Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Ja, dank je :)! Ik word ook niet goed van mezelf hoor....alleen maar klagen klagen klagen. Maar ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel een klein beetje zielig vind ;). Ik heb trouwens ook sinds dinsdag dat mijn hart elke dag even raar doet. Ik herken het wel vanuit het verleden zo af en toe eens, maar nu dus al 4 dagen achter elkaar ;).
    Gaat het met jou nu wel goed? Jij hebt een lage bloeddruk hè, dus jij voelt je mss wel hetzelfde??
    Ben je nog misselijk of is dat nu over?? Ik moet echt zo hoognodig het huishouden doen, maar tot nu toe lukt dat niet :(.
    Succes met werken op deze warme lentedag.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    oooh ben heel benieuwd of jij dan ook n jongen krijgt! Bij beide jongens had ik zin in salmiak en drop;). En dat hoor je echt vaak!! Hoop dat je hier tegen die tijd nog kletst haha, dan weten we of t klopt;)
    Goed dat je je grenzen hebt aangegeven op
    je werk! Liever vroeg dan laat!

hoofdpijn
    yep, 4 van de 7 dagen ongeveer:( Word er gek van. Als
    je googled lees je dat het echt onwijs vaak zo is in de zwangerschap. Vorige zwangerschap had ik t juist niet..

Moon
    misschien ook een lage bloeddruk? En anders ijzertekort ja...ben je heel erg moe ook? Ja mijne is echt idioot laag! Best irri;). De eerste keer bij de vk was ie 120/60 dus ik helemaal
    blij haha. Zo hoog had ik m pas 1x gehad en dat was de laatste keer in de vorige zwangerschap!! Oja floradix is idd een goede tip, ook om bloedarmoede tegen te gaan of te verminderen

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Ben trouwens wel benieuwd naar jullie groeiende buikjes :D

Lottie:Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van hoofdpijn, helaas is elke zwangerschap anders..

Hier: Gisteren dan bij de gyn geweest, heb weer een verwijzing naar de ferti.arts gekregen. Maar dan word het weer ivf en dat willen we (nog) niet.
    Ook heb ik van de gyn 3 maanden clomid voorgeschreven gekregen voor een eisprong mocht het aanslaan.
    Maar moet nog even met manlief doornemen of we die echt gaan gebruiken, hij wil niet echt meer een druk erachter voelen...
    Moeder natuur zijn gang laten gaan.
    Wil wel een 4e kindje maar niks voor hoeven doen, tja das helaas wat moeilijker bij ons.
    Maar goed we zullen het er eens over gaan hebben.

Baarmoederslijmvlies was goed dik gisteren dus zal snel ongi gaan worden.
    Dan evt clomid, weet niet of ik het wel zo durf, vorige keer toen ik clomid kreeg ging het niet goed. maar goed we zullen zien.

Hopelijk komt de ongi maandag en niet dit weekend... Moeten vanavond weg en morgen zullen we ook wel wat gaan doen denk ik voor mijn moederdag.

Fijn weekend meiden.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    het is vervelend, maar op de een of andere
    manier besef ik me steeds dat er veel ergere dingen zijn. Zeker als je dan weer n verhaal leest over n zwangerschap die mis gaat enz. Dan heb ik liever hoofdpijn;). Je snapt vast wat ik bedoel.

met clomid moet je tussendoor ook steeds naar het ziekenhuis voor eicel-metingen toch? En wat vindt je man ervan als je bijv niet duidelijk zegt wanneer het "tijd" is? Lastig hoor. Kriebelt het nu heel
    erg bij je nu je er toch weer meer mee bezig bent geweest of gaat het wel? Wat ging er mis de vorige keer met clomid? Ging t met jou niet goed of de zwangerschap?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Je hoeft niet perse voor ei groeimeting naar het zh, de vorige keren mocht ik gewoon ovu testen doen.
    De vorige keer kreeg ik eerst 4 mnd 50mg en de 5e mnd 100mg en toen kreeg ik een eierstokontsteking... Niet prettig kan ik je zeggen. Het eiblaasje was niet gesprongen en normaal lost het dan op tijdens de ongi maar die van mij bleef plakken en ging ontsteken. Tja daar zit ik nu dus eigenlijk niet op te wachten en dat vind ik wel eng.
    Nee manlief wil idd niet weten wanneer het tijd is hoor, dan is de zin al voorbij. Verplicht klussen is niet leuk, hadden we toen met die 5 rondes clomid ook, nou dat werkte echt niet (lekker).

Nu kriebelt het wel maar nog niet zo heftig, ik kan mijn mans zijn mening toch niet veranderen, en ik snap hem ook heel goed.
    We hebben jaren in de MMM gezeten, en Tygo* gekregen dat hakt er allemaal flink in. Nu zijn we al heel blij met 2 kids. En Mitchell zijn toekomst is onzeker. Dus of we er nog een kleintje bij kunnen hebben??
    Maar goed mocht het spontaan gegund zijn dan is het natuurlijk heel welkom!.

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Caruli: Wat een gedoe meid. Wens je veel sterkte met jullie beslissing nemen...tis niet makkelijk denk ik.

@Lottie: Bijna iedereen (incl. wijzelf) denkt dat het een jongetje wordt. Alleen mijn boer + zijn vriendin en een vriendin van mij denken een meisje...We weten het pas in oktober!

@Moon: Ik voel me best redelijk. Ik slaap alleen nu al een paar dgn heel slecht...en bij mij betekend vermoeidheid: misselijk en kotsen. Vanavond ook nog avonddienst. Morgen dus echt een 'pauze-dag'. Verder voel ik me best goed. Moet er wel opletten dat ik m`n energie verdeel. Gister was ik druk geweest voordat ik naar mn werk ging, en dat is dan niet goed. Dan betaal ik de prijs de rest van de dag/avond.
    Ik heb voor het laatst vorige week donderdag gespuugd...al 1,5 week kots-vrij dus!!!

Ik ben een beetje pissig. Ik heb veel kleding gekocht via marktplaats. Nu is 1 pakket niet aangekomen. Blijkt verstuurd te zijn met DHL. Ze heeft het 29/4 gepost, het verzendbewijs heeft ze vorig weekend al weggegooid en de dame van DHL zei gister tegen haar dat het pakket al lang was bezorgd. 'Vorige week vrijdag' zou het zijn aangekomen. Maar dat kan niet, want toen deed ze het pas op de bus. Ik probeerde gsiter DHL op allerlei manieren geprobeerd DHL gister te bellen, maar ze waren dicht en zei heeft DHL gister gesproken...volgens mij bezorgd DHL ook niet bij buren...Het verhaal klopt gewoon niet. Nu wil ze wel de helft van het bedrag terugstorten, maar gaat mij gewoon om het principe. Het risico van marktplaats. I know...gaat gelukkig niet om veel geld, maar baal er wel van :x

Ik voel de hormonen alweer opvliegen...Grrrrrrrrr

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww Inge dat soort zaken halen bij mij ook altijd wurg gevoelens naar boven!

Caruli; ik ken je verhaal niet maar volgens mij hebben jullie al veel voor je kiezen gehad. Knuffel voor jullie en wie weet wat de toekomst brengt.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Ach we zullen wel zien, eerst maar eens ongi worden.. Denk dat het niet lang meer gaat duren, krijg al ongi klachten.
    Zit nu op cyclusdag 39 dus het mag onderhand wel komen.

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden.

Gister een hele heftige dienst :( was gesloopt daarna...

Nu lekker vrij. Ik zou een pauze dag houden, maar omdat ik morgen de hele dag les moet geven ga ik zo toch maar ff aan de bak.

Over dat kleding verhaal: ik heb DHL gebeld, op mijn postcode en huisnummer is geen pakket te vinden. Heb net een online meldingsformulier ingevuld van de politie wegens internetfraude/oplichting. Die stomme doos heeft met de verkeerde een geintje geflikt!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat is het stil hier:(:(:(:(:(

Caruli
    Oh okee, dat scheelt wel dat het niet perse hoeft die groeimeting! Maar kan me voorstellen dat het wel erg zwaar is als je die hele mmm weer in zou moeten, jullie hebben al zoveel moeten doorstaan...

Inge
    Heb jij een echo van tussen 12 en 14 weken van de zijkant van het kindje? Ik zou wel stiekem willen spieken of ik het al kan zien:p. Heb ook een jongens gevoel bij jou kindje!

Wat balen van die kleding, ik zou het ook echt heel erg vinden hoor! Raar verhaal! Tjee, dus het is gewoon niet eens verstuurd waarschijnlijk? Durf gelijk niks meer te kopen via mp...bah...Valt er wel iets aan te doen verder dan?

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Ik koop ook nooit iets online van meer dan 40 euro zonder het op te halen. Normaal dan wordt het met tnt post verstuurd en dan heb je een track&trace nummer. Zij verstuurde via DHL, ze zei dat daar geen track&trace was. Maar dat is dus gel*l. Het verzendbewijs heeft ze vorig weekend al weggegooid (zegt ze).
    Ik heb de politie en MP ingelicht, wrs wordt ze daar nu vanaf gegooid en kan ze er niets meer verkopen. Het ging gelukkig maar om 17 euro in totaal. Als ik kijk wat ik allemaal 2de hand heb gekocht, dan ben ik nog steeds goedkoper uit dan wanneer ik het nieuw had gekocht. Tis nou eenmaal het risico van he...

Misschien kunnen we hier met elkaar afspreken dat we spullen voor elkaar ophalen als we iets 2de hands willen kopen :p Ik denk dat we met z`n allen een redelijke landelijke dekking kunnen krijgen :) Ik kan regio A'dam, zaanstreek en kennemerland voor mn rekening nemen :)

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Heb even de balans opgemaakt. Heb nu aan tweedehandskleding 120 euro uitgegeven en daarvoor heb ik:

3 lange spijkerbroeken
    1 korte broek
    1 blouse
    1 topje
    1 zwarte linnen broek (lang)
    1 witte lange broek
    1 nette zwarte broek

Ik denk niet dat ik dat in de winkel red :) en het ziet er allemaal gewoon netjes uit.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    Ik koop wel online bij bekende sites, maar mp vind ik wat eng door die verhalen. Echt sneu die mensen zeg. DHL heeft idd wel track en trace!! Wat een trut zeg... Het is gelukkig niet veel geld, maar het gaat om het idee. Hopelijk wordt ze idd van mp afgehaald en kan ze er ook niet onder een andere naam meer op dan...

Dat is een mooi lijstje hoor:D

Ik heb van iemand op dit forum, die ik ook bij een meeting heb gezien, voor 80 euro gekocht:

3 broeken (1 driekwart, 2 zomerse broeken)
    2 buikbanden
    1 shirt met tekst "babylove"
    1 shirt met tekst "let me out"
    2 blousjes
    2 shirts met lange mouwen (aubergine en grijs)
    1 gestreept shirt met korte mouwen
    2 tuniekjes
    2 shirtjes met korte mouwen (fel blauw en zwart)
    1 grijze singlet

Alles ziet er nog goed uit:D

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Dat is ook een hele goede score!

Die dame van dat pakket zegt 9 euro op mijn rekening teruggestort te hebben...afwachten dus.

Op dit forum heb je dat dus gekocht? Hmm...ook maar eens zoeken. Is er een te koop sectie ofzo?

Ik zal binnenkort trouwens ff wat echo plaatjes uploaden, maar op de meeste heeft ie z'n voet of been voor z`n kruis....

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja hè:)!!
    Oh ben benieuwd of ze daadwerkelijk 9 euro terug stort! Zou kunnen dat ze het doet zodat t minder verdacht lijkt! Heb je haar gezegd dat je t gemeld hebt? Zou ik nu sowieso nog ff mee wachten:p

voor t geslacht moet ik n echo van de zijkant zien:) dus niet van onderaf! En dan tussen 12-14 weken:) hoe meer echo's hoe beter!!

Dit is t tweedehands gedeelte op t forum
    Tweedehands - Zwangerschapspagina

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Nou, de baby trekt z`n beentje op/in. Dus als je een foto van de zijkant (lengte doorsnede) hebt, dan zit z`n voet er echt voor. Eigenwijs ding he :p

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vaak is het alsnog te zien;). Beentje moet opgetrokken zitten, is juist handig:). Ik wil gewoon ziehien hahaha

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Haha Lottie, ze staan in mn album. Ga er zo nog een paar bij zetten.

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Zo, album is compleet!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oehh zit n hele duidelijke nubecho bij:D!! Als je t wilt weten dan hoor ik t wel en anders hou ik gewoon m'n mondje;)

Deel Deze Pagina