Marr, fijn om te horen dat t zo goed was bij de vk! Nou de ha wilde bloed prikken om te kijken of er ontstekingswaarden in mn bloed zitten... Als ik m vanmiddag opbel voor de uitslag vraag ik denk ik direct of ie me door wil sturen....
@ Marr ik ben blij voor jou! Ik tel met je mee af! (wat een kromme zin! ) @ Beesie: Spannend! Duim voor je! @ Lottie: M'n buikje erop gekregen! Ik heb alleen geen (anonieme) foto van buik zonder baby erin! Maar normaal is m'n buik het strakst van m'n hele lichaam! Bij m'n vorige zwangerschap heb ik pas vanaf 16 weken foto's gemaakt en die is vergelijkbaar met deze! Bekijk bijlage 140630
Mooi hoor Suzy! Hier net ook een foto gemaakt omdat ik wilde weten offie echt niet gegroeit is, maar hij is best wel gegroeit. Heb m nog niet op de pc gezet Geen zin
Whaha, zal ook es een foto van de mijne maken.. Heb het idee dat mn darmen de laatste paar dag vervierdubbeld zijn.. Volgens mij berg ik wel 100m darm in mijn buik..
Marrr Het zijn vooral hormonen die zorgen dat je buik opgezet is, dat trekt rond de 12 weken weer weg. En idd ook darmen die opzetten.
@ Lottie & Marr: Ik zal vanavond eens even vragen of m'n hubby nog even de fotograaf uit wil hangen, 's avonds is ie namelijk 2 x zo groot!
Okee okee dan Hier is dikke ikke En ik sta op 4kg minder dan voor de zwangerschap. Hij is van vanmorgen met precies 15 weken dus
Haha, maar jij hebt nog 5 weken om in de buurt te komen. Gaat vast lukken, want hij groeit al aardig ook die van jou!
Dan zal ik nu ook even spammen!! Lijkt meer dan dat t is hoor! Mijn buik is al niet super "strak" van zichzelf.. Zal straks even foto van vóór proberen te plaatsen... Bekijk bijlage 140640 ps. Let niet op de rommel op de achtergrond.. We zijn aan t herinrichten..
uh 2 maandjes voor de eerste keer.. hihi.. Van afgelopen zomer.. Ik denk dat dit ongeveer de dag was dat we besloten voor een poppetje te gaan