Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lottie; Dat is het voordeel aan gebrek aan buikspieren... ;)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    hihi;) maar je bent sowieso wel wat veranderd sindsdien of niet;)

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lijkt erger dan het is hoor.. Zag ik ook al.. :p Zijn wel wat kilootjes aangekomen maar niet zo heel veel centimeter.. Volgens mij lijken mijn benen ultradun in die korte broek.. Komt ook omdat ze nogal lang zijn.. Als ik nu weer een foto zou maken van volledige lengte lijkt het verschil denk ik (hoop ik;)) minder.. :)

Mss ook hoek van fotograveren?

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    op die buikfoto staan trouwens ook 2 benen hoor... Mijn bovenbeen loopt niet voorbij mijn kont.. ;) Die zijn nog steeds van redelijk voormaat.. Heb nog steeds zelfde spijkerbroeken, krijg ze dus alleen niet meer dicht...

Nu heb ik mijzelf genoeg verdedigd! :p

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suzy, Marr: Mooie buikjes meiden, begint al wat te worden ;)

Lottie: Wow wat een buik al zeg, krijg je al veel opmerkingen?
    Wel super om al zo te kunnen showen, hij is ook echt mooi bol :D

Beessie: Wanneer kun je bellen voor de uitslag?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    hihi bedoelde niet dat je dik bent! Maar kan idd door kleding komm men en doordat de foto dichterbij genomen is:)

caruli
    ik verberg m nog steeds:). Bang dat mensen denken dak gewoon dik ben;) (zit waarsch tussen m'n oren, moeilijk af te leren). Als ik m'n familie laat zien vinden ze m al mooi groot:D.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja maar ze zien dan toch zo dat dit een zwangerschapsbuik is. Ik zou juist strakke shirtjes aan doen zodat hij duidelijk te zien is. Lekker pronken met die buik meid ;)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja moet ik ook gewoon doen;) dan denk ik 15 weken is zo vroeg voor n buik;). Maar normaal zit ie er niet haha

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb net de dokter gebelt voor de uitslag van mijn bloedonderzoek... Het enige wat ze zagen is dat mijn hb wat te laag is maar dat is nog geen oorzaak voor de pijn. Ze denken dat ik weer hetzelfde heb als vorig jaar. Lang verhaal maar vorig jaar oktober heb ik twee weken in het ziekenhuis gelegen met ongeveer dezelfde buikpijn als nu maar dan een stuk heftiger. Zat elke dag aan de morfine... Ze hebben daar tot op de dag van vandaag nog nooit een oorzaak voor gevonden. De huisarts adviseerd me nu om weer een afspraak te maken bij de maag-lever-darmarts en dan moet hij maar andere onderzoeken gaan doen... Ik ben daar toen ook voor bij de gyn. geweest maar op dat gebied lijkt op het eerste gezicht alles gelukkig in orde.
    Mijn ongi heeft trouwens nog niet doorgezet... Ben alleen vanmorgen dat kleine druppeltje bruin verloren en verder nog niks... pfffff....

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja maar wat is normaal voor 15 wk?
    Elke buik groeid anders he ;)

Ff kijken of ik een foto van Mitch heb van 15 weken.
    Derde zwangerschap, poeh mijn buik groeide echt veel harde als bij de vorige 2 zwangerschappen.

14.5wk zwanger

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Beessie. Dan zou het idd ook meer iets richting darm of maag zijn.. Nou ben benieuwd. Heel veel sterkte meid. TOch raar dat ze toen niks in het zh gevonden hebben..

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jah zeg ik zie het:) je hebt gelijk;) nu ff omschakelen in gewoon DOEN! Gewoon showen:) voor ik t weet is de kleine er al en kan t nie meer:p

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Precies. En dan heb je misschien spijt dat je niet lekker met je buik hebt rondgelopen ;)
    Je kunt altijd zeggen: Ach is de 2e dan gaat het allemaal wat sneller. Als mensen er iets van zeggen he ;)

Of als ze zeggen: Joh wat heb jij een flinke buik, dan zeg jij: ja ik ben zwanger en wat is jou excuus :p

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja haha inderdaad! Thuis loop ik wel in strakke shirtjes:).

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lottie; Haha, weet ik.. Ik zat zelf alleen ook even raar te kijken toen ik ze plaatste.. Maar heb ik vaker gehad met korte broeken foto's... Lijkt compleet anders dan met bijvoorbeeld een spijkerbroek.. Terwijl het toch echt de zelfde benen zijn.. ;)

Je buikje moet je echt gaan showen hoor!! Is super zwsbuik.. Niks vet! Puur baby! ;)

Beesie; wat vervelend zeg! Hopelijk komt t dit keer niet zo ver!!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hihi wat een ding ben je dan ook he ;)

Ps jij denkt dat je er een jongen bij krijgt?
    Ben heel benieuwd, hopelijk is het de volgende keer duidelijker te zien.

Hier trouwens nog steeds geen ongi, het is al bijna 1wk aan het rommelen maar komen ho maar!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Caruli...vervelend zeg dat gerommel....heb je niet nog getest tussendoor?

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zaterdag was mijn laatste test van de kv, en die was negatief dus...
    Heb 13mrt laatste keer sex gehad.. Dus zwanger ben ik dan niet. Durf richting de ongi periode niet meer, bang dat ik dan tijdens ongi word.
    Heb dat een keer gehad en vond dat zo beschamend dat ik het een week ervoor zowiezo niet meer doe :)

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Net helaas ongesteld geworden!!!!! :( :( :(
    Niet leuk!!!!!!

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oh trouwens! Ik weet nu wel mijn bloedgroep!! Zou bijna mijn biologielerares achterna rennen om te zeggen dat ik tóch gelijk had! Want het is idd O-negatief..

Deel Deze Pagina