Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha als ik mijn 12 weken echo krijg dan mag je ook los lottie!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Flora
    haha:) leuk!! Moet je proberen meerdere foto's vd gehele zijkant te krijgen:p! Hoe is t verder met je?

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: nubecho? Welke dan???

Ik heb echt mega hoofdpijn momenteel...bleg!

Heb me overigens ingeschreven voor zwangerschapsyoga. 8/6 eerste les, maar dan ben ik op vakantie :) dan ben ik wel al eind augustus klaar met de cursus....maar ja, de andere eindigt begin november...2 wkn na mijn uitgerekende datum. Mss volg ik na de cursus nog wat losse lessen :)

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoi Meiden!!

Moon; Hier alles goed! Balen dat jij je nog steeds zo belabberd voelt! Hopelijk is het snel over! Hoe is het met je buikje?

Inge; MP heeft ons ook 1x opgelicht hoor.. (nah ja MP niet, maar de persoon die zou versturen) maar opzich gaat t meestal goed... Geloof dat mens voor geen meter.. Zeker niet als ze de helft "terugstort" Dan geef je toch alleen maar je fout toe?! Heb je het geld al trouwens?

Caruli; Ook balen voor jullie zeg! Snap dat je die clomid niet graag neemt.. Heeft gyn niks gezegd over het risico op nog zo'n ontsteking?

Lottie; Kan niks van Inge's foto's maken hoor.. Toch knap dat je t kan zien..! Ik laat jou iig mijn echo's niet meer zien! ;) Hoe ist met jouw buikje trouwens?

Hier gaat alles zn gangetje! :D Hebben het hondje van mn moeder te logeren. Echt een schatje, maar zoooooooooo druk!!! Verder heel veel hoofdpijn, rest mag ik niet klagen...

5. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi meiden.

Ik kom me ook hier aansluiten.
    Heb pas 3 dagen na mijn Nod getest en positief :D :D

Ondanks dat we deze maan geen kans hadden dachten we is het toch geluk.
    We zijn zoo verbaasd:$
    Ik wil het wel van de daken afschreeuwen, maar helaas moeten we toch eerst een goede echo afwachten.
    Dus meiden ben hier even anoniem, zal me later bekend maken.

Wow het moet nog even doordringen hoor. Heb nu al de kriebels voor volgende week.

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hallo dames,

@Inge: Da's zwaar kl*te zeg. Heb je al het geld teruggestort gekregen? Ik zou mss wel aan mevr. oplichter zeggen dat DHL wel een track&trace heeft, dus hoe kan het dan dat zij zegt van niet?? En gelijk heb je met je aangifte hoor, dan hebben ze aan mij ook echt een verkeerde grrr :x. En je hebt idd al een behoorlijke garderobe hoor :)! Ik heb tot nu toe alleen maar een positiespijkerbroek van mama-licious gekocht. O ja, gisteren even snel bij Zeeman een paar goedkope t-shirts gekocht, aangezien mijn eigen t-shirts navelshirtjes zijn geworden ;).

@Flora: Jij gaat ook al hard hoor :)! Voel jij je inmiddels al beter?

@Lottie: Hoe gaat ie met jou? En je buikje? Lekker gegroeid?

@Marrr: Echt irri is die hoofdpijn hè?! Jij gaat ook al snel hè?! Ik had echt vanaf de 10 weken dat het ineens snel gaat. Nou, mijn buikje is aanwezig...hihi. Vanaf 12-13 weken lijk ik aan het eind van de dag wel zo'n 6 maanden :$, terwijl ik tot op heden nog "maar" 3 kilo ben aangekomen. Je gaat het nu dus wel zien...hihi. En hoe is het met jouw buikje??

@Caruli: Kan me wel voorstellen dat je het gedoe niet wilt. Hoop dat jullie nog een wondertje mogen krijgen.

Gisteren en vandaag heb ik me weer eens lekker goed gevoeld, dus hopen dat het nu zo blijft ;).

Ben vandaag weer bij de vk geweest en wederom een echo gehad, nummer 3 dus (sorry dames). Ze vroeg of we het geslacht wilden weten.....ja, heel graag. Ze zei erbij dat het met deze termijn mss nog niet zichtbaar zou zijn....nou WEL dus...hihi. Alleen ik zag het weer eens niet ;), ach ieder zo z'n vak zeg ik dan maar haha. De vk was zelf eigenlijk ook een beetje verbaasd dat het nu al zo duidelijk zichtbaar was :p.

Bloeddruk was goed 120/70 en ze heeft mijn hb en suiker gemeten (gezien mijn klachten van de afgelopen week) en die waren ook goed dus.....

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Berdje: Welkom en een voorzichtige proficiat :D. O, 17 mei is al heel dichtbij hoor :)!! Nog een weekje. Goh, knap dat je zo lang gewacht hebt met testen....dat konden wij hier niet hoor :D vandaar de titel hihi.

8. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had het ook niet meer verwacht, dacht dat ik een cyclus over zou slaan. Dus heb voor de fun een test gedaan (meestal word ik dan ongesteld na een test) Maar deze gaf dus positief aan :$

17 Mei is inderdaad dichtbij, maar als je aan het wachten bent duurd elke minuut te lang he ;)

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Berdje: Haha...dat had ik ook altijd....testen en dezelfde dag nog ongi. Ja, wachten duurt dan zeker heeeeeeeel lang. Zeker als je nog een maand ongeveer moet wachten op een echobevestiging, maar het wachten moet gewoon beloond worden!!

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Moon: En en en???? Een jongetje dus????nIk ga van de week weer ff een echo maken op mn werk....maar wil het geslacht niet weten :) Al denk ik het al wel gezien te hebben helaas....

@Lottie: ben wel benieuwd wat jij dervan denkt en ben nog benieuwder welke echo jij een echte nubecho vind!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Cursussen
    wil ook, maar lukt me niet om uit te zoeken hoe en wat:(:)

Marrr
    haha hoezo niet;)?? Ik hou gewoon m'n mond dan als ik iets zie;) kan ook:). Met m'n buik is t goed hihi, zit al echt in de weg gewoon:$! en met jouw buikie?

Berdje
    welkom! En gefeliciteerd:D! We kennen jou dus al??

Moon
    hey!!!!! Mijn buik zit al echt in de weg aangezien ik niet zo groot ben! Met afwassen bijv. dan komt ie tegen t blad:p. En wanneer krijgen we buikfotos van jouw buik te zien;)?
    Wat flauw ben jij!!! Hihi zeg je dat t geslacht duidelijk was en vervolgens zeg je niet wat t was;) maar dan moet t wel n jongen zijn, want die kunnen prima duidelijk zijn met jouw termijn hoor! Was hier ook twee x zo! En meisjes weer niet omdat dat soms nog jongens blijken te zijn. Maar vertel!! Hihi en foto graag!!!

Inge
    dus ik mag het zeggen hier wat ik denk? Op foto 4 vooral en 5 ook. Ga straks even de rest op de pc bekijken, want die zijn te klein op m'n foon;)

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden!!

Fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie!
    Ik voel me de laatste vijf dagen echt stukken beter. Nog wel met vlagen misselijk en soms kokhalzen maar niet meer spugen. Ben nog wel vreselijk moe, maar das wel te handelen.

Ik zal volgende week mijn best doen voor goede foto's lottie!! Ik wil het echt super graag weten haha

13. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lottie: Ja jullie kennen me al wel, heb al weleens meegeschreven op dit forum.
    Maar we willen eerst een echo afwachten of het goed zit enzo voordat we het bekend maken bij naaste familie. Dus tja aangezien dit een openbaar forum is kan ik het niet onder mijn eigen naam schrijven...
    Vandaar dit tijdelijke account.

Anders kan ik je wel via pb zeggen wie ik ben, misschien herken je me dan. Als je maar niks door verteld ;)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Berdje
    Wilde ik net vragen of je het anders via pb wilt zeggen:D Kan ik je net wat persoonlijker feliciteren:D:D En nee, ik zeg niks...beloofd!

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

Haha, ja flauw hè ;)?! Nee, het is een meisje :)! Ik wil wel een foto plaatsen maar mijn vriend heeft de echo's meegenomen naar z'n werk om te scannen ;). Die houden jullie dus nog even tegoed :D.

Het is dat ik hier al gelezen had dat 3 streepjes een meisje is, want ze zei ik zie duidelijk 3 streepjes dus het is.....ik zei dus voorzichtig een meisje?? Vriend had natuurlijk geen idee, dus hij wachtte het even af haha. De vk zei idd een meisje, kon natuurlijk geen 100% zekerheid geven, maar ze zei dat ze het heel raar zou vinden om de volgende keer een piemeltje te zien. Meisje werkte ook echt goed mee, een mooi beeld tussen de benen gehad (als ze dat later maar uit d'r hoofd laat hihi). Ze was ook lekker bewegelijk en heeft een wipneusje (van mij) en een lange arm van papa. Hij is 1.90m en ik ben 1.63m ;). Echt grappig om te zien.
    Op 6 juni hebben we de 20weken echo, dus ben benieuwd. Hoop dat alles goed is. Je kon nu ook al de lever, maag, darmen en blaasinhoud zien. Oké, ik niet maar de vk wel ;).

Ja, mijn buik is echt wel aanwezig hoor, maar ik heb tot nu toe nog maar 1 buikfoto (met 12w) en wacht op een nieuwe fotoshoot. Dan kom ik er één showen hoor :). En ik draag echt rond, dus ook op mijn heupen/taille (precies volgens de bakerpraatjes dus ;)).

@Inge: Nu wil ik het ook weten hoor :D! Mag Lottie het vertellen??

@Berdje: Ken ik jou ook dan? Word toch nieuwsgierig hè ;)!?

@Flora: Fijn dat jij je beter voelt :). Hopen dat het zo blijft.

@de rest: Ik weet het even niet meer.

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    De nub was ook echt meisjesachtig, dus was al verbaasd over een jongen! Maar zou wel uitkijken hoor, want met 15 weken leek mijn jongen dus ook op een meisje!! Heel veel mensen op dit forum dachten dat het een meisje was, want je zag duidelijk 3 streepjes!!!. Maar aan jou zoete en zure eetlust te merken zal het wel kloppen haha. Gefeliciteerd:)

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Dank je wel :)! Ja, dat zei je toen idd al over de nub. De vk zei dat het voor deze termijn uitzonderlijk duidelijk zichtbaar was. Ik denk wel eens dat beeb mss iets voorligt op de groei :(. We hebben volgens mij ook een echo van tussen de benen, dus zal die dan ook plaatsen. Kun je nog effe checken voor me...hihi. Mijn gevoel zegt het al vanaf het begin en ik ben echt rond aan het groeien ;).
    Heb jij nog een buikfotootje? Ben altijd nieuwsgierig hoor :D!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lottie: Op echoplaatje 4 en 5 had het kindje dus de voet op/tegen het kruis! Dus de 'uitstulping' die je daar ziet, zijn voeten!!! :D eigenwijs kind LOL
    Maar je mag zeggen hoor wat je denkt, leuk juist om te kijken of het straks klopt.

@Flora: fijn dat je je beter voelt zeg! Hopelijk wordt het alleen maar beter.

@Moon: Leuk hoor een meisje! Gefeli!

@hier: vandaag weer een down day. pijn in mn rug, moe, beetje misselijk, veel hoofdpijn...op naar morgen :)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    zal morgen nog ff via pc kijken, zijn de foto's groter;) was ik nu vergeten! Nu zie ik ze te klein

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon en Lottie: Mijn buikje schiet ook al aardig op hoor.. :) Heb vorige week het meetlintje even weer gepakt, en sinds week 9 ben ik 10 cm in de rondte gegroeid.. :$ Gelukkig nog geen gram aangekomen! :D Krijg her en der ook al opmerkingen en mensen die het na gaan vragen bij bekenden hihi...

En Moon; Leuk!! Een meisje!! :D

Berdje: Welkom (maar weer!) Moet zeggen dat ik ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd ben wie jij bent hoor?! Maar iig GEFELICITEERD!

Hier; Vanmorgen op controle bij vk geweest.. Hartje klopte heel mooi en ben zielsgelukkig! :D Bloeddruk ook goed (115/60) Dus nu mag ik van mezelf gaan genieten! Zo eerst eens even kraamzorg regelen.. hihihi!!

Oja, 20 juni heb ik 20wk echo :D:D

Deel Deze Pagina