Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    @ Suzy, Ik heb hem gevonden en het is gelukt :)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Ja voel wel wat maar allemaal dingen die ook gewoon bij n normale cyclus passen volgens mij. Maar ja zit pas op 7dpo hè;). Ik pak m'n oude agenda er weer ff bij:p. Zal t gelijk ff delen alles wat k had:p

na eisprong:

-lichte lage rugpijn (ook bij cyclus daarvoor)
    -dikke witte afscheiding tot ong 4 dagen voor nod ( bij vorige cyclus was t meer waterig wit slijm en dat stopte ong. 4 dagen voor nod)
    -geen borstpijn!!! (normaal wel)
    -steken links en recht. (normaal ook wel eens zie ik nu)
    -gevoelige tepels (normaal niet)
    -zeurende onderbuik net achter schaambeen (normaal niet)
    -jeuk buik en tepels (normaal niet)
    -winderigheid (normaal veel minder)
    -niet wakker kunnen blijven savonds.

Hihi heb ff alles nagekeken.

Hmmm vanaf 8 dagen na m'n ei kreeg ik dat opvallend rare gevoel in m'n onderbuik. Dus dat wil k morgen weer:p

Hihi je kan wel graag voor nod willen testen maar mag niet!!!!!! Ik ook niet!!! Test normaal 6 dagen ervoor al dus wordt n uitdaging voor me!

Suzy
    jaaaa blijfff! Was je nod al veranderd in t lijstje!? 5 febr toch? Of was jij dat niet?

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Ja gezellig! Dat was ik niet, ik weet niet wanneer mijn volgende nod is. Ik ben nog niet ongesteld en heb nu weer een andere cyclus, dus ff afwachten! Wat een kwaaltjes heb jij zeg! Dat kan toch niet missen zou je zeggen! ;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    huh maar je was toch naar t febr topic?? Waarom dan als je niet ongi bent? Ik haal wat door elkaar dan zeker!?
    Hihi dat zijn m'n kwaaltjes niet, lees maar goed:D

5. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Ben idd alvast verhuist, ik ben idd nog niet ongi, maar dat zal niet lang meer duren. Heb vanmorgen nog een x de kv test gedaan maar helemaal geen streepje te bekennen..

6. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Ik heb het goed gelezen! Hihi, dat was dus bij je vorige zwangerschap! ;) Sorry hoor, beetje verstrooid, misschien dan toch zwanger? ;)

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Whitney: Ja, dat begrijp ik. Heb ook het idee dat ie-de-reen op 9, 10 of 11dpo al posi test. Je bent ook al een tijdje bezig, zag ik :(. Hoop dat je snel (lees:nu) zwanger bent!!

@Lottie: Toch handig, zo'n agenda :D!! Ik moet ook alles over gaan schrijven...heb het op een A4-tje, maar die is inmiddels al aardig vol...haha.
    Ik word niet goed van de pijntjes, die ik heb. Weet gewoon niet hoe ik moet zitten ;). Hoe kun je er nu NIET mee bezig zijn, als je continue buik-, rugpijn en moeie benen hebt :$:(.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden!!!!

nog steeds in de running :D begin nu wel een beetje ongeduldig te worden. Gekeken naar de cyclus van voor mn zwangerschap (die van daarna weet ik niet....) had ik gister of vandaag mn nod. zit vandaag op 11 dpo.
    Twijfel of ik zal testen vanavond......

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Jolan: mijn toestemming heb je hoor! (ben gewoon reuzenieuwsgierig)! Ik duim voor je!

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik test dan legaal :D want vandaag of gister was mn nod. Als ik tenminste uitga van mn cyclus van voor de bevalling. Toen had ik een lf van 10/11 dagen, vandaag 11 dpo.
    Maar ja, vanavond natuurlijk geen ochtendurine, geen idee of dat uitmaakt.

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Oew spannend! Anders doe je morgenochtend een testje?!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja maar wil samen met manlief testen en dan zou het pas vrijdagochtend kunnen. Volgens mij heb ik bij mn dochter smorgens een test gedaan en die gaf een lichte streep, toen een paar uur later nog een kv2v5 test en die streep was donkerder (nog steeds erg licht) dan die dipstick

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hier meldt zich een legale tester !

net getest, en ja hoor :D :D :D!!!!

IK BEN ZWANGER!!!!!!

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    heej jolan van harte gefeliciteerd meid :p
    waneer mocht je testen? pas over 3 dagen toch hihi
    echt super leuk hoor :D

15. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    mag ik hier ook meekletsen? mijn NOD is rond 13 januari... maar denk zelf de 11 ongeveer. Ook ik wil nu niet voor NOD gaan testen, maar of dat lukt....

@ jolan: GEFELICITEERD... maar uhm (niet om iets te zeuren te hebben) een vriendin van mij had een maand na haar curretage ook een positieve test en dat bleek met de curretage te maken te hebben. Dat het HCG nog in het lichaam zit

16. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Jaaaaaaa.... Jolan, super meid whaaaaaaaaw mooie test GEFELICITEERD :):):)

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ho wacht, wat heb ik gemist????? Ben veel aan het werk, dus mis een hoop! Wie is er zwangerrrrr??

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @jolan: jaaaaaaaaaaa, je bent zwanger!!! Gefeliciteeeeeeeeeerd! Ja, nu willen we je kwaaltjes na ei horen natuurlijk. We willen vergelijkingsmateriaal! ;)

@mom23: welkom, mijn nod is de 12de, dus we steunen elkaar :) Ben helaas ook heel slecht in wachten

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Jolan: JOEHOE! Gefeliciteerd meid :D! En idd wat waren/zijn jouw klachtjes??

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mijn nod is 10 jan uhmmm ik ga het proberen!

Deel Deze Pagina