Dat is waarschijnlijk ook het beste Chicken! (Maar wel lastig soms) Ik moet vanavond weer naar de vk...krijg ik ook weer een echo M`n schoonouders gaan mee, ik hoop voor hun dat het hartje te horen is, want ze gaan binnenkort voor 4 mndn naar Spanje. Maar ik denk dat dat nog niet zal lukken aangezien m`n baarmoeder helemaal naar achter gekanteld ligt en de placenta voor ligt....
@Inge: Wow alweer een echo?? Ik hoop dat je schoonouders een mooie echo/hartslag krijgen . Lekker 4 maandjes naar Spanje . @Nitaa: Waar ben je?? Hier gisteren weer de hele dag en avond keelpijn gehad en wederom misselijk . Vandaag ook nog misselijk geweest en heb uiteindelijk met mijn tandenpoetsen weer de longen uit mijn lijf gekotst . Nu nog steeds een beetje weeïg....blegh...dacht er vanaf te zijn.
Hoi dames. Ben de hele dag druk geweest. Vanmorgen echo gehad. En???jahoe!!!het hartje klopte.. Yes yes yes wat zijn we blij!! We hebben het hartje zelfs gehoord.dit kon met het nieuwe echoapparaat. Ik ben volgens de berekening 8 weken en 2 dagen. Klopt dus goed. Over twee weken mag ik weer.intake en echo.
Nitaa jeeeeej!!! Nog meer goed nieuws hier! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Uitgerekende datum zullen we die in t lijstje zetten of n andere erbij maken?? We blijven hier wel toch?? Hopelijk komen de laatste paar ook snel op de wolk!!
Goed plan Lottie!! Inge hoe was je echo?! Jippie Bram (dat is de werknaam voor frummel die mijn papa heeft verzonnen) viert vandaag zijn zes weken verjaardag, als cadeautje geven we hem nog maar een tube lijm hij is volgens mij een goed feestje aan het vieren, ik ben lekker duizelig en misselijk
Nitaa: Gefeliciteerd Inge: Hoe was de echo? Meiden ik kom niet zo heel veel hier maar kijk af en toe wel hoor Hopelijk mogen wij (de laatste dames van de nod lijst) ons snel bij jullie aansluiten.
@Nitaa: Jeej ! Over 2 weekjes alweer?? Da's lekker snel...hihi. Ik mag volgende week ook weer...ben benieuwd . @Inge: Hoe was jouw echo?? @Flora: Jeej, 6 weekies alweer ! Ervaring gevraagd. Ik heb nog geen echte buik, maar mijn broeken zitten niet echt heel errug lekker meer dus dacht dat ik mss aan de positiebroeken ofzo moet. Op internet hier en daar een beetje zitten kijken, maar ik zie alleen maar broeken met van die banden eraan voor als je al een enorme buik hebt. Zijn er ook verschillende stadia waarin die broeken te verkrijgen zijn of hoe werkt het .
Moon: Positie broeken zijn met banden idd. Helaas geen andere. Wat je wel kunt doen is een elastiekje om je broeksknoop doen. Dan kun je nog even iets langer je eigen broeken aan Ik vouwde de band altijd even om zolang ik nog geen echte super buik had.
@Caruli: Dank je wel ! Ik heb ook al mijn knoop en rits open, maar als je de deur uit moet wordt dat toch lastig haha. Het is dus niet gek om met een klein buikje al zo'n broek te dragen?? Hoe gaat het eigenlijk met jou? Ik ben hier ook niet zo vaak meer, maar probeer ook wel regelmatig te lezen hoe of wat. Hoe gaat het nu met Mitchell??
Hoi dames; Nitaa; yaaaaayyyy!!! Gefeliciteerd!! Moon; ik zou zo'n ding aanschaffen.. Ze voelen als een koud glas cola nadat je 4 dagen in de woestijn gezwerfd hebt!! Die flap kun je eventueel omvouwen...
Moon yup flap omvouwen je hebt bij Miss etam soms broeken met n hoge band die je van boven aan kan trekken! Erg handig!!
Hoop wel dat jullie hier blijven kletsen hoor ladies Anders wordt het hier zo stil haha... Hopelijk kunnen we ons snel bij jullie voegen op de roze lijst