Nou helaas van mijn kant slecht nieuws... Ik heb vanmorgen weer negatief getest!!!! Maar ondertussen nog steeds niet ongesteld. Mn buikpijn word steeds erger. Van t weekend werd ik dus om 3.15 wakker met verschrikkelijke buikpijn en nu is het wat uitgebreid naar boven. Mn hele buik is gevoelig als je er op drukt! Lijkt wel of t mn darmen zijn.... Ik ben zo bang voor een bbz.... Ik weet niet of mijn klachten daarbij kloppen.... Vanmiddag om 13.00 bel ik de dokter, hij heeft dan telefonisch spreekuur dus dan ga ik maar ff met hem overleggen wat nu... Ik word er zo gek van! Houdt mn lichaam me nu zo voor de gek of is er misschien iets anders aan de hand...? Ik weet t niet meer!
Morgen beesie, balen meid...ik ben benieuwd wat de dokter zegt, geen bloed geeft moed! Inge, fijn dat de pilletjes helpen!! Een nubexpert is toch iemand die aan een vroegere echo kijkt wat het geslacht is. Waar ze precie naar kijken weet ik niet, dat zal Lottie wel weten! Hier gaat het niet zo top, de hele nacht liggen spoken, darmen van slag dus aan de diarree en flink spugen. Ik wist niet dat een mens zoveel ontlasting in zijn lijf had....lig nog in bed. Ga straks een poging tot werken. De wekelijkse vergaderingen mis ik graag!
Rittjuh tussen 12-14 weken kan je aan de stand vd nub (bobbeltje wat nog t geslacht is bij beide) zien of t een jongen of meisje is! Het is geen onzin, maar wetenschappelijk bewezen. Ben nu zelf ook al een tijdje mee aan het kijken en het klopt errug vaak! Ligt er helemaal aan of je kindje goed ligt, das t belangrijkste (profielfoto en het hele lijfje plus ruggegraat moet te zien zijn). In Amerika wordt dat nog veel gedaan, de meeste gyns in NL willen t niet. Beesie ohjee toch ff je cyclus van slag dan. Hopelijk niks anders! Succes bij de ha!
@ Florabella: Balen dat je je zo ziek voelt zeg Gelukkig is het voor een goed doel zullen we maar zeggen. @ Lottie: Ik snap 'm @ Beesie: Wat balen van de nega test Als het een bbz is, dan zou je ook posi moeten testen volgens mij. Je lijft maakt namelijk wel HCG aan.
ok dat is dan weer een troost... ik moet om 13.00 de huisarts bellen dus ben erg benieuwd wat ie zegt! Ik word zo gek van die onzekerheid!!!!
Hallo Allemaal, Sorry dat ik me zo lang niet heb laten zien hier! Ik was heel erg druk met werken en erg moe! Gelukkig lijkt de vermoeidheid nu al wat af te nemen! Heb wel gewoon meegelezen af en toe hoor! Hoe is het met iedereen hier? Florabella: Gefeliciteerd! Wat gaaf zeg! Nu hopen dat de diarree en het spugen van korte duur zijn! Ik duim voor je! Zijn er ondertussen al meer zwangeren? Liefs Suzy
Beessie: Balen van je negatieve test, ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Gebeurd wel vaker dat er ineens een afwijkende cyclus tussendoor komt. Dikke knuffel
Nee maar zit er wel aan te komen, meer afscheiding en veel krampen.. Nu is het wachten erop he, en dan weer door.
Ik denk dat hij je misschien wel doorstuurd naar de gyn, aangezien je nu 13 rondes bezig bent Spannend hoor, heel veel succes alvast voor morgen.
Rittjuh; Idd, huishouden schiet niet echt op... Nu maar wachten op de nesteldrang.. Beesie; Wat balen van je nega test. Hopelijk heeft de ha iets zinnigs te melden! Lottie; En jij denkt zelf jochie? Ben benieuwd... Suzy; Welkom terug Blij dat t goed met je gaat.. Caruli; Ik blijf duimen! Rest; Hoiiiiiii!
Marrr ook hoi. Beesie dat is op tijd morgenvroeg. Kan best zijn dat ze jou doorstuurt. Lijkt me niet overbodig. En als hij het zelf niet aangeeft,zou ik er eens naar vragen. Je bent er toch..
@ Beesie: Nog even geduld dus Ben benieuwd wat de ha morgen te zeggen heeft. @ Marrr: Denk idd dat Lottie denkt dat het een jongetje wordt. Meer keuze is er niet he haha
@ Beessie : Spannend! @ Marr: Thnx meis! Hoest met jou? Ik heb 3 dagen op rij een modderslootje gegeten! Echt te erg! Vandaag maar een balansdag!
Ja ik hoop eigenlijk ook wel dat ie me morgen doorstuurd naar de gynaecoloog! We zijn in januari al bij hem geweest en toen zei hij dat we tot de zomer nog maar moesten proberen en dat ie ons anders door zou sturen. Hij zei: Je bent nog maar 26, jong zat!!! Maar nu met dit allemaal vind ik t toch eigenlijk wel fijner om bij de gyn. te lopen. Die heeft er net ff wat meer verstand van! Lief dat jullie allemaal zo meeleven! Ik word er echt zo moe van, loop al dagen met mn ziel onder mn arm! xx
Dikke knuffel meid. Hoop echt dat je doorgstuurd word. Weet hoe ellendig het is als je niet serieus genomen word en leeftijd doet er dan niet toe hoor. Ga gewoon op je strepen staan en huisarts moet je dan wel doorsturen.