Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    hey iedereen,

pffffff ben zo moe.te moe om te spieken op het forum.
    lig elke dag vroeg in bed.
    Het is echt gezellig hier thuis hihihi.

maar zo te lezen gaat het goed met iedereen.
    flora wat fijn dat het hartje klopt.
    moon wat een mooie echo foto's
    marrr ook alles goed??

en de rest ook HOI!!!!

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Tja Nitaa, die vermoeidheid ken ik maar al te goed :)

Ik heb vandaag opruimwoede, ga dus zo lekker aan de slag :)

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Nitaa: Vervelend die moeheid...hoop dat het snel beter gaat :)! Ik ben voornamelijk heel erg moe als ik in bed lig....ontzettend zere benen en onderrug. Hoe is het met je tomatenverslaving???

@Inge: 1,4 mm is toch heel mooi?!? Nu krijg je de kansberekening nog, toch? Maar heb je dan nog steeds kans als de nekplooi netjes is?? We hebben ervoor gekozen om niet voor de test te gaan, maar afgelopen donderdag met de echo vroeg de vk of we voor de nekplooimeting gingen en wij zeiden dus nee. Heeft ze toch gekeken en die kwam uit op 1,8 mm...was ik stiekem toch heel blij mee hihi. Nu hopen dat het ook goed is natuurlijk ;).
    Zo heb je nu al last van nesteldrang....haha :D?? Ik heb ook wel dat ik het opgeruimd en schoon wil hebben, maar dat komt ook omdat ik veel werk moet doen en dan ga ik altijd wat anders opzoeken ;).

@rest: Waar zijn jullie? Het is idd stil geworden hier :(.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Wat een mooie echo:D. Zie duidelijk een nub, maar omdat het nog zo vroeg is kan ik niet zeggen wat je krijgt. Jammer dat je geen echo tussen 12 en 14 weken hebt;)

Inge
    Super dat de nekplooi goed was! En als je goed kijkt kan je nu het geslacht al wel zien soms;). Ze doen het in NL alleen meestal niet:). Heb je toevallig in foto?

Buik 15 weken (alweer bijna 3 weken terug dus;))
    Dacht dat ik m al geplaatst had, maar hoorde van niet:D

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Mooie buik hoor :D! Enne, als ik van de theorie uitga zeg ik toch dat het een meisjesbuik is ;).
    Over de nub (?) gesproken, als je dat horizontale friemeltje links bedoelt....dat was een beentje :D. Maar vind je het geen onduidelijke echo?? Ik moet 10 mei weer naar de vk, maar weet niet of ik dan een echo krijg.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    meisjes buik? haha. Je ziet niks hoor als je achter me staat zegt iedereen:). Denk dat t weer net zo'n naar voren stekende toeter gaat worden als bij mn zoontje toen:p.
    Neee ik zie ook een nub hoor;). Vind de echo niet heel onduidelijk hoor, vind m wel mooi:) Mooi beebje:D

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: O ja, ik zie je buik natuurlijk niet van voren...hmmm. Was het bij je zoontje idd een puntbuik??
    Haha...mooie echo en beeb, dank je ;). Hebben er ook ons best op gedaan :p. Ben wel benieuwd wat het is en hoe het er uitziet. Op wie het gaat lijken enzo. Maar waar zit die nub dan??

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Dat lange uitsteekseltje op de linker foto boven de billetjes (ligt horizontaal), dat is de nub!! Weet ik heel zeker:D. Als ie zo plat en laag blijft dan is het een meisje haha. Maar is nu eigenlijk moeilijk in te schatten omdat het te vroeg was.

Mijn buik de vorige keer.......38 weken en een paar dagen

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    En eentje met 39 weken en 3 dagen:p. Doordat ik m vasthou ziet het er misschien iets anders uit, maar denk dat ie aardig te zien is;)

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Wow, da's wel een flinke toeter ja :D! Dat ziet er wel tof uit, maar ook zwaar...pfff. Wat zegt je eigen gevoel nu dan, buiten die vorige echo?? En wat snoep/snack je zoal? Is dat hetzelfde als bij je zoontje?? Ik ben echt alleen maar van het zoete snoep en chocolade....echt heel slecht ;). Ben "nog maar" 1,5 kg aangekomen sinds 20 feb, dus valt wel mee toch? Hebben gisteren pas voor het eerst foto's gemaakt, jammer genoeg, maar schrok wel toen ik de foto zag.

11. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ey meiden! Was ik ook weer even!

Mooie echo Moon!!! Ik moet nog een weekje wachten en dan weet ik meer... Zenuwen beginnen al aardig te komen... :)

Hier ook moe moe en moe.. Als ik een uurtje mn bed uit ben beginnen mn oogjes alweer te branden...

Ben nu mn mannetje aan t overtuigen om een vakantie te boeken, maar heb tot nu toe nog weinig geluk en vooruitgang.. Zucht....

Lottie; mooie buik zeg! Ben jaloers! Nu verstop je m toch niet meer he?? ;)

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Echo: ik heb bewust niet gekeken, want ik wil niet weten wat het wordt :) Heb wel foto's maar die zijn niet precies 'op het kruis' zeg maar :)

Ook met een dunne nekplooi kan je een down kindje krijgen ja helaas. Garantie tot de deur zeg maar. De kans kan ook nog steeds verhoogd zijn als de bloedwaarden heel erg afwijken.

Van de opruimwoede is helaas weinig terecht gekomen vandaag :( Kwam even een heftig gesprek met VL tussendoor....is toch belangrijker.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    nee het weekend nadat caruli zei dat ik m gewoon moest showen was t mooi weer en heb ik n lekker strak shirt aangedaan;:)D!
    Wanneer heb je nu weer een echo?

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja haha en ik ben best klein dus is zeker zwaar zo'n grote buik! Het verbaasde iedereen!
    Ik snack eigenlijk niet veel;). De ene keer heb ik zin in drop en dan weer chocola.
    Ohh valt hartstikke mee 1,5kg!! Netjes!

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Ik kom weer even om het hoekje kijken :D

Gaat alles goed met jullie?

Hier zit ik inmiddels weer op cd 19.. Geen idee wanneer mijn ei moet komen ofzo.
    Heb geen ovu testen meer..
    Maar goed ga gewoon maar uit van mijn langste cyclus 37dgn.

Lottie: Mooie buik meid!

Moon: Gave echo ;)

Ingrid: Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je a.u.b niet al te druk te maken over de nekplooimeting enzo.

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé meiden...alles goed hier?

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lottie; 26 april weer.. Gelijk 's ochtends om half 9 :)

Inge; Hoop dat de uitslag je wat gerust gaat stellen.. :)

Chicky; Hier alles goed hoor! Bij jou? Goed gefietst deze keer? ;)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Das snel marrr! Fijn:)! Ben je nerveus of valt t nu wel mee?

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Best wel eigenlijk.. De doemscenarios gaan alweer aardig door mn hoofd, maar gelukkig ben ik wel nuchter genoeg om te weten dat ik toch niks anders kan doen dan wachten... En moet ook maar gewoon aannemen dat mijn lichaam mij niet twee keer achter elkaar hetzelfde geintje flikt.. Ik bedoel, het zou toch een mk moeten kunnen herkennen nu en niet weer t vruchtje 3wk lang levenloos laten zitten? Dus we blijven positief.. ;)

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Marr...niet heel veel geklust. Beetje vervelende toestanden hier, m'n schoonmoeder is ernstig ziek...wordt waarschijnlijk snel euthenasie. Dus beetje stresstijd de laatste weken. Is niet echt bevordelijk voor de sex. Maar wel dag voor eisprong nog goed geklust, dus wie weet. Verwacht er maar niet teveel van.

Deel Deze Pagina