Hi meiden ik mag gelukkig al om 10.10, ben echt vreselijk zenuwachtig. Ik heb zo'n goed gevoel over deze zwangerschap dat is bang ben dat ik mezelf voor de gek houdt. Ik laat jullie het zsm weten!! Ennuhh in Limburg is het inderdaad erug gezellig
Jippie ons boontje heeft een kloppend hartje!!!! Het zag er volgens de vk allemaal prima uit! Volgens het opmeten ben ik 2 daagjes minder zwanger maar dat kan volgens haar de volgende keer weer anders zijn. Ik kon nu gaan genieten zei ze, kans dat het goed blijft gaan was na deze echo groot! Over twee weken alweer de volgende echo en de week daarna intake!!
Jahoeeee gefeliciteerd!!!!! Super nieuws! Als t hartje eenmaal klopt is de kans idd een stuk kleiner dat t nog mis gaat! En nog veeeel kleiner als ie met 9 weken nog klopt! Dit is jullie plakbeeb super! Geniet ervan
Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten!? Hier nasi goreng gemaakt en gegeten heb zin in ijs!!!!!!! Heb t alleen niet
@Flora: Helemaal super!!!! Ik kreeg vanmorgen mn spijkerbroek nog nauwelijks dicht!!! Toen ie dicht zat wist ik niet hoe snel ik hem open moest maken! Wat zat ie strak!!!!
Daaaag dames!! Inge; haha! Hoe heb je t opgelost? Lottie; Ik heb gister niet zo lekker gegeten.. At op t werk en daar kooookt een vrijwilliger.. En.. Nah ja.. Die kan dat niet zo goed, zeg maar.. Vanavond neem ik maar weer mijn eigen prakje mee.. Heb hier steeds meer last van mijn darmen.. Toch maar es van die roosvicee kopen... Denk ook dat t nu extra is door de spanning.. Zit nu nl op de dagen dat t de vorige x mis ging.. Alleen kwamen we daar toen pas bij de echo achter... Dus vind t nu vrij spannend.. Ik mis al een aantal dagen een aantal dames... Waar zijn jullie????
Marrr Snap heel goed dat het nu dan spannend voor jou is zeg! Maar je kindje was dus wel nog gegroeit tot 9,5 weken ongeveer? Tjee...echt naar voor jullie. Maar echt Marrr, dit is jullie plakbeebje, echt!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk gaat deze week snel voorbij dan voor je! Knufje Rest Iedereen verdwenen Niet leuk...
@Spijkerbroek: ik heb een haarelastiekje door mn knoopsgat gedaan. Zo kan ik m nog aan LOL @Marr: Oh, da's idd heel spannend!!! Waar kom je ookalweer vandaan? Als je in de buurt van A'dam woont wil ik aan het einde van de week wel een echo bij je maken, als dat je gerust stelt... @Rest: Ja, het is heeeeeeeel stil aan het worden hier. Betrap mezelf er ook op dat ik minder kom. Ben gewoon zo moe, dat ik vaak niet eens zin heb om de laptop aan te zetten
Thanks meiden.. Hopen maar dat t idd een plakbeeb is.. Inge; Lief van je! Woon in het noorden, dus dat is een redelijk eindje weg, maar heb ov-kaart dus stap zo in de trein