Noa: Jee meid balen zeg.... Heel veel sterkte! Kan me je gevoel goed indenken.. Tis gewoon K*t als het na zo'n lange tijd raak is en dan nog mis gaat. Dikke knuffel.
Noa; Wat ontzettend balen zeg! Dikke knuffel! Berdje; Je krijgt zo pb Rest; Ik vind het toch zwaar irritant hoor zonder mijn eigen laptop en mijn black berry.. Blijkbaar toch zwaar zp-verslaafd.. hihi... Heb vandaag iedereen ingelicht, die het weten moet... Nu is het echt! Iedereen mag weten/zien/horen dat ik zwanger ben... hihihih! Heerlijk!
Heerlijk lijkt me dat Marr!! Ik ga dat volgende week doen als ik donderdag mijn echo heb gehad! Dan precies 12 weken en hopelijk iets geruster dan nu!
Haha.. Had ik ook hoor.. Moest er ook om half 9 al zijn, maar had ontzettend de neiging me expres te verslapen, gewoon omdat ik het te eng vond.. hihi.. Uiteindelijk nergens voor nodig gelukkig! Bij jou komt het ook vast helemaal goed.. Zal iig voor je gaan duimen donderdag
Marr: Thanks Flora: Spannend meid, maar komt helemaal goed denk ik hoor Wat kunnen jullie lang wachten met vertellen zeg.. Als morgen de echo wat goeds laat zien gaan we het sowieso mijn schoonouders vertellen. Moeder van mijn schoonmoeder ligt op sterven dus willen we ze nog wel iets leuks vertellen voordat het zover is. Volgend week gaat ze daar ook een tijd zitten, dus dat vonden we ook niks om het dan te vertellen. Dus nu word het als het goed is woensdagavond, heb al kado's gehaald. Heel leuk Pfff is het al morgenvroeg? Ik wil dolgraag slapen zodat het snel morgen is maar ik kan niet Ik weet dat er morgen waarschijnlijk alleen een vruchtzak te zien is, maar toch stiekem hoop ik al op wat meer zekerheid, ben zo bang dat ik alsnog teleurgesteld ben...
Hey meiden, Ik duim voor de mooie echo's van jullie!!! Wij hebben onze keus gemaakt: bevallen in het zkh in Purmerend. In principe in het kraamhotel, tenzij een medische indicatie, dan gewoon op de verloskunde. We zijn er helemaal happy mee
Inge: dat hebben jullie ook al snel besloten dan. geniet van je zwangerschap en hopelijk straks een voorspoedige bevalling zonder zh. Hier hoef ik geen keuze te maken over waar ik wil bevallen helaas...
Ik kan eigenlijk maar uit 2 zkh kiezen (waar mijn VK heen gaat). Het dichtstbijzijnde zkh wil ik eigenlijk pertinent niet heen en thuis bevallen ziet mijn vriend totaal niet zitten...dit voelde meteen goed, de voorlichting sloot heel erg aan bij onze ideeën...dus ja, dan is de keus snel gemaakt Jij MOET in het zkh???
Ja helaas zullen wij al de geboortedatum van te voren weten. Of de beeb moet zich eerder aankondigen dan word het nog een beetje een verrassing. Maar het word sowieso weer een (geplande) Keizersnede... Vind het wel jammer dat ik nooit normaal ben bevallen en dat ook nooit meer zal kunnen. Dit word sowieso ook de laatste keer.. Dat vind ik wel moeilijk, heb gewoon geen keuze over hoeveel kids ik wil want meer mag ik gewoon niet.
Ach elke bevalling is anders. Hopelijk gewoon voorspoedig bij jullie. Alles heeft zijn voor en nadelen hihi. Ach ik wil eerst een goede zwangerschap van 8 maanden en dan komt de ks pas.
Berdje, ik ben keihard aan het duimen hoor! Laat je snel weten hoe de echo was? Wel naar idd, een ks. Jij hebt wel een boel narigheid te verwerken gehad zeg, op zws gebied! Pfff... Respect voor jou meis! Inge; Wel fijn dat je je keus al gemaakt hebt. Ik geloof niet dat ik heel veel keus heb (behalve zkh of thuis). Maar dat scheelt ook weer 1 ding om over na te denken..
Hoi meiden, Zoals verwacht was het idd te vroeg voor een goede bevestiging.... Op de echo was wel een mooie vruchtzak te zien, nu maar hopen dat het zich door ontwikkeld en volgende week een kloppend hartje te zien is. 27 mei terug komen, hij wilde eigenlijk op mijn verjaardag maar dat wilde ik toch maar niet voor de zekerheid Pfff wist het eigenlijk wel, maar ben toch nog niet gerustgesteld... Morgenavond gaan we het wel mijn schoonouders vertellen en dan maar hopen dat het goed blijft gaan.
Nou absoluut geen stress Berdje! Komt gewoon helemaal goed! Was ook wel erg veel gevraagd voor deze termijn.. 27 mei gaan jullie een heel mooi knipperlichtje zien! Veel plezier met vertellen!
@Berdje: over 10dgn heb jij een heeeeeel mooi hartje in beeld! Ik heb een schommelstoel gevonden!!!! Ik ga hem vanavond ophalen Ik ben helemaal happy Dit is hem: http://huis-inrichting.marktplaats.nl/stoelen/449839123-schommelstoel.html