Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suus: Zwaai zwaai :)! Met mij gaat het sinds deze week ook goed :D. Gisteren voor het eerst helemaal nergens last van gehad :$. Buikje gaat ook lekker groeien...hihi. Weet jij inmiddels al wat het is? Of willen jullie het niet weten?? Wanneer heb jij je 20-weken-echo??

@Inge: Haha, ja ik zou er ook een kussentje in leggen. Ik wil ook een schommelstoel, maar eerst maar eens zorgen dat we een kamertje krijgen ;). Blij dat jij je ook goed voelt. Ik herken het wel van het op tijd eten....zo lang ik dat doe heb ik totaal nergens last van.

@Flora: Jeej :D! Zie je wel. En wanneer ben je nu uitgerekend? Of zat er geen verschil in? Ben benieuwd naar je filmpje...hihi. Ik moet nog steeds mijn echo's scannen...moet ik helemaal naar zolder met mijn laptop en dat is gewoon teveel moeite haha. Wat errug :)!

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Berdje: Hoe reageerden je schoonouders op het kado/nieuws?? Hadden ze het meteen door??

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ik wil wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag weten wat het wordt, maar manlief niet (grrrrr) dus t gaat niet gebeuren vrees ik!
    Wij hebben 14 juni de 20 weken echo! Weer spannend! Wanneer heb jij m? En wat fijn dat t beter met je gaat! Ik zal van de week ook even een foto van mijn buik gaan plaatsen! Hij is huge! :)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    Wat leuk zeg een doppler:D. Heb m ook gekocht bij de vorige zwangerschap. Heb m nu al een paar weken niet meer gebruikt omdat ik ukje al een tijdje voel:D

Berdje
    Hoe was het om het te vertellen? En hoe reageerden ze? Wat was het cadeau? Heb ik even gemist denk ik;)

Moon
    Ja tuurlijk wil ik voor je naar de echo kijken:D!! Ik heb al heel lang problemen met mn gewicht en aankomen:). Vorige zwangerschap benadrukte de vk steeds dat ik niet mocht lijnen en waarom niet en dat hielp wel. Deze vk zei dat het niks uit maakt als je afvalt, maar lijnen mag niet;). Maarrr de laatste keer zei ze wel dat ik nu wel echt moest gaan aankomen;). En dat is dus ook wel gebeurd hoor, maar ben nog niet boven het start gewicht.

Suzy
    Heb jij geen echo foto van tussen de 12 en 14 weken?

Flora
    Waaah wat een goed nieuws weer! Brammetje is een bikkeltje! En nu wil ik toch echt wel een echo zien!!! Ik wil weten of Brammetje echt een Brammetje is of dat het nu een Brammelientje is hihihi.

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Flora; Gefeliciteerd! Met je mooie echo en je mijlpaal!! :D

Berdje; Wat zeiden je schoonouders?

Inge; Wat heb jij toch een perfecte baan, hihi... Ik zit nog te twijfelen over de doppler.. Wil m opzich wel, maar ben dan bang dat ik doorsla en dat ding niet meer uit mijn oren weg krijg.. ;)

Rest; Halloooooooooooo... Fijna dat iedereen er weer is! En nu niet meer weggaan hoor!!!!!

Ik ga snel naar beneden.. Hondjes schreeuwen om aandacht!

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Flora: Jippie!!!!! Gefeliciteerd!

@Moon: Wat fijn dat je je goed voelde vandaag! Op naar de roze wolk :)

Ik heb vandaag zoooo veel gegeten haha, had echt honger! Ben vergeten een stethoscoop te kopen vandaag :( Mijn hoofd is een vergiet, echt!
    Ik denk wel dat ik zo'n doppler ga kopen...is gewoon leuk :)

@Echo: Ja, het is aso dat ik zo vaak kan spieken....te erg voor woorden eigenlijk, maar ja, als je het binnen handbereik hebt, doe je het natuurlijk!

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx meiden!!

Lottie ik heb zelfs een filmpje van Bram dus je kan stills maken zoveel als je wilt!

Net thuis, gezellig avondje bij mijn "2e mama". Dus morgen zal ik alles uploaden dames, moeke to be is nu eerst moe!! Slaap lekker! Xx

8. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden :D

Mijn schoonouders vonden het een hele verrassing, ze hadden het niet meer verwacht nog een kleinkind erbij te krijgen.
    Dit word dan nr 6 ;)

We hebben een opbergdoos gekocht doorzichtig... En Casey had een tekening gemaakt met de letters EHBO Eerste hulp bij oppassen.
    En in de doos allemaal spulletjes voor een baby. Slabber, luier mt1, billendoekjes, tutje, sokjes, boekje met tips voor opa en oma. rompertje.

Ze vonden het wel heel leuk, en nu maar hopen op een mooie echo en dat alles goed blijft gaan.

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Nee heb er alleen 1 met 9 weken gehad.. Ook Grrrrr... ;) Maar denk dat t weer een meid wordt hoor!

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Berdje: Wat een leuk kado! En wat leuk dat je schoonouders leuk reageerden. Euhm...je hebt je versproken en daarmee wel mijn vermoeden bevestigd :p;). JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D! Ben echt zo blij voor jullie! Hopen op een plakkertje en een mooie echo volgende week :).

@Suus: Een buikfotootje? Mijne was gisteravond zo groot dat ik er gewoon van schrok, hoor :$! Ik ben nog net geen 17 weekjes en dat is al vanaf week 12/13 dat ik 's avonds wel 5/6 maanden lijk...het is mijn eerste kindje?!?!? Gisterochtend weer eens gewogen en in 13 weken tijd 4,5 kg :$ aangekomen ;):).

@rest: Weet het niet meer :(. Ik merk echt dat ik zoveel dingen vergeet...is het echt zwangerschapsdementie??

11. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moon: Wow nu zie ik het pas dat ik me versproken heb.:$
    Ik kan het bericht ook niet meer aanpassen, ships.
    Nou hopen dat niet te veel mensen het lezen dan ;)

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Berdje: Tja, ik denk dat dit topic niet door heel veel anderen gelezen wordt hoor ;)! En dan moeten ze ook maar net de link leggen hè!? En wat vind ik het ontzettend gaaf voor jullie :D!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden,

Weten jullie misschien waar ik goedkoop een witte lange zwangerschapsbroek kan kopen??? Joggingbroek / sweatpants is ook goed. De zwangerschapsbroeken op mijn werk zitten zo beroerd dat ik zelf maar wat aan ga schaffen. Wie o wie kan me helpen????

@Berdje: Het zegt mij zo niets, ik weet niet of je hier al eerder meekletste toen ik er al was...maar no worries, bij mij gaat geen belletje rinkelen :)

14. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inge: Misschien hebben ze bij Miss Etam leuke witte broeken.
    Ik kletste al mee toen jij hier ook schreef volgens mij ;)

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hmm...Etam is een goed idee om te kijken! Er gaat nog geen...alhoewel...misschien een belletje rinkelen!
    Hoe lang ben je 'weg geweest' van het forum hier???? Ohhh...nou ben ik nieuwsgierig en wil ik het weten!!!! Haha

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ja!!! Het belletje rinkelt! Ik weet het idd...oh meid wat gaaf!!! Wat leuk!!! Gefeliciteerd lieverd :) Helemaal super gewoon :D

17. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik heb besloten me toch maar gewoon te gaan melden met mijn eigen naam.
    Heb bepaalde mensen van mijn hyves afgegooid, al wil ik nog geen berichten op hyves.
    Maar voor het geval er toch iemand iets gaat plaatsen ;)

Dus meiden ik kom zo terug :D
    En ik ga me ook aanmelden bij het topic ik ben zwanger :D
    Ik kan me gewoon echt niet meer inhouden!

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey meiden,

Ik kom me hier dan even officieel melden :D
    Ik was Berdje voor degene die het nog niet doorhadden.
    Ik wilde eigenlijk wachten totdat de echo goed was maar ik kan me niet meer inhouden.
    Jammer dan voor meelezers.
    Wel wacht ik nog even met een banner totdat de echo goed is en we weten wanneer we uitgerekend zijn.

Pfff eng ;)

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owwww yes!!!
    Ik hoopte het zo caruli!!!
    Gefeliciteerd meis!

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Welkom terug :D:D:D! Vind het echt onwijs leuk voor jullie (blijf het zeggen, sorry ;)). Voel je je wel goed trouwens??

Deel Deze Pagina