Hé meiden, ik probeer vanaf vandaag weer wat mee te kletsen. Mijn schoonmoeder is vorige week overleden, woensdag crematie en vandaag eindelijk even een dagje rust. Lekker gaan zwemmen met Milan. Was leuk!! Ennnn...ik ben nog niet ongi... Lief van je Suzy dat je er aan denkt!!
@Marr..dankjewel. Heb vanmiddag getest...negatief. Over paar daagjes nog maar eens. Of misschien wel morgenochtend....kan me denk ik toch niet bedwingen..haha
Chicken, wat erg, gecondoleerd. Ben benieuwd naar je test morgen! Lieve meiden, dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik geloof er nog steeds niet in maar het is echt waar.
Chicken, dank je wel. Ik hoop dat jij ook heel snel roze gaat kleuren! Onze jongen is nu 21 maanden en straks 2,5 jaar als de baby geboren wordt.
Chicken, ja die kleintjes leren steeds nieuwe dingen bij! Onze zoon begint nu steeds beter te lopen (hij is daar heel laat mee maar het begint nu te komen). Ik heb 2 dagen voor nod heel licht positief getest, op nod duidelijk positief en één dag na nod donker positief zeg maar. Maar het zegt helemaal niks, hé. Bij iedereen is het anders. Hoop echt dat je morgen een positieve test hebt, zou heel erg leuk zijn!
@Moon: Hoe voelde je je vandaag? Ik voelde me een stuk beter!!!! Morgen helaas werken, voor de rest veel plezier!
Chicken; En?en?en? Rest; lekker int oranje (aan t werk)??? Ik heb net maar even roosvicee laxo gehaald... Hoop dat de boel dan weer een beetje op gang komt.. Verder niet de stad in geweest.. Wilde wel maar manlief had geen zin... Dus volgend jaar maar weer een poging..
Hey meiden! Leuke Koninginnedag gehad? Ik heb idd in het oranje gewerkt. Was een gekkenhuis! Vandaag de autostoel (lees: maxi cosi) gekocht! We hebben gekozen voor de Pebles, ook meteen een voetenzak erbij gekocht. Alle autostoeltjes waren met 15% korting bij de baby dump. Scheelt toch behoorlijk....
Inge, ja de babydump had dit weekend een actie. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt of blijft het een verrassing? Koninginnedag vind ik nooit wat aan maar wij hebben deze keer een slee op de rommelmarkt gekocht, hahaha.
M'n vriend wil wel weten wat het wordt. Ik niet Hij wil absoluut niet dat ik thuis beval en ik zou dat op zich wel willen...dus we hebben een compromis gesloten: Niet thuis bevallen en niet willen weten wat het wordt Het blijft dus een verassing! Maar we denken een jongen (hebben iets gezien op 1 van de echo's die ik zelf heb gemaakt....maar dat kunnen ook nog grote vrouwelijke geslachtsdelen zijn ) En jullie???
Haai lees vanmiddag bij, wij hebben om 8:30 de 20 wekenecho!! Moet onze kleine man zo dus wakker maken, vind ik altijd zielig. Hopelijk is alles goed met ukje en ben benieuwd of we nu wel zekerheid krijgen wbt het geslacht tot straks!
Oeh spannend Lottie! Ben heel benieuwd! Babydump; Wij gaan deze week lekker babyshoppen.. Zo'n zin in!!! Hopelijk hebben ze veel leuks! Vandaag 12 weken! Whoohoooo!!!
@Marr: Kan je echt aanraden om de acties af te wachten. Wij hebben nu al 15% korting op de autostoel, gratis box en 50 euro textiel cheque bij de kamer en de wipstoel voor de helft... Ik heb me op alle nieuwsbrieven ingeschreven en zodra er wat in de aanbieding is kopen we het (Tja, je bent toch een hollander he ) @Lottie: Spannend!!!! Hopelijk laat je het snel weten Ik had het meer met de 13 wkn...toen viel er echt een last van mn schouders. @Flora: Ik begin me nu pas echt beter te voelen, met af en toe nog een waardeloze dag ertussen....Hou vol meid...nog ffies!
Inge; Idd, maar ze hebben nu ook leuke actie met gratis box en een bon van 100 euro.. Maar moeten eerst maar es wat leuks vinden... Ik denk dat ik pas echt gerustgesteld ben als ik volgende week donderdag t hartje weer hoor..