Aankomen Nog NIKS gelukkig! Zit nu bijna weer op het gewicht van net voor de zwangerschap. Vorige zwangerschap was ik nu 4,7kg aangekomen zag ik net Rittjuh He gatsie, weer ongi Berdje Heb je na de mvm test zelf nog een test gedaan? Ze hebben m bij jou ook wel errug vroeg gedaan! Die heeft meer hcg nodig hoorde ik. Ja, in het begin had ik heel erg rommelende darmen Noa Ahh ik wilde je feliciteren, maar zie dat het alweer mis is gegaan Heel erg veel sterkte Marrr Wat leuk dat je het hebt kunnen vertellen aan iedereen nu! En hoe heb je het verteld? Vertellen Ik was vrij laat denk ik...13 weken ofzo Inge Heerlijk dat je achter je keuze staat mbt ziekenhuisbevalling! Berdje klinkt hartstikke goed dat er iig een vruchtzakje te zien was en op de goede plek! Komt vast goed!
Flora ik had voor de vorige zwangerschap ondergewicht. Uiteindelijk 18kg aangekomen toen was normaal bij ondergewicht/normaal gewicht zeiden de vk's. Ben je van jezelf slank?
Yep, kon eten wat ik wou. Ben 1.79 en heb een tijdje op 56 kg gezeten, zat de laatste tijd op 59/60 dus een stuk beter. Ben nu 63, ik zie wel hoe het verloopt!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai allemaal! Ben ik gesnapt! Hihi! Ik volg alles nog wat hier gebeurd hoor! Kan stiekem niet zonder jullie! Hier gaat alles (dikke) prima! Groei goed en mag niet klagen! (Heb wat kleine kwaaltjes..) Ik heb een doppler aangeschaft zodat ik die kleine uk af en toe even kan horen ter entertainment! Hoe is het met jullie? Heb ook het verdietige nieuws van Noa gelezen! Meid, ik wens je heel veel sterkte! Wat is t soms ook oneerlijk allemaal! Ik duim voor je! Liefs Suzy
Hoi meiden. Vanavond gaan we naar mijn schoonouders toe en gaan we ze het kado geven, ben benieuwd of ze het gelijk door hebben Lottie: Ja heb nog een kv test gedaan en staat op film haha meteen zodra de urine doorliep kwamen de strepen al. Suzy: Toch wel fijn he om zelf te kunnen luisteren, ik heb ook zo'n doppler, vond hem echt heel handig. Zeker als ik weer wat onzeker was dan luisterde ik even en dan was ik weer gerust. Fijn dat alles goed met je is. Rittjuh: Balen zeg dat je weer ongi bent geworden, jij moet ons snel opvolgen meid. Hier gaat het goed, heb veel last van mijn buik, dat maakt me wel bang. Maar ach probeer er niet te veel bij stil te staan. Aankomen zal ik niet veel doen tijdens de zwangerschap denk ik, ik heb al veel extra kilo's Bij mijn vorige zwangerschappen was ik ook niet echt veel aangekomen, ben benieuwd hoe het nu dan zal gaan.
Hoi meiden, Ben ik ook weer even ! Straks de echo's maar eens inscannen...hihi. En dan kom ik ze wel effe showen natuurlijk . @Lottie: Zou jij dan mijn geslachtecho willen bekijken?? Waarom ben je blij dat je nog niks bent aangekomen?? De vk vroeg laatst aan mij of ik bang was om aan te komen... huh? nee hoor, dat hoort er toch bij?? Ik hoop alleen wel dat het een beetje "normaal" blijft . Nog een recente buikfoto?? @Inge: Leuke stoel ! Zit ie ook lekker? Wij moeten ook echt eens aktie gaan ondernemen wat betreft kamertje enzo...begin toch wel een beetje spanning te krijgen haha. Voel jij je nog goed?? @Flora: Morgen je 12 weken echo...spannend! Hoe laat moet je? @Suus: Heeeeee, jij ook weer eens hier ?!? @Berdje: Ga je jezelf snel bekend maken, want ik trek het niet meer ???!!? Nu kreeg ik net een ingeving en denk wel te weten wie je bent...hihi. En als dat zo is, dan ben ik ZOOOOOOO ontzettend blij voor jullie . Sowieso wel, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Na regen komt zonneschijn. Buikpijn had ik ook heel erg in het begin, als ik het een dag niet had maakte ik me zorgen. Hier voel ik me nu al een paar dagen goed (gelukkig) dus mss dat het tot de 16 weekjes heeft geduurd. Maar ja, altijd als ik zeg dat het een paar dagen goed is gegaan dan krijg ik weer een terugval haha.
@Flora: O, da's wel fijn dat je vroeg mag ! Alhoewel een klein beetje uitslapen ook niet slecht is . Succes morgen en je laat het wel even weten hè?!
@ Berdje: Idd fijn! Ik heb hem een paar weekjes terug besteld, tijdens m'n vorige zwangerschap vond ik t een beetje onzinnig, maar toen had ik 5 echo's dus regelmatig een bevestiging dat alles goed was! Nu vind ik t fijn om af en toe even te luisteren! @ Moon: Ja Suus is still in the house! Hoe is het met jou?
@Suzy en Berdje: Welke doppler hebben jullie? Ik zit er ook aan te denken om er 1 te kopen. Morgen ga ik op mijn werk een (goedkope) sthethoscoop aanschaffen. Schijnt ook heel leuk te zijn om daarmee te luisteren! @Moon: Ik voel me best goed ja! Moet alleen echt op tijd eten, anders gaat het mis Ben blij dat jij je ook wat beter voelt! De stoel zit zonder kussen een beetje hard, maar verder prima! @Flora: Succes morgen!
@ IngeG: Ik heb de Angelsound! Die kostte (maar) €30,= (geloof ik) inclusief gel! En hij werkt prima! Ik heb er 1 met koptelefoontje maar kan er ook geluidsopnames mee maken coor op de pc! Echt super grappiG!
@Suzy:Gel kan ik overal zo krijgen, ivm mijn werk Is het een gewoon koptelefoontje, of is het iets bijzonders? Want 2 koptelefoontjes is wel leuk, maar ja, die heb ik thuis ook wel
@ IngeG: die gel en koptelefoon krijg je er gewoon bij! En dat was de goedkoopste uitvoering van de doppler volgens mij!
Alles helemaal super!!! Bram gebruikt mijn baarmoeder als trampoline!! Hij was behoorlijk druk dus dat belooft nog wat!! Maagje en blaasje waren mooi gevuld, we konden zijn handjes en ruggegraat ook heel mooi zien! Ik heb een stukje gefilmd, ik zal het morgen plaatsen!!
Inge: Bij mij hoorde je bijna niks met de koptelefoon en heb ik de oordopjes van mijn mp3 gebruikt en toen lukte het wel. Dat kun je altijd proberen als je nog niks hoort. Bij de kijkshop kun je ze kopen. Flora: Super dat het goed gaat met Bram Moon: Ik ga het bekend maken als de echo goed is, dus op zijn vroegst dus volgende week vrijdag..