Ik ben er ook wel hoor.. Alleen de laptop is verhuisd naar zolder, dus zit ik meestal achter mn telefoon en dat is toch lastiger reageren.. Moeten idd wel hier blijven met zn allen... Zou geen zinnige dagindeling meer hebben als jullie verdwijnen..
Jaaaaja ik zit bijna altijd via m'n telefoon hihi. Ligt er wel aan welke je hebt natuurlijk! Ik ga zo gezellig de auto schoonmaken van binnen...blegh
Marrr, dan kan je misschien mijn auto komen schoonmaken???? Het is echt heel erg hard nodig maar ik heb daar helemaal geen zin in en doe het dus niet
Mijn mannetje maakt de auto's altijd schoon! ik ben zo misselijk dat ik plat op de bank lig om niet te hoeven spugen, bleegh ik moet eigenlijk studeren maar dat schiet zo niet op
Marrr ja leuk hè flora mijn man werkt iets wat veel en heeft erg veel te doen, dus dit doe ik. Scheelt hem extra stress, want die heeft ie al genoeg Sterkte met de misselijkheid! Hier jeuhh klaar! Bleh wat n rotklus! Buik zit nu al in de weg! Moet ook de ramen lappen eigenlijk, maar kan niet bij de trap nu
Nou ik heb mn boodschapjes binnen hoor! Vind wel dat we goed bezig zijn vandaag! Nu lekker in zonnetje!
Zo, het is weer weekend Hopelijk wordt het morgen ook nog lekker weer. Kan ik daar ook nog ff van genieten. @ Flora: Wat voor studie doe je? Hopelijk kom je er snel weer aan toe!
Hoi hoi allemaal, Goh lijkt wel op ik het ineens veel drukker heb.en niet te vaak meer kan reageren.hihi Dat is volgens mij niet echt zo..... Moet ook echt vaker kijken.want het is te gezellig met jullie. in het weekend zijn we wel meestal te druk. In iedergeval iedereen een super mooi weekend!!!
@ritjuh ik doe een master in het onderwijs, wel leuk maar eigenlijk teveel naast mijn werk en sport @ lottie, net de paardjes thuis gevoerd en nu op naar mijn werk om mijn twee sportpaarden te rijden, daarna boodschappen doen en als ik nog energie heb even in de tuin. Ga jij nog iets leuks doen?!
@Nitaa: Gefeliciteerd met het kloppende hartje! Fantastisch!!! Ik heb jullie ook verwaarloosd sorry! Afgelopen week ging het goed zonder medicijnen. Maar vanmorgen zat ik lekker aan mn ontbijt, ineens maagpijn, misselijk en hoppa, het kwam er weer uit Zit nu nog ongeveer 1 kg onder mn gewicht van voordat ik zwanger was, dus het gaat de goede kant uit. De echo was leuk, het hartje was nog niet te horen. De vk had het kind in beeld, het beweegt ff en gaat dan helemaal stil op de rug liggen. Bleef een kwartier helemaal stil! Net toen ik zoiets had van laat maar dan begon het te bewegen en te spartelen! Wel leuk voor mn schoonouders. De plaatjes die de vk had gemaakt waren alleen echt bar slecht, heb dus donderdag zelf nog ff 2 plaatjes gemaakt op mn werk.
@ Inge: Leuke echo Je ziet al echt een beebje. @ Flora: Kan me voorstellen dat het nogal druk is in combinatie met werk en sport ja. Hoelang moet je nog voordat je klaar bent met de opleiding? @ Lottie: Hier weinig gedaan tot nu toe. Ga morgen ff naar mn oude voetbalteam kijken. Is wel vroeg al, maar goed
Uhmmm eigenlijk juli klaar, maar ik heb een jaartje vertraging door drukte op mijn werk, de ziekte van mijn vader en mijn mk. Kwam niet echt aan studeren toe. Vraagje aan de zwangere dames; hebben jullie ook een moe (spierpijn) gevoel gehad in je onderrug, zij en bovenbenen? Ik heb het gevoel dat ik net de laatste etappe van de Tour de france heb gereden
Inge kan je echo niet zien via m'n telefoon Hij zet ineens bij alle plaatsjes n vraagteken! Kijk morgen op de pc flora ja je kan sneller spierpijn krijgen weet ik wel. Heb t zelf vooral in m'n rug sneller. All fijne zondag
@Flora: Ik heb ook heel veel last van mijn onderrug! Maar da's niet echt spierpijn. Heb wel in m`n benen sneller een vermoeid gevoel...zal er wel bij horen denk ik. @Rittjuh: Hoe was het voetbal? Wij gaan vandaag op kraamvisite bij vrienden en mijn ouders komen even langs...jullie nog plannen?
Inge gezellig! Hoe oud is t beebje? Veel plezier hier m'n vader en z'n vrouw komen zo op visite. Geen idee wat te doen, want kunnen niet in de tuin (geen schutting en geen tuinset)