Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morguh maar weer

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hallo allemaal...

Heb vandaag een pesthumeur. Word erg moe van mezelf en het is gewoon een k*t-dag. Dus voor al mijn geklaag wat misschien gaat komen: just ignore :)

Hoe is het verder met iedereen?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge

Klaag maar lekker van je af! Hebben we tenminste nog iets om te lezen hier :p:p

Knufje voor jou:D

Jeeeeuj 12 weken vandaag! Gefeliciteerd:)

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; Gefeliciteerd met je mijlpaal!!! :D al wat vrolijker???

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    Haaaaaaai hoe is het met je? Kom je deze week een beetje door?

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Haaaaajjj! Hier wel prima hoor.. Week gaat alleen tergend langzaam... :( Straks weer werken... Bleghh.. Had echt zin in een dagje vrij....

Hoest met jou?

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ga je nog een echo laten maken door Inge? Ga ik stiekem mee in je handtas:p:p

Heb je wel een beetje leuk werk?

Mwoahhh hier gaat ie wel...verveel me, maar heb ook nergens zin in;)

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hai dames,

Nou, ik verveel me niet hoor...heb wederom een drukke werkmaand :(.

@Flora: Jeej :D!

@Marrr: Ik moest enorm hard lachen om jouw woestijn/cola-vergelijking :D. Maar ik snapte daarom wel wat je bedoelt...hihi. Enne, bij jou...komt wel goed schatje :). Zou mss toch even langs Inge gaan als ik jou was ;).

@Lottie: Hoe is het met jouw buik gesteld??

@Inge: Jeej 12 weekjes alweer :D!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Jeeeeeej je bent er weer:D.
    Met mijn buik gaat het wel goed volgens mij haha. Weet niet of ik nog een foto had gepost hier eigenlijk??
    Wow jij ook alweer bijna 12 weken!

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ja, ik spiek wel mee hoor...haha. Het is idd wat jij zei, zodra je de 2 cijfers bereikt gaat het een stuk sneller :). Vanavond 2e echo ook, dus ben benieuwd hoe ver ik dan ben ;). Hoe groot het al is enzo enzo. De geslachtsorganen zijn iig deze week ontwikkeld....hihi. Ben wel benieuwd hoor! Kan niet wachten ;).
    Heb al een tijdje geen buikfoto gezien van je. Laatste had je volgens mij een wit hemd aan, kan dat?? Iig was dat een mooi rond buikje...hihi.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oww spannend tweede echo!! Laat je t nog wel even weten vanavond??
    Haha las t idd over de geslachtsorganen:p!
    Heb je n voorgevoel?
    Euhm wit tshirt zou kunnen. Dacht ook nog een met 15 of 16 weken, maar misschien toch niet dan haha. Zal straks even n foto plaatsen. Moet zo weg;)
    geniet van je echo straks!!

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Jazeker laat ik het nog weten hoor :D! Hoop dat ik deze wel kan plaatsen, de eerste was te onduidelijk...hihi. Ik hoop een goede echo te krijgen...blijft toch wel weer een beetje spannend hè?
    Ikzelf denk toch een meisje, maar we moeten nog even wachten voordat we het zeker weten hè!?
    Ik snoep echt ontzettend veel ;), weet dat het niet goed is maar het moet gewoon :p.
    Hoe gaat het nu met jou en eten? Gaat dat al wat beter?? Ik heb niet elke dag een gezonde maaltijd hoor, lukt me echt niet ;). Groenten die ik voorheen lekker vond (broccoli, wortels, tomaten) daar draait nu mijn maag van om ;).
    Ik moet ook nog weg...boodschappen doen blegh.

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Gezond eten: Hier ook problemen mee. Heb echt nergens trek in. Haal wel dik mijn 2 stuks fruit per dag en eet regelmatig snoep/cherry tomaatjes. Maar avondeten is een drama. Niets smaakt me :(

Ja, 12 weken....morgen de combi test, hopelijk donderdag de uitslag ervan (dan 13 wkn zwanger) en ik hoop dat ik dan echt opgelucht kan zijn :)

Lottie: jij bent alweer bijna op de helft!

Moon: Bijna ook een mijlpaal gehaald. Hoe was je echo???

Weten jullie wanneer die moeheid een beetje minder moet gaan worden??

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden,

lottie showen die buik!!!

Moon hoe ging je echo?!

Ik wil ook in de twee cijfers zitten, pff vandaag 7 weken en ik kots me rot. Zowel in de ochtend als in de avond bleegh

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hello ladies,

De echo was goed :)! Echt een minimensje...hihi. Ik ben zelfs 3 dagen vooruit gezet, dus de uitgerekende datum komt nu op 29 oktober. Beeb lag heel stil en toen ik moest lachen klotste hij/zij alle kanten op...haha.

@Inge: Heb geen idee hoe lang de vermoeidheid aanhoudt. Heb je er echt zo'n last van? Ik slaap al weer weken heel slecht, waardoor ik 's nachts en 's ochtends ontzettend moeie benen en een zere onderrug heb. Eenmaal uit bed valt het gelukkig mee en daarnaast werk ik parttime en vanuit huis, dus kan mijn eigen tempo bepalen. Voor jullie is dat wel anders helaas :(. Heb je nog last van misselijkheid? Vk zei dat het meestal met 12 weken minder wordt, maar kan ook tot 16 weken aanhouden....nou dat hoop ik niet hoor.
    Jij hebt morgen dus ook een spannende dag. Heb je zelf wel een goed gevoel inmiddels?? Succes iig morgen!!

@Flora: Vervelend dat je zo moet overgeven :(. Ik heb het tot nu niet elke dag gehad (gelukkig) maar vind het ook heel naar. Komt altijd uit het puntje van mijn tenen en gaat door totdat er echt he-le-maal niets meer uit komt. Moet jij al overgeven voordat je gegeten hebt?? Ik wen me nu aan om eerst mijn tanden te poetsen (dan heb ik het namelijk) en daarna pas wat te eten en niet te veel. Vk zei vorige keer dat je beter elke keer kleine beetjes gedurende de hele dag kunt eten. Heb ook mariakaakjes in de buurt, als ik nog maar iets van misselijkheid voel opkomen dan eet ik er meteen één.

@Lottie: Ben benieuwd naar je buikfoto....hihi. Ik vind mijn echo weer niet echt heel duidelijk. Als ik andere echo's hier op het forum zie zijn ze veel duidelijker.

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Super moon van je echo!!

Ik eet idd kleine beetjes en dit gaat bij momenten goed. Moet bij drinken vreselijk boeren, heerlijk als je op de werk zit en niemand het nog weet!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    joepie!!! Wel plaatsen hoor je echo!! Ik was ook 3 dagen verder maar ze veranderen t niet;). Denk omdat t meestal toch weer veranderd;). Als ze t kruisje 1mm verschuiven zit er al weer n dag verschil in:$! Maar heb je de beeb helemaal niet zien bewegen?

Eten gaat sinds 1,5 weken beter! Vind t wel lastig, want wil niet te snel aankomen... Maar ik zit nog tussen de -4 en -3kg steeds. Pfff ik eet echt veel te weinig gezond hoor;). Ook fruit vergeet ik. Dan geef k zoonlief en neem zelf niks;)

Inge
    succes met de combitest! Hopelijk alles goed! Wel snel zeg dat je donderdag al de uitslag krijgt:)! En vandaag natuurlijk gelijk al vd nekplooi:)!
    Moeheid is hier minder geworden na 13 weken, maar is nog wel aanwezig;). Maar ik ben sowieso best snel moe..

Flora
    ahh:( sterkte met de misselijkheid!

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

@Lottie: Ja, heb beeb wel zien bewegen maar in eerste instantie was hij/zij erg rustig. Lag mss wel te slapen :D. En na het lachen van mij zag je beeb echt heen en weer klotsten. Daarna een beetje gezwaaid...hihi.
    Waar is jouw buikfoto?? Hier komt mijn echo...is alleen die van de eerste meting die kwam op 31-10 uit, maar ze heeft de laatste meting van 29-10 aangehouden en in het systeem gezet.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: Gefeliciteerd met de goede echo :D

Fijn dat alles goed gaat met jullie.

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden, de nekplooi was goed! 1,4mm, onder het gemiddelde!!! De uitslag van de kans krijgen we volgende week ergens... De baby was druk en leuk aan het bewegen! Ze ging het hele lichaampje af en toen was ze bij het kruis en ging de baby met beide benen in de lucht liggen, met de benen in een V. We moesten zo lachen!! Tis maar goed dat je nu het geslacht nog niet kan zien anders hadden we het zeker geweten LOL

De moeheid is heel erg aanwezig helaas, de misselijkheid is echt al een heel stuk minder gelukkig!

Mn moeder heeft zwangerschapskleding voor me gekocht, was bij de lidl in de aanbieding. Wat zit die broek lekker!!!! Geweldig :D

@Moon: Fijn dat je een goede echo had!

Deel Deze Pagina