Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Spannend en leuk:)!!!!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    gaat ie nog?!?!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Flora: Spannend meid, nog even aftellen tot volgende week ;)

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Jeej :D een goede echo!! Wat fijn en gefeliciteerd!

@Lottie: Mwah...gaat wel. Ben nog steeds niet van verkoudheid af (nu al ruim 4 weken) het is wel minder maar blijf elke dag weer het gevoel krijgen dat ik weer keelpijn krijg :x. Verder is het werk nu gelukkig achter de rug en komt er nu weer drukke werkmaand...blegh. Ben weer zoooo moe (net als in de week voor nod)....pijn in onderrug en hele moeie zere benen met slecht slapen. De misselijkheid is nu sinds zaterdag wel minder of zelfs weg :). Hoe is het met jou? Weet je al wat het is?? En met jouw verkoudheid??

@Dames die ongi zijn geworden: Dikke vette knuffel! Gaat goed komen, hoor, echt waar!!

Verder weet ik het even niet meer :(.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Ja dat is balen. Maar wel een goed teken hoor zei mijn vk. Je hebt tijdens je zwangerschap een lagere weerstand omdat je lichaam er alles aan wil doen dat je kindje niet afgestoten wordt. ik heb nog anderhalve week last van kriebelhoest gehad en gisteren eindelijk niet;).
    Blehh weer zo'n drukke maand, niet fijn! Geniet je wel een beetje van je zwangerschap tot nu toe?? fijn dat je niet meer misselijk bent, dat is snel:D.
    Tja, zaterdag een echo gehad en hij keek niet eens van de onderkant want dat lukte niet. Probeerde het ook maar 2 sec (echt waar, heb het terug gekeken:$). Hij zei dat er teveel zat voor een meisje, dus dat het een jongen is. Ik ga daar dus maar vanuit;).

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Hè, da's vervelend en zeker als je speciaal daarvoor ging. Is dan toch een beetje raar van die man. Kan het geen meisje zijn met hele grote l..... :)?? Is 16 weken dan mss toch net iets te vroeg om zeker te zijn van het geslacht?? Ik hoop voor je dat je wens toch vervult mag worden ;).
    Het genieten gaat nu (pas) een beetje beginnen ;). Mede door verkoudheid en misselijkheid ging het gewoonweg niet, klinkt heel stom.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Ja, beetje vreemd is het wel. Maar hij was blijkbaar overtuigd;). Of hij had haast, want de volgende zat al te wachten haha. Jah, zeker met dit termijn hebben meisjes nog wat last van opgezwollen onderdelen:p.
    Enne van het niet genieten klinkt niet gek hoor, ik weet een beetje hoe je bent;) Tenminste, dat denk ik na wat je wel eens vertelde over pessimist zijn enz;). Ik herken dat HELAAS erg, dus het kost mij vaak ook moeite om te genieten. Ben dan meer bezig met wat niet goed gaat in mn leven enzo...Heel slecht, weet ik...maar is moeilijk te veranderen...zou het dolgraag willen;)

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hallooo...

Ik weer even vanuit mn roze wolk.. :D

Lottie; wou je even zeggen dat ik je wel gemist had hoor, had t alleen niet uitgesproken... Leuk, een kerel.. Gaan jullie nog een echo laten doen? Of ga je t navragen bij de 20wk echo?

Moon; Irritant zeg die verkoudheid..Hopelijk verdwijnt die nu ook snel.. 10wk alweer zie ik.. Wat gaat dat snel he...

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    Hihi, lekker op de roze wolk dus:D. Aaah ik ben gemist:D Joehoepie:p. Nee, we wachten nu af tot de 20 weken echo, die hebben we 2 mei.

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lottie; 2 mei is het zo! :D Ik ben ook al aan t aftellen.. :)

Nitaa; ook vanaf deze kant heeeeeeeeel veel succes, geluk en plezier morgen!!! Hoe laat moet je?

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Leuk een knul! Zei je gevoel dat ook al?
    @Moon: Wat naar dat je je nog steeds zo brak voelt :(

Hier gaat het zn gangetje, niets bijzonders te melden :)

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Inge: Volgens mij dacht Lottie dat idd. Want er stond in haar naam dat de experts dachten aan een meid en zij niet ;)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mijn gevoel zei meisje (weet niet in hoeverre ik beïnvloed was door buitenaf:)) maar na de echo van 12 weken dacht ik jongen door de stand van de nub. Alle andere experts hadden t dus fout;) had t zelf goed geziel;)

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Lottie: Ben benieuwd of op de 20 weken echo idd hetzelfde is te zien :D

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ook wel;)

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé meiden, hier ook even een teken van leven! Alles goed met jullie?

xx

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whaha is je pendel veranderd? Das wel apart;)

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Lottie..ja he, en het aparte was dat Gimena het zelf aan me vertelde al voordat ik mijn eisprong had. Heel bijzonder...ben ook heel benieuwd.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Aha dat vroeg ik me al af hoe dat zat dan omdat je wel maart steeds had staan;). Hoop dat t bij jou wel uitkomt. Bij mij was de maand en geslacht fout:(

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    We zien het wel....ben er niet heel erg mee bezig momenteel.

Deel Deze Pagina