Daaag!! Ik heb vandaag een luie zondag! Heeeeeeerlijk!! Denk niet dat ik verder kom dan de tuin!! Geniet allemaal lekker van t zonnetje!!! Inge; Prachtige echo!!!
Ik weet niet waar je woont, maar misschien een terrasje pakken aan zee of aan een boulevard? Of ergens anders? Lekkere boswandeling maken...tis echt heerlijk weer! Het kindje is 25 maart geboren...Ik ben benieuwd Veel plezier vandaag!
Inge zit hier niks in de buurt. En is zwaar gereformeerd (of hoe je dat ook zegt) dus niks open. Over n tijdje gaan we verhuizen haha. We hebben de tuin afgeschermd met onze auto's en kliko's haha. En we hadden blijkbaar 2 stoelen en n bankje staan! Dus lekker in de tuin gezeten ahhh echt n ukje nog dus! Lief! Was t leuk?
Jaaa morgen krijgen we goed nieuws van lieve Flora!!! Hoe laat mag je? Laat je t even weten hoe t was?
Oehh Flora; Mn duimen beginnen al te draaien! Morgen willen we een mooi plaatje van je zien!! Wat is iedereen aan t uitspoken vandaag??
Hier idem.. Moet toch maar es verhuizen naar Brabant of Limburg.. Daar lijkt t altijd zoveel gezelliger...
Hihi ik weet nog wel meer gezellige plekken om te wonen! Gelukkig gaan wij nog verhuizen, dit is tijdelijk.
Helaas dit van ons niet.. Manlief zit vastgeroest.. Enige kans die ik heb is een tropischer land over een aantal jaar.. Daar wacht ik dan maar op...
Nou zo fijn is t niet hoor als je gedwongen (sloopwoning) je huis uit moet haha doe me dan maar liever n vaste plaats waarbij je zelf kan kiezen wanneer je weg gaat!
Dat snap ik! Maar zou wel graag een gezelliger omgeving hebben.. Hebben jullie al een nieuw huis op t oog?
Haai dames, Ben ik ook weer ff. Ga hier de komende week even niet/weinig zijn. Wil ff afstand nemen totdat mn ei is geweest. Uitgaande van mn laatste 2 cycli zou dat volgende week dinsdag/woensdag zijn. Daarna hoop ik hier weer gezellig te komen kletsen. Merk gewoon dat ik er te veel mee bezig ben en ik ben bang dat dat het allemaal een beetje negatief beïnvloed. Dus ik ga ff lekker klussen/fietsen de komende week en dan hoop ik jullie binnenkort weer te spreken Liefs Rittjuh
Marrr ja sinds gisteren zijn er nieuwe plannen, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Rittjuh jammer... Tot volgende week
@Rittjuh: Jammer, maar wel begrijpelijk! Succes met klussen en fietsen en tot volgende week!!!! Moest flora nou vandaag voor dr echo of morgen? @Lottie: wel fijn dat je nog ff in de tuin hebt kunnen zitten @Hier: niet veel te melden, ben vandaag erg moe. De misselijkheid lijkt echt minder te worden gelukkig!
Ok, spannend! Ik heb iets geks...de laatste weken heb ik echt super vaak de hik! Normaal heb ik dat nooit. Komt dat van de zwangerschap ofzo? Ook heb ik heel vaak van die hik-ups....normaal ook geen last van...