Marrr. Jee die is toch zeldzaam? Beessie: Balen dat je ongi bent geworden, misschien de buikpijn toch daarvan? Neem anders een pijnstilling en kruip lekker op de bank ofzo. Dikke knuffel.
Caruli; Geloof dat 7% van NL deze heeft... Bedankt mam! Kan wel iedereen bloed geven.. Dat is dan wel weer aardig van mij... Beesie; Dikke knuffel!!
Bedankt Lottie, rare banner hij bleef op een verkeerde maand springen waardoor er stond dat ik uitgerekend was. Pfft k begin net
ja ik denk idd dat mijn darmen behoorlijk heftig hebben gereageerd op de naderende menstruatie... De heftige pijn die ik vd week had is nu ook over, t is nu overgeslagen in menstruatiepijn.... Nouja, volgende ronde, nieuwe kansen!
0 negatief onee positief is de meest voorkomende! Negatief 7%. AB positief die heb ik en is nog zeldzamer. Mag aan niemand bloed geven. Van iedereen ontvangen
@ Marr: Ik heb ook O-negatief! Ben wel benieuwd wat dat voor deze zwangerschap betekent.. Ik geef ook bloed bij de bloedbank want ons bloed is erg gewild, dat mag iedereen ontvangen! Wordt dus vaak gebruikt bij ernstige ongevallen en als t niet bekend is welke bloedgroep iemand heeft!
Er is lekker veel gekletst vandaag zeg. Ga het ff allemaal teruglezen @ Mirri: Jeeej! Gefeliciteerd met je posi test @ Beesie: Wat een onzekerheid zeg. Ben benieuwd wat de uitslag is. Is niet best als alles pijn doet. Wat vervelend dat ze niet weten wat het is. Hopelijk gaan die onderzoeken wat opleveren. Mooi zo dat je behalve dat druppeltje niks meer verloren bent. Miss is het van de nesteling? Hmm, lees net dat het toch is doorgebroken @ Marrr: Fijn dat je maandag weer een echo krijgt. Wel prettig dat ze zoveel moeite doen. Geeft vast een fijn gevoel. Ook een mooie foto hoor van het buikiej @ Lottie: Wow, super hoor die buik @ Suzy: Bij jou begint de buik ook al een beetje te komen!
Hoi, Marrr wat goed voor je dat je maandag voor een echo mag.super(dus nu wel eerder als ik). en je buikje groeit wel goed zeg. Lottie tjonge die groeit hard zeg.mooi Suzy jij hebt nog echt zo'n schattig zwangerbuikje.ben jaloers. Mirri gefeliciteerd!!!!!!! Beesie balen zeg dat je ongi bent geworden.echt jammer. Hier:moe moe moe en jippie de zevende week ga ik in !!
@Beessie: wat naar van je witte test en dat je cyclus van slag is @Mirri: Gefeli!!!! @Marr: Wat fijn dat je zo snel voor echo mag. Ik duim!!! Vandaag hebben wij weer een echo gehad. Alles was goed, handjes en voetjes waren al te zien! De beeb bewoog goed en het hartje klopte ook mooi Ben 2 dgn teruggezet, maar dat had ik ook verwacht. Want mn ei was op cd16...dus ben nu 27 oktober uitgerekend, op de verjaardag van mn neefje!
Ben pas net thuis en super moe.... Mirrii gefeliciteerd!!!! Jippie!!! Beessie balen meis, hopelijk neemt je buikpijn nu wel af! Inge fijn dat je echo goed was, lijkt me echt heerlijk!! Oww wat een mooie buikjes zag ik! Mijn normaal super platte maat 34/36 buik is 's avonds echt huge, mijn darmen zijn druk aan het verplaatsen! Ik ga slapen meiden tot morgen!!
Bedankt voor de felicitaties @Inge Wat fijn zo'n mooie echo met alles erop en eran. Zeker een inwendige echo met 9 weken? 9 w+6 dgn(bijna 10 wkn zie ik nu) toppie Na 10 weken doen ze pas uitwendig toch ? Hebben er meer al een afspraak Vd eerste echo staan ?
Mirri nee hoor, hier doen ze ook echo's uitwendig! Vorige keer met 7w3d eerste echo en was uitwendig en nu weer met 8 weken ligt helemaal aan waar je gaat denk ik all goedemorgen
Haai is er al iets te zien dan met 7 weken uitwendig ? Hier doen ze idd alles voor 10 weken inwendig en ik voel me daar niet zo top bij
Lieve meiden, Ik trek me even een tijdje terug van het forum... Heb ff tijd nodig... Ga de komende tijd proberen er wat minder mee bezig te zijn... Ik hoop dat jullie dit begrijpen! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en steun! x