Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Huh? Ben je nog helemaal niet aangekomen?? Ik ben 3 kg rijker :D, maar wel gerekend vanaf 20 feb dus vind ik vrij netjes :). Ik ben ook rondom aan het groeien...hihi. Proberen vandaag weer eens een fotootje te maken.
    Wat fijn dat je controle weer goed was :)! Is toch altijd weer een geruststelling hè? Heb ik ook hoor, zodra ik weet dat het hartje klopt en beeb gegroeid is heb ik rust. Ik zie wel een beetje tegen de 20wk echo op ;), toch bang dat er iets mis is. Voor jou komt dat ook al dichtbij. Ik moet de kraamzorg ook regelen (wilde even de controle van dinsdag afwachten) dus vandaag of morgen ook maar eens bellen.

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hai dames,

Ben ik ook weer ff :p Is alweer ff geleden. Helaas ongi geworden, dus we gaan ronde 7 in. Hopelijk gaat dat meer geluk brengen.

Hoe is het met iedereen hier? Nog goede echo's gehad en nieuwe zwangeren erbij?

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden

Marr top dat alles goed was!!!

Hier vandaag een rotdag, bleef tot 15.00 spugen bah!

4. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marrr: Wat fijn zeg dat alles goed was bij de VK. Op naar de 20 weken echo.

Rittjuh: He balen zeg dat je ongesteld bent geworden, hoop echt voor je dat het snel raak is. Weet hoe frustrerend dat het kan zijn als het niet wil lukken.

Flora: Jee vervelend zeg dat je zo moet spugen :(

Hier is vandaag MvM geweest, ga nu beginnen tot 2 aug. Heb voor de armband gekozen omdat ik al een ketting om heb en dan word het te druk.

ps. de test was niet zo overduidelijk vond ik, lichter als de testen die ik zelf heb gedaan. Dat wil toch niet zeggen dat mijn hcg aan het dalen is toch?
    Is nog nooit gebeurd dat de MvM test lichter was...

Zal hier een foto plaatsen

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Berdje: de test van mvm is veel strenger dan de meeste huis testen...dat kan het verklaren. No worry's!

@Moon: Ik ben ook nog geen gram aangekomen in vergelijking met mijn niet zwangere gewicht...zit nu bijna weer op dat gewicht, was natuurlijk 5 kg afgevallen...

@Rittjuh: Balen meid :(

@Flora: Pfff...vreselijk! Als het goed is kan het elk moment beter gaan worden.

Ik merk dat vermoeidheid bij mij een grote rol speelt in hoe ik me voel. Was vandaag weer erg misselijk, maar ik was ook weer heel erg moe. Gelukkig niet gespuugd!

Wij zijn vandaag naar de gemeente gegaan om het kindje te erkennen. Weer iets wat geregeld is :)

6. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inge: Leuk dat jullie het kindje al erkend hebben, dan zijn jullie niet getrouwd?

Tja stomme testen dan zeg, word dan altijd wel ongerust als het in eens minder is..

Was het maar alvast dinsdagmorgen... Word wel vroeg opstaan maar goed hopelijk voor een goed doel he

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Nee, wij zijn (nog) niet getrouwd :)

Ik herken je gevoel. Had dat ook heel sterk (vmk gehad....)

Wat heb je dinsdag dan? Heb ik ff gemist :)

Ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker dames!

8. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid: Ja door een verleden word je alleen maar banger he.. Heb zelf ook al genoeg gehad in het verleden. En het blijft 9 maanden spannend.
    Dinsdag heb ik de 1e echo, er zal nog niet veel te zien zijn. Hopelijk vruchtzak. Dan weten we in ieder geval dat er echt iets gaande is en dat het op de goede plek zit. Ik hoop het zo.
    kan het echt nog steeds niet beseffen dat we misschien weer een wondertje gaan krijgen... Hoeveel geluk kan een mens hebben (maar goed we hebben ook veel ongeluk gehad).

Slaap lekker meiden.

9. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps. Hadden jullie ook zo'n last van jullie darmen? Het rommeld flink en flinke lucht wat in de weg zit :)
    Die klachten heb ik normaal als ik ongi word... Dat maakt het niet makkelijker.
    Ook heb ik al veel last van mijn buik, maar misschien zijn dat ook wel mijn darmen. Tis echt heel anders als bij mijn vorige zwangerschappen.
    Pff sorrie voor de onzekerheid, die blijf ik elke zwangerschap die anders is houden.:)

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @berdje: hoeveel kids heb je nu?

Als je een inwendige echo krijgt, heb je misschien mazzel en kan je het hartje zien...soms kan dat al met 5,5 wkn...maar vaak ook niet! dus niet ongerust zijn als je niets ziet :)

11. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de kans is idd heel klein voor een hartje.

Vorige zwangerschap had ik vanaf positieve test echo's, heel leuk om de ontwikkeling van de zwangerschap te zien, maar is echt killing die onzekerheid of er echt iets ontstaat enzo.

toen had ik met:
    3.5wk echo dik baarmoederslijmvlies
    4.5wk echo zwangerschapsring
    5.5wk echo vruchtzak
    6.3wk echo vruchtje met hartje.

Dus denk dat dinsdag idd alleen een vruchtzak te zien is.
    Hier doen ze tot 10 weken zeker inwendige echo's.

Dit is mijn 4e zwangerschap, heb 2 kids en 1engel.

12. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi meiden,
    Ik doe de titel van deze topic geen eer aan want ik hield het niet meer en heb donderdag en OOK vandaag weer getest. Bij allebei dezelfde uitslag.

Deze test is van Kruidvat, 2 voor 5 euro!

Mijn NOD is morgen, dan maar een digitale doen :(

13. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noa: Ik zie duidelijk een streep meid.
    Wanneer heb je de pregnyl gespoten en hoeveel? Spannend hoor.

Maar als morgen je nod is dan denk ik niet dat het nog van pregnyl is en je gewoon zwanger bent

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Flora; Balen zeg dat je nog steeds zo ziek bent.. Hopelijk wordt dat snel minder... Al bijna bij de 12 wk :D

Noa; Gefeliciteerd!!

Berdje; Jij bent toch niet wie ik denk dat jij bent he?! Want dan moeten we even heel hard gaan gillen.. ;)

Lottie/Moon; BUIKJE!!! Zien zien zien zien zien!!!!

(ik zal ook even weer foto maken)

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Kun je ook bij een beginnende zwangerschap lage rugpijnen hebben?

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Berdje, van harte, als jij bent wie ik denk dat jij bent dan ben ik zooooooooooooo ontzettend blij voor jullie!!!! Het is toch echt wel weer een wonder!!!

Noa, ook van harte!

Marr, fijn dat alles goed gaat!

Hier heb ik al een echo gehad met 5w5d. Ze konden nog geen hartactie zien/vinden maar wel duidelijk een zwangerschap in de baarmoeder. A.s. dinsdag een herkansing en dan ben ik 6w5d. Het blijft dus nog spannend maar ik heb alle vertrouwen in dat alles goed zit.

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Noa: Ja, lage rugpijn kan! Had ik ook meteen...nog voor mn NOD :) Ligt je baarmoeder toevallig naar achter gekanteld?

@Berdje: Spannend hoor. Mijn eerste inwendige echo was met 7 wkn (volgens menstruatie, achetraf met termijn bepaling was dat 6w5d) en toen hadden we een zeer duidelijk kloppend hartje :)

@Quint: Zie verhaal boven :) Als je een inwendige krijgt heb ik goede hoop dat je het hartje kan zien! Succes meid!

@buikje: Ik zal van de week ook weer eens een buikfoto maken en posten :)

18. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ inge, ik zou dat niet eens weten van mn baarmoeder haha. Ik heb wel een keer bij een IUI gehad dat ze er niet in kwamen omdat mn baarmoeder gekanteld lag dus zou best kunnen. Drukt je baarmoeder dan op je rug ofzo? Het straalt beetje uit naar de zijkanten (mn vetjes noem ik dat altijd oneerbiedig) hahaha

@ Quint wat spannend volgende week maar dat zal vast wel goed zijn :)

@ Berdje, ik heb 28 april mn Pregnyl gespoten, 5000 Dus ruim 2 weken geleden, dat is als het goed is nu toch echt wel uit mn lichaam.
    Jij bent spontaan zwanger geraakt, wat prachtig. Is dat jullie 1e kindje?

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    #4839 Marrr, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
    Noa; Zeldzame ligging eierstokken? Mag ik vragen wat dat betekent?

Spannend Quint, komt vast helemaal goed!! :D

20. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marrr: Ik denk wel dat je het goed hebt hoor. :D

Quint: Mooi dat de echo in ieder geval iets weer gaf in de baarmoeder, op naar de volgende echo met hartslag erin.

Noa: Dit is mijn 4e zwangerschap, 1e spontaan, 2e ivf daarna nog 3 ivf's mislukt, toen spontaan zwanger 3e en nu dan blijkbaar weer spontaan... Hoe kan het lopen he. Nooit gedacht!
    De pregnyl is er idd wel uit, alvast een voorzichtige proficiat :D :D

Nu je het over rugpijn hebt, pff er schoot net wat verkeerd met kleinste in bed leggen, en doet me toch zeer. Ik denk een zenuw want zodra ik net schuin naar achter of voor beweeg zak ik door mijn knieen.

En het broekloeren is er nog steeds he, kan er niks aan doen maar word er wel gek van.

Deel Deze Pagina