook wel kloppen want de gynaecoloog heeft me een keer gezegd dat ik een hele kleine baarmoeder heb, dus stel dat daar nu wat in zit moet dat heel erg oprekken natuurlijk! Ik verlies ook veel afscheiding de laatste dagen! Steeds voel ik weer wat lopen en denk ik dat ik ongi ben geworden maar gelukkig is het steeds vocht...! hihi. Nou, ik ga mijn bedje in, ben kapot!
Owww beesie ik duim voor je!!! De afscheiding herken ik heel duidelijk! Duim duim duim duim duim duim
Beesie spannend!! Op welke dag zit je dan!? Want zie dat je wisselende cyclussen hebt ik duim voor je
Lottie, ik zit nu op dag 37... Ik wed vannacht om 3.15 wakker met zo'n vreselijke buikpijn! Precies op baarmoederhoogte en achter mn schaambeen, heel vervelend! Vriendjelief heeft het bad vol laten lopen en daar heb ik een tijdje in gezeten maar hielp ook niet echt. De huisartsenpost nog gebelt en die zei dat ik wel 1 paracetamol mocht nemen. Dat heb ik gedaan en gelukkig na een uurtje zakte het af en kon ik verder slapen.... Waarschijnlijk heb ik gister gewoon te veel gedaan. We hebben hier geverfd thuis dus steeds trap op, trap af.... je kent het wel! Vandaag mag ik niks meer doen van vriendje.....
Beesie spannend. Dus je hebt een rumoerige nacht achter de rug?? Ben benieuwd. Vanacht ook een slechte nacht gehad.pfff Mijn kleinste kerel heeft heftig de waterpokken. Hij had er hele erge last van. Dus de hele nacht uit bed gweest. Ik kreeg op een gegeven moment echt buikpijn.soort ongi pijn. Ben er wel van geschrokken.maar ga er nu maar vanuit dat het van de drukte was vannacht.
Beesie klinkt idd als zwanger! Ben benieuwd naar je test morgen . Nitaa ah vervelend zeg voor je zoontje, sterkte. En als je te veel doet merk je dat gelijk idd als soort ongi pijn.. Succes ermee! Hier ook weer een zieke meid, weer een oorontsteking bah.. hopelijk deze keer wat sneller over. Fijne zondag nog allemaal!
Trouwens hoe is het met jou Moon?? Heb je al even niet gehoord volgens mij... Je ging het grote nieuws vertellen toch aan je familie??
Hallo dames, Ja, sorry dat ik er even niet ben geweest (heb wel gespiekt maar geen tijd genomen om te reageren) maar heb het ontzettend druk met werk. Kan me niet concentreren en niet mezelf ertoe zetten, maar het moet echt....1 april nadert . Daarom ook een beetje afstand genomen van zp, omdat dit vaak zoveel tijd in beslag neemt (bij mij dan ). Zondag hebben we het mijn ouders verteld en donderdag aan schoonouders. Tja, traantjes van blijdschap bij beiden . Met mij gaat het minder...ben nog steeds verkouden (nu al 3 weken dus) en mijn oren zitten ook nog eens dicht . Heb nu al een aantal keer met tandenpoetsen moeten overgeven en ben dus ook al dagen weeïg. Weet niet meer wat ik moet eten en drinken . Drink op het moment dus ook echt veel te weinig. Ik hoop elke dag, dat als ik wakker word, dat mijn verkoudheid weg is, maar helaas. Het maakt het er niet leuker op. @Lottie: Hebben de zure matten gesmaakt?? Ik heb geen zuur-behoefte meer, alleen maar zoet...hihi. Heb wel een pot augurken staan voor het geval dat. Waar heb jij meer zin in? Herken je iets van je vorige zw.schap?? Nog effe en dan weet je ws wat het is? Heb je zelf een gevoel?? @Iris: Jij bent inmiddels overtijd?? Nog niet getest? @Caruli: Hoe is het met jou? Nog een testje gedaan inmiddels?? @Inge: Irritant die misselijkheid. Hopen dat die pilletjes weer snel hun werk doen. @Marrr: Hihi...nu al een zw.broek?? Mijn buikje is nog steeds niet echt gegroeid. Zit wel vaak met mijn knoop van mijn spijkerbroek open. Mijn borsten zijn nu ook wel gegroeid en de aders beginnen duidelijker te worden. En mijn tepels...auw. Heb nog wel mijn oude bh aan. @nieuwe dames: Welkom ! Zo, nu ga ik weer aan het werk .