Mirri haha ja anders kreeg ik ze niet uitwendig als er niks te zien was. Je zag n klein wormpje met knipperlichtje beesie sterkte!! En laat je niet steeds wegsturen bij de ha!! Knuf
Goedemorgen Lottie: AB positief. Waarom mag je dan geen bloed krijgen? Ik dacht dat o overal gebruikt voor word toch? Ik heb zelf A positief, ben wel blij dat ik bloed kan krijgen, anders had ik nu hier niet meer gezeten. Chicken: Hoe is het? Beessie: Dikke knuffel. Inge: Super de echo.
Moon aaah laatste bericht op n pagina wordt vaak niet gelezen! Ik heb m dus ook niet gezien. Wat jammer dat je ons half verlaat hoe voel je je nu? Nog steeds niet goed? Hier ook al een tijdje verkouden terwijl ik dat nooit ben!! Maar de vk zei dat dit logisch is want je lichaam wil niet dat t kindje wordt afgestoten dus daardoor is je eigen weerstand wat lager. Alles voor de beeb. Ik heb zin in zoet en zuur door elkaar. Maar meer zoet denk ik. Vorige keer alleen maar salmiak en dat valt nu wel mee. Mijn gevoel klopt waarschijnlijk niet met wat t werkelijk is (geslacht). Jij al n voorgevoel? All net bij de vk geweest. Baarmoeder zit al twee vingers onder de navel. Ze was erg verbaasd dat je het hartje al zo makkelijk kon vinden en zo duidelijk kon horen Was meestal niet met 15 weken! Verder moet ik meer eten en drinken
Maar je mag toch wel aan mensen die ook AB hebben geven? Chicken: Hier rustig, nog geen ongi. Heb al een week klachten en denk steeds dat hij eraan komt maar tot nu toe nog niks...
En ook geen posi test caruli?! Ik heb opreksteekjes links in Mijn buik, aurchh ik houd na mijn mk helemaal niet van steekjes *bangerd*
Beesie jammer.hopelijk snel een beebje voor jou.succes ermee. Lottie wat fijn dat het weer allemaal goed was bij de vk. Florabella ik houd ook niet van steekjes. Denk na een mk dat je dat sneller ongerust bent.heb ik ook. Zei gister nog tegen een vriendin van mij,ben zo zenuwachtig voor volgende week(echo) En dan ben ik pas ongeveer 8 weken. Bij mijn eerste en tweede zwangerschap kreeg je pas met 12 weken een echo. Snap niet dat ik het toen zo makkelijk vol hield. mijn vriendin zei toen je bent natuurlijk veel onzekerder geworden na die mk. Maar dat mag toch best. Het is niet niks.
tja dat is inderdaad ook zo, ik wil zo graag genieten maar inderdaad die eerste echo, de bevestiging zien. Alleen die mooie roze streep en de klachtjes zijn niet genoeg, ik wil zeker weten dat de frummel groeit in mijn buik voor ik echt kan genieten. Ik denk trouwens wel dat we het komend weekeind of het weekeind daarop aan onze ouders gaan vertellen, dat zal al iets rust geven. Dit weekeind komen ze beide en ik zit nu al smoezen te verzinnen dat ik niet drink....afgelopen weekeind met mijn schoonouders in het restaurant een half glaasje wit met heeeel veel water. Zegt een vriendinnetje van mij, ow dat deed ik in de eerste weken nog wel vaker, dan is er toch nog geen navelstreng en sta je niet direct in contact. maar ik vind het toch niet echt een lekker idee, dus een smoes of vertellen zal het worden!
@Mirri: Waar ik ga doen ze idd tot 10 of 12 wkn inwendig. Krijg je wel super mooie duidelijke echo's van. Want je zit dichter bij de baarmoeder en hebt geen overprojectie van darmen (die geven minder mooi beeld). Echt vervelend is het niet... @Beessie: Sterkte meis, doe rustig aan! @Caruli: Iedereen kan 0 negatief ontvangen. Iemand die AB positief is, kan alle soorten bloed krijgen. 0 negatief wordt vaak gebruikt als iemand acuut bloed nodig heeft en er geen tijd is om te kijken welke bloedgroep iemand heeft. Iemand die AB posi is, mag idd wel aan iemand die AB posi is geven. Maar die bloedgroep is heeeeeel zeldzaam...dus is het makkelijker om zo iemand A posi te geven @Flora: Hier ook veel steekjes en pijntjes...maar het voelt zo anders dan met de mk...moet er maar op vertrouwen dat alles goed is. Ik had vandaag een mindere dag op mn werk. Kreeg het verslag van mn voortgangsgesprek en daar stond in: MRI -> op termijn inwerken. Terwijl ik dat niet wil en dat ook heel duidelijk tijdens mn solli heb gezegd. Er zaten 2 mensen bij mn solli, 1 ervan is weg. Degene waarmee ik het voortgangsgesprek heb gehad zei tijdens dat gesprek: tja, ik ben niet zo coulant als haar, als ik vind dat je daarop ingewerkt moet worden, ga je er gewoon naar toe Heb nu een hele nette, maar duidelijke mail gestuurd waarin ik e.e.a. heb verwoord en heb die mail ook naar het hoofd gestuurd (die was wel bij mn solli aanwezig)...heb er wel een kutgevoel door Hier is trouwens een foto van de echo:
Goedemorgen meiden Inge: Mooie echo Hier: Net ongi geworden (eindelijk), straks even de gyn bellen voor een afspraak over 4-5wk. En dan deze maand bloed prikken. Ben bang dat idd de pil nu uitgewerkt is en mijn lichaam het zelf moet gaan doen. Deze keer langer al klachten voor de ongi, en mijn cyclus word elk keer weer iets langer... Ben benieuwd of ik deze maand een eigen cyclus zal gaan hebben met en eisprong.
Inge; Mooie echo!! En wat belachelijk dat ze hun afspraken niet na komen! Hoop dat je mail effect heeft! Flora; Ik heb het ook hoor..! Gelukkig maandag mijn echo.. Maar hoop dat het mij gerust gaat stellen, aangezien vorige keer het pas met 10wk fout ging en mk pas met 13wk op gang kwam... Ben ook strontzenuwachtig voor die echo trouwens! Hoop zo een hartje te zien en een poppetje op schema! Caruli; Balen! maar toch ook wel weer fijn dat ie er eindelijk is! Hopelijk heeft de gyn iets zinnigs te melden! Hier niks bijzonders... druk druk druk... Dus ga gauw verder..
@ Lottie: Zaterdag weet je misschien al wat het gaat worden toch? Spannend hoor Heb je stiekem een voorkeur? @ Florabella: Kan idd wel opluchten als je niet meer geheimzinnig hoeft te doen. Wanneer krijg je de 1e echo? @ Inge: Wat een mooie echo Wow! Met hoeveel weken is dit? @ Caruli: In ieder geval eindelijk duidelijkheid!
Lottie; Zat even in jouw echo topic te kijken.. Maar wat een grote piemel heeft jouw kindje!! Zag er wel grappig uit.. Haha.. Kon er verder niks van maken hoor, maar moest wel lachen om dat plaatje..
Caruli hè balen zeg! Marrr had je toen al n kloppend hartje gezien? Kan me voorstellen dat t voor jou nog veel spannender is allemaal! Zal aan je denken Rittjuh ja zaterdag maar weet t al vrij zeker door n eerdere echo. Heb wel lichte voorkeur ja, zal ook echt moeten omschakelen omdat t waarschijnlijk iets anders is dan m'n gevoel steeds zei. Hoe voel jij je? Al testdrang?
Lotie; Nee, vorige keer kreeg ik met 12 wk de eerste echo.. Dus heb hartje van dat beebje nooit gezien...Weet dus ook niet of het voor die tijd gewoon goed was en het ineens stopte, of dat er al een soort van achterstand was...