Suzy wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Alweer een beetje minder spanning nu ....... Ben zo zenuwachtig voor woensdag!!!
Dank je wel, Marrr. Op naar de volgende vruchtbare ronde! Ik klets niet zoveel mee omdat ik toch merk dat ik een beetje onrustig van word + er zijn hier heel veel zwangere dames (ik gun het jullie van harte!) maar voor mezelf is het toch moeilijk.
Dikke knuffel voor de ongi dames En meiden, ik ben echo zo ongelooflijk super idioot achterlijk stom geweest! Heb mijn labwaardes voor de combi test opgezocht en ben gaan googlen. Ik heb daar echt geen verstand van, maar met alle gegevens op inet en alle grafieken en tabellen kom ik echt op een hele hoge kans uit :'( Heb natuurlijk de nekplooimeting nog niet gehad, maar toch...is een k*t gevoel. 15 april weten we meer...
Heb net gezondigd Geen zw test, maar ovu. Helaas niks te zien. Kom maar op met die verdomde duivels. Het roze met afvegen afgelopen dinsdag was dus miss van een mislukte nesteling of toch een laat ei. Dan word ik volgende week pas ongi, want hebben rond die periode niet meer geklust.
Balen Rittjuh Pff, ja de onzekerheid duurt nog zeker 2 wkn, want volgens mij krijg je in het Vu niet meteen de uitslag...die wordt naar m`n VK gestuurd en daar hoor ik het dan van. Heb alles net nog gelezen, maar er is niet veek blijven hangen. Sorry meiden.
Rittjuh; Ovu's zeggen niks hoor! Slaan lang niet bij iedereen positief uit..! Daarom hebben ze ook zwangerschapstesten.. Hoop blijven houden! Ik duim verder! Inge; Ik hoop dat jullie snel uit deze ellendige onzekerheid komen, en dan met goed nieuws!