Hallo dames, @Chicken: Gecondoleerd en sterkte meis ! Heb je nog getest?? @Inge: Vrijdag en zaterdag voelde ik me weer goed...ook beide dagen uit eten geweest bij de Griek en ook dat ging gelukkig goed. Zaterdagavond weer wat keelpijn gekregen, ook gisteren nog dus ben toch bang dat er weer een verkoudheid zit te wringen. Ik nies ook regelmatig en mijn neus zit een beetje dicht (heb ook wel hooikoorts, dus moeilijk te onderscheiden haha) maar ben vannacht wakker geworden (door de poes) met een enorme hoofdpijn en die is nog lichtelijk aanwezig. O, weer babygeshopt ?? Wij hebben nog steeds niets gekocht, maar we zullen vandaag of morgen ook wel een lijst gaan samenstellen en kijken hoe we het gaan doen. In één keer alles kopen met mss een fikse korting of idd de acties afwachten. @Marrr: Jeej, alweer 12 weekies ! Gaat nu wel snel hè?? Ik mag dinsdag weer naar de vk. Ben benieuwd of ik dan een echo krijg of niet. Ik wil ook zo graag het geslacht weten...kan niet wachten. @Quint: Ik wil heeeeeeeel graag weten wat het is, kan niet wachten . En jij? @Suzy: Hoe is het met jouw keelpijn?? En jij hebt zeker veel gewerkt de afgelopen dagen?? @Lottie: En en en en?? Weet je nu wat het is? En natuurlijk het belangrijkste, is alles goed?? @Flora: Ik wacht ook nog steeds op mijn grote roze wolk en dat ik me zo ontzettend lekker en energiek voel. Ik vind het wel grappig dat jij je beeb Brammetje noemt...wat als het nou een meisje is hihi??
Tja dan wordt het brambella haha Ik zei al dat als het een jonge wordt we wel erg zullen moeten wennen aan zijn eigen echte naam!
Flora, je kan hem straks natuurlijk ook gewoon Bram noemen Lottie, hoe was de echo? Alles goed met de kleine? Inge, wat ontzettend knap dat jullie het vol kunnen houden tot de geboorte! Moon, ja ik begrijp je helemaal want wij willen ook heel graag weten wat het wordt. Al hoewel ik nu al weet dat het een jongen wordt (net zoals ik weet dat het goed zal gaan deze keer). Niet denken dat ik knettergek ben, hoor
Tja Bram....die stond niet op ons lijstje toen mijn pap ermee aankwam dus we zullen toch moeten wennen aan iets anders haha Ik hoop op een meisje, maar ik durf me er nog niet op in te stellen, niet dat ik niet blij ben met een jongentje, maar ik heb mijzelf altijd als een meidenmoeder gezien....
Lottie??? Ben wel erg nieuwsgierig nu!!! Ik wil t geslacht niet weten van te voren.. (Al begin ik nu wel heeeeeeeel stiekem een heel klein beetje te twijfelen... Sssssstttt...) Maar ben zelf al overtuigd van een jochie... Weet niet waarom.. Hoe gaan jullie trouwens om met lelijke cadeautjes???
Pfff, ik ben ook bang voor lelijke cadeautjes! Mijn schoonfam. is spaans. En nu is de spaanse stijl niet echt onze smaak (terwijl VL ook spaans is). Ben bang dat m`n schoonmoeder van alles mee gaat nemen uit Spanje. Tja, dan doe ik het het kind wel aan als we naar haar toe gaan. Vind het ook wat om te zeggen: nee dank je. Ze bedoelt het goed. Waar blijft Lottie????? @Moon: Hier ook steeds verstopte neus. Heb ook wel hooikoorts, maar voelt wel anders. Ach ja...we doen het er maar mee Net een mega jankbui gehad. Omdat de dingen niet liepen volgens mijn planning. Waar een mens zich al niet druk om kan maken...voel me zo stom. Maar was echt helemaal over m`n toeren
Hoi meiden. Hoe is het hier met iedereen? Ben even niet geweest vanwege een virus op mijn laptop, maar vanaf vandaag kan ik weer online Ik heb deze maand bloed moeten laten prikken van de gyn vanwege eisprong, en zoals gedacht helaas dus geen eisprong. Krijgt de gyn alsnog gelijk Vrijdag er naar toe, maar manlief en ik hebben al besloten nog geen hulp te gaan nemen. We hebben 4 lange jaren in de MMM gezeten en dat hakt er hard in. Nu met 2 levende kindjes zijn we al gezegend en dus nog even de natuur zijn gang laten gaan. Maar baal er wel goed van dat mijn pco terug is dus.. en geen eisprong meer heb... Maar goed, wie weet mogen we nog ooit een keer geluk hebben. Fijne zwangerschap allemaal meiden. Chicken: Heel veel sterkte meid!
Hello Alles is goed met ons kleine MANNETJE. Hij weegt nu ongeveer 322 gram en ligt netjes op schema. Flora Tja....ik ben ook echt een heeeele erge meidenmoeder, maar we krijgen toch echt weer een zoontje. Ook mijn man is helemaal niet van voetbal enz. Haha... Inge Ahh...echt last van hormonen dus! Caruli Ah balen dat je geen eisprong meer hebt. Hopelijk mogen jullie ooit nog een wonder verwelkomen! Blijf je hier nog wel kletsen of niet?
@Lottie: Gefeliciteerd!!! Gelukkig dat alles goed is. @Caruli: He, wat balen Heb je al ooit iets homeopatisch geprobeerd wat normaliter de cyclus in het gareel brengt?
Lottie Gefeliciteerd met je mooie echo! Super toch, nog een kerel! Kunnen ze mama mooi beschermen.. Caruli; Balen zeg! Hopelijk gebeurt er alsnog een wonder.. Hier: Wij hebben al een kamertje uitgezocht.. Vonden 1 die goed betaalbaar was en naar onzer beide smaak.. So why wait... Zat een behoorlijke levertijd op, dus eind juli/ begin augustus krijgen we m pas.. En mn telefoon is vanmorgen er spontaan mee opgehouden.. grrrrrr... Nu word internetten dus helemaal moeilijk... zucht.. Kan wel 4 of 5 weken dus... Aaaarrrgghh!!
@Marr: leuk dat jullie een kamertje hebben uitgezocht! Die van ons wordt bezorgd als ik 27 wkn zwanger ben. Ik ben maandag naar de VK geweest. Baby groeit goed, bloeddruk was een beetje laag en ik ben toch weer een kilo afgevallen Ik moet nu weer de zwangerschapsvitamine gaan slikken, zodat we zeker weten dat ik niets te kort kom. We hebben ook eindelijk het hartje gehoord via de doptone Inmiddels heb ik 3 spijkerbroeken, een zwarte linnenbroek, een zwarte korte broek, een zwarte nette broek en een witte lange broek gekocht via marktplaats (allemaal positiebroeken) ze zitten prima Ben echt helemaal happy! Heb ook nog een topje en een blouse 2de hands gekocht van h&m mamma. Kostte geen drol
Marrr jaa nu nog n naam... Leuk een kamertje!! Welke? Foto!!? Je kan m maar beter vroeg vast laten zetten ja, soms gaat er wat mis en dan weet je dat iig optijd! Inge fijn dat alles goed is hier ook n lage bloeddruk is niet erg, kan soms alleen irritant voor jezelf zijn. Hoeveel is de jouwe dan? Leuk zeg al die kleding voor weinig! Ik ga ook nog maar ns kijken
ik zit normaal rond 120 of 125 / 75 tot 80 en nu zit nu tussen 100 en 110 over 60. Hij kan nog lager, er is idd niets aan de hand, alleen dat flauwvallen is zo onhandig! Ja, ik ben helemaal happy en heb nu nog 2 leuke korte rokken gevonden, samen voor 15 euro
Inge Ja dat is het ook...Ik moet ook opletten dat ik niet te lang sta, anders gaat het mis. Dat zal jij ook wel hebben? Mijne is nu steeds 85 of 90/ 60-55
Lottie: Vervelend he zo'n lage bloeddruk. Helaas valt er weinig tegen te doen behalve bouillon drinken en zoute drop eten. Straks naar de gyn, Mitch gaat mee en Casey gaat naar mijn vriendin, vind niet dat zij hoeft te horen waar wij het allemaal over hebben. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen over bloedverlies (waarschijnlijk dat hebben sommige mensen)
Caruli ja vooral het duizelig zijn en niet lang stil kunnen staan. Maar ja, liever te laag dan te hoog!! Hoe was het bij de gyn??
Ja, lang staan, snel opstaan, te laat eten, gaat allemaal niet nu Maar idd, liever te laag dan te hoog. Alleen zout binnen krijgen is niet voldoende om je bloeddruk omhoog te krijgen, je moet ook eel vocht drinken wat aan dat zout kan 'hangen' zodat de druk omhoog gaat. Ik probeer veel te drinken, maar dat lukt niet altijd. Ben momenteel gek op salmiak knotsen (lollies) en van de ballen met salmiak van Napoleon, dus krijg wel genoeg zout binnen. Heb nu ineens al een aantal dagen achter elkaar smiddags zo'n hoofdpijn. Is dat ook van de zwangerschap / hormonen??? @Caruli: hopelijk ging het goed bij de gyn! Ik moet morgen en overmorgen werken (avonddienst) en dan heb ik nog 22 mei een avonddienst. Daarna alleen nog maar dagdiensten gelukkig. Ik heb op m`n werk aangegeven dat ik de IC-rondes niet meer trek. Dan moeten we 'sochtends naar de intensive care om daar foto's te maken. Meestal 5 - 10 patiënten die niets kunnen en vaak in coma liggen en beademd worden. Die moet je dan optillen, plaat eronder, buis instellen en dan de foto maken en plaat er weer onderuit. Da's best pittig. Ik merk dat ik daarna 1,5 tot 2 uur nodig heb om bij te komen voordat ik me weer lekker voel. Dus nu hoef ik geen IC rondes meer te doen gelukkig. Gister hebben we de kinderwagen besteld. De mutsy 4 rider Active black. Lightweight version. Die krijgen we nog van mijn opa (hij is inmiddels overleden). Het bedrag was lager dan m`n moeder dacht en toen kregen we ook nog een onwijs gave Nijntje lamp erbij (http://www.babystyle.nl/category/Nijntje%20lamp%2050%20cm%20hoog%20-1295033147-lamp%20nijntje%20.jpg) We krijgen die van 50 cm. Achterlijk duur die dingen, maar zo leuk!!!!!
Hallo dames, @Inge en Lottie: Hier gaat het ook niet echt lekker hoor! Maandag wederom fikse keelpijn en hoofdpijn, dus flink balen. Dinsdag was dat gelukkig weg, krijg ik er weer wat anders voor terug . Ik voelde me vanaf het moment van opstaan al zo slap en wist dat ik meteen moest eten en heb dat uiteraard ook gedaan. Diverse keren gegeten voordat ik ging douchen (ging gelukkig goed) maar daarna met tandenpoetsen weer flink staan overgeven . De hele dag voelde ik me slapjes en met boodschappen doen ging het ook niet goed....lijkbleek en tussendoor maar gaan zitten, was gelukkig samen met m'n moeder en zij heeft de boodschappen voor me bij elkaar geraapt. Sinds dinsdag gaat het dus nog steeds zo (niet meer overgegeven gelukkig) maar wel dat ik eigenlijk niets kan doen zonder het gevoel te hebben k.o. te gaan. Ik eet ook veel vaker nu maar dat lijkt ook niet te helpen...ik dacht zelf dus ook al aan mijn bloeddruk of mss wel bloedarmoede ofzo. Moet dinsdag naar de vk dus ga het wel melden. Lottie, die van jou is wel echt heeeeeeeel laag hoor, jeetje...pfff. Inge, leuke lamp en wat ontzettend jammer dat je opa overleden is en zelf het kamertje (en beebje uiteraard) niet meer kan zien . Wel heel errug lief van hem . @Caruli: Hoe is het bij de gyn afgelopen? @Marrr: Hoe is het met jou meid?? @Suzy: Hoe gaat het met jou en je buikkie?? Fijn weekend allemaal!
@Moon: Wat naar dat je je zo rot voelt. Misschien helpt Floradix je! Dat is een (vies ) drankje, speciaal om aan te sterken en helpt mega goed tegen bloedarmoede. Is op natuurlijke basis en helemaal veilig. Ik gebruik het op aanraden van mn VK. Ik hoop dat je je snel beter voelt meid! Ik moet straks (14.15uur) weer naar mn werk Alvast een fijne avond dus meiden!