Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Jeej een goede echo :D! Zenuwen en zorgen om niets dus :p.
    Ik maakte me wel wat zorgen hoor, want je moest om 8.30 uur en je kwam maar niets melden hier :(. Maar ben zoooo blij voor jullie :). Die van ons lag ook zo stil, totdat ik moest lachen dan klotste hij/zij helemaal heen en weer. Dat zag er zo stom uit...hihi.

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: WOW!!!! Gefeliciteerd! Voel je je nu wat beter?

@Moon: Heb je de Isla keelpastilles nog geprobeerd? Ik begon vanacht ineens te hoesten en een rauwe keel te krijgen. Voelt nu weer redelijk.

Vandaag lekker nieuwe plantjes gekocht en in de tuin gezet. Ziet er weer helemaal op en top uit! Schrok alleen hoe droog de grond al was, dat terwijl ik eergister nog gesproeid had :-s echt belachelijk voor april, maar wel erg fijn dit weer :)

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Jazeker, mijn moeder had ze toevallig nog in huis en woont lekker dichtbij :D! Maar toch, het blijft vervelend hoor ;). Zeker nu ik zater- en zondag van een lekker-goed-roze wolk-gevoel heb mogen proeven. Het wordt afwachten denk ik en anders toch een keertje naar de ha bellen :$:(.
    Oe lekker in de tuin gerommeld. Dat wil ik ook al zo lang, mss komend weekend tijd voor.
    Ben jij verder nog misselijk geweest?? Of begint bij jou nu je wolkje langzaam roze te worden??

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Voel me nu idd een stuk beter!!! :D Ben zoooo gelukkig... Mijn wolkje is nu echt fluor roze met glitters!!! ;) (Hoop dat jullie snel meekleuren!!)

Tuin rommelen is niks voor mij.. Ben blij dat manlief er lol aan heeft..! Nu lekker op bedje.. Ben kapot..

Slaap lekker iedereen!!!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    Wat een geweldig nieuws:D Zie je wel:D Deze randjesfietsbeeb is een plakkertje:D!!!!!!!!!

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Marrr, super dat de echo zo goed was!!!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heeee quint! Moet jij ons niet heel gauw iets vertellen;)!! Zwanger zie ik?? Gefeliciteerd lieverd!! Ik duim voor n plakkertje!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    #4728 Florabella, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
    whoeieoe Quint ik duim, voorzichtig gefeliciteerd!!

Even een Bram foto, gisteren een echo gehad en alles was top!

Bekijk bijlage 146834

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Dank je wel, Lottie. Sinds maandag aan het testen geslagen ;) en vandaag was de test duidelijk positief dus durf nu echt erin te geloven! Ik voel dat het deze keer gewoon goed zal gaan en maak me daarom helemaal geen zorgen, gek hé.

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Flora, wat goed! Gefeliciteerd met je mooie echo!

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Wat fijn dat je je zo goed voelt!!!

@Moon: Mijn wolkje wordt langzaamaan steeds meer roze. Vandaag was ik wel weer erg moe, maar dat was eigen schuld. Te laat gemaakt gister. Ik krijg ook keelpijn :( Veel drinken en Isla eten :) De misselijkheid is zo goed als weg.

@Quint: Gefeli met je zwangerschap!!! Je gevoel is niet gek, had ik ook...vertrouw er lekker op!

@Flora: Gefeli met je mooie echo!!

Ik heb het walhalla aan tweedehands positiekleding gevonden op internet. Zo kan ik toch een leuke garderobe opbouwen zonder dat het me honderden euro's kost. Wil wel wat leuke nieuwe dingetjes...maar heb geen zin om heel veel geld uit te geven voor iets wat ik maar 4 mndn draag.

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    uhmmm kan je ons die geweldige vondst ook vertellen. ik ben benieuwd!

13. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Dank jullie wel dames!!! :D

Quint; WHOOHOOOO!!!! Gefeliciteeeerrrddd!!! :D:D:D

Flora; Jij ook super echo!! :D gefeliciteerd!!!! :D

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Quint: Jahoeeeee! Gefeliciteerd :D!

@Flora: Jeej een goede echo :D!

@Inge: Bah, beterschap en ik hoop voor je dat het niet doorzet. Vertel, vertel. Ik zit momenteel in zo'n tussenfase....eigen kleding wordt te strak, maar echte positiekleding is volgens mij nog te groot ;).

Heb zojuist weer overgegeven. Heb te veel en te lang zonder ontbijt gedaan...zat net klaar om te ontbijten en bingo. Gelukkig alleen maar slijm en gal, maar een hoofdpijn nu....shit.

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Bleghhh Moon! Hopelijk houdt t snel op! Ik word nu al 3 dgn geteisterd door een bonkende koppijn.. Word er helemaal gek van :(

Heb mij gisteren nog maar even tegoed gedaan aan een bult positiekleding.. Rokje, 3/4 broek en wijdere shirtjes etc.. :) heeeerlijk! Oh, en mijn mama heeft mij toegezegd dat we of de babykamer of de kinderwagen van haar krijgen... Lief he..! :)

Net alles boven schoongemaakt.. Pfffffff... Nu bekaf.. ;)

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Hee, jij ook weer hier :D! Het wordt wel steeds stiller hier hè :(.
    Ja, ik hoop ook dat ik binnenkort niet meer hoeft te spugen...vind ik toch wat minder hoor ;). Ik sta ook al een paar dagen met een enorme hoofdpijn op...echt heel irri.
    O, lekker wezen shoppen?? Waar heb je geshopt? Ik vind het best lastig hoor. Ik vind ook de keuze errug beperkt....qua kleur en style. Tot nu toe ben ik bij prenatal en babydump geweest. En bij een aantal winkels online zitten kijken, maar echt blij word ik er nog niet van...haha. Ik begin uit mijn eigen kleding te groeien :), maar als ik de positiekleding in de winkels zie dan pas ik daar volgens mij ook nog niet in.

Da's idd wel lief van mama :)! En beide kado's kosten toch best aardig wat, hoor! We moeten eigenlijk nu zo langzamerhand eens beginnen met het samenstellen van een benodigdhedenlijst. Een checklist....volgens mij komt er toch best wel veel bij kijken ;). Vriend wordt al een beetje nerveus, die is bang dat we dadelijk geen kinderwagen op tijd hebben omdat er bijv een levertijd op zit :D....schattig!

Kun je hier ook even langskomen om te poetsen?? Het is heeeeel hard nodig :).

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pfff...hier vandaag ook weer gespuugd :( Had net 2 koppen thee op en sultana. Het kwam er dus gelukkig wel makkelijk uit. Daarna (net als Moon) ook koppijn. Voel me nu wel redelijk, wel heel erg moe. Wolkje is weer even iets minder roze....

Ik ben gewoon op marktplaats gaan struinen voor kleding. Het zit echt altijd beter dan mn gewone kleding. Dat zit gewoon echt verrot.

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: He bah...jij ook al? Ik had gelukkig nog niets gegeten (nou net het probleem ;)), dus dat scheelt. Ik drink sinds ik zwanger ben eigenlijk helemaal geen thee meer, word een beetje weeïg als ik daaraan denk.
    Moet eigenlijk veel meer drinken op een dag, maar weet gewoonweg niet meer wat.
    Hoe is het met je keelpijn?? Het is wat met onze roze wolk....

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; ben bij prenatal en H&M geweest.. Vind t ook tegenvallen hoor.. Helemaal omdat ik bijna niks pas (ben te lang) dus heb tot nu toe alleen wat spijkerbroeken en 1 rokje.. Zomerjurkje kan ik nog wel even aan en voor de rest kijk ik na de zomer wel.. :)

Pff ben blij dat ik hier eindelijk klaar ben.. Heeft me weken gekost om de moed en energie te verzamelen, dus ben bang dat je toch echt zelf aan de slag moet.. ;)

Inge; balen zeg!!! Ik heb net voor zekerheid ha maar even gebeld, maar mocht gewoon 2 paracetamolletjes... Gelukkig!! Nu hopen dat ze snel inslaan!!

20. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ola dames!

Hoe is het! Ik ga Lottie's tip waar even opvolgen! Haha, dat ik daar zelf niet op gekomen ben!

Hoe is het met jullie?

Hier gaat het wel goed! Ben echt heel erg druk op t werk en ben met m'n 42 urige werweek bezig... Grr, best frustrerend! Thnx to de koningin!
    Merk wel dat ik het werken nu zwaarder vind dan tijdens m'n vorige zwangerschap..
    Ook ik kan me bij het rijtje van keelpijn hebbende en snotterende dames aansluiten! Heb gister even advies gevraagd bij de drogist en het enige wat ik volgens haar hebben mag is Thijmsiroop! Jammer dat dat niet naar Carpaccio smaakt zeg! ;)

@ Marr: Wat fijn dat jou echo goed was! Super he?!

@ Chicken: Je kan vandaag testen! Heb je dat al gedaan? Ik duim voor je!

@ Quint1: Gefeliciteerd! Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!

@ Flora: Fijn dat jij ook zo'n mooie echo gehad hebt!

@ Inge & Moon: Ik hoop dat jullie klachten en misselijk snel over zijn zodat jullie ook 100% kunnen gaan genieten!

@ Caruli: Hoe is het met jou?

@ Lottie: En met jou en je buikje? Die van mij is echt achterlijk groot! ;)

Liefs Suzy

Deel Deze Pagina