Wowowowowow gefeliciteerd, daar kan je niet omheen!!! Inge; hier ook duidelijk een relatie tussen vermoeidheid en klachtjes! Deze week wad het onwijs druk op mijn werk en dan loop ik leeg en moet ik spugen. Dus nu benen Omhoog en uitrusten!
@Noa: Gefeli!!!! Als je BM naar achter ligt kan ie door het groeien op je rug drukken. Daar krijg je dan rugpijn van. Het gaat na een aantal weken weer over. Ik ben er nu zo goed als helemaal vanaf! @Flora: Ik voelde me vandaag gelukkig wat beter. Vanmorgen nog wel misselijk, maar kwam doordat ik mega honger had! Begon al vanmorgen toen ik op stond. Zodra ik ff niet at vandaag, werd ik misselijk...dus bleef eten haha
Hey meiden, Wat is het stil hier! Ik zat net ff te kijken naar meegroeistoelen en heb er nu een paar die me wel wat lijken. Maar ik wil graag wat gebruikerservaringen. Hopelijk kennen jullie ze en weten jullie er meer van! De Tiamo kinderstoel Tiamo BV - Kinderspeelgoed oa. tiamo collection, nijntje, woezel en pip, knuffels De Babydan Danchair Meubelen en Kinderstoel BabyDan Danchair. - De Geuther Kid Hit Geuther Kid Hit | Kinderstoelen | Baby-Dump en Geuther Kid Hit | Kinderstoelen | Baby-Dump Hopelijk hebben jullie ervaring met deze stoelen!
Inge: De bovenste lijkt me wel goed hoor. Wij hebben totdat ze konden zitten een wipstoel gebruikt en daarna een Stokke triptrap stoel en dan met stoelverkleiner erin. Daar zit onze jongste nu super goed in. ps. hier heb ik toch nog maar een testje gedaan van kv, word zo onzeker van die mvm test. Hierbij het resultaat.
@Berdje: Lijkt me duidelijk toch Gefeli!!! Ja, ik wil iig een stoel met gordel. Dus de Geuther valt al af volgens mij.
Nou bij mij opeens niet meer zoveel zekerheid Ik testte vanochtend negatief :x Tot en met gistermiddag (zaterdagmiddag) aan toe testte ik positief, allemaal verschillende testen. En nu vanochtend dus niet................ HOe kan dit nou!?
Hmm eb als je hem openmaakt. Staan er dan wel twee streepjes?! Misschien zit je nog net op de grens van voldoende HCG en was je urine vandaag minder. Ik testte in de middag ook donkerder dan in de ochtend!
Ik heb ze even uit elkaar gehaald mn CB testen van de afgelopen dagen. Op die van vanochtend (die dus negatief aangaf) zie je wel een 2e streepje
Oh Noa, wat naar die onzekerheid! Ik heb geen idee hoe het werkt met pregnyl, hoe lang dat in je lijf blijft enzo. Maar wat Flora idd zegt: als je gister meer hebt gedronken, dan is je urine van vanmorgen verdund.... Als je echt gek wordt van onzekerheid bel je toch morgen de HA en laat je morgen en woensdag boed prikken om je HCG te bepalen. Dan heb je zekerheid! Ik heb dat toendertijd gedaan toen ik bloedde tijdens mijn vorige zwangerschap. Als je HCG stijgt is het goed, als ie daalt niet. Die uitslag kan je in principe dan donderdag hebben. Ik duim voor je meid!!!!
Hoi Inge, dank je wel. Ik ben net begonnen met bloeden dus dan is het toch goed mis. Wat akelig dat gevoel nu, gister waren we zo happy met die posi test...
Oh Noa, ik leef zo met je mee Ik weet helaas hoe het voelt. Heel veel sterkte meid, ook voor je man/vriend. Lucht je hart hier maar lekker hoor (als je dat wilt). Vloeken, tieren, kwaad, verdriet, laat het maar lekker toe. Ik denk aan je!!! Stiekem hoop ik dat je gewoon een innestelingsbloeding hebt en dat het nog goed komt....
Ja stiekem hoop ik dat ook maar ik denk van niet. Lief je reactie, wat is het akelig. Ik had toch echt na 3 jaar MMM gehoopt dat hij echt raak was, nouja hij WAS even raak inderdaad maar helaas voor zeer korte duur
Pff, meid. Ik was na 2 maanden zwanger en toen die vmk en ik voelde me al zo leeg/depri/down (elke omschrijving is gewoon een understatement). Kan me niet voorstellen hoe het is om er zo lang op te moeten wachten. Ik hoop dat je lichaam 'onthoudt' wat het moet doen om zwanger te worden en dat je hierna snel een plakkertje krijgt. Laat de moed niet zakken meis...geef het de tijd om dit een plekje te geven...
@Noa: Wat een ontzettend verdrietig nieuws ! Is het helderrood bloed? Ik hoop toch ook dat het van een innesteling is hoor! Het is jullie zo gegund en al helemaal als je er al zo lang op wacht. Ik hoop dat het goedkomt en anders dat jullie heel snel zwanger zijn van een plakkertje. Sterkte meis!!