Whahah Caruli; groot gelijk!! Gaat gewoon helemaal goedkomen! Ik wacht nog steeds op jullie buikfotoos!!! ( Moet zelf ook nog maken hoor..) En heb mn blackberry terug!! Whooohoooo!! Kan weer op internet!!!
Ja het gaat wel, de angst vind ik erger dan de kwaaltjes... Ook al is alles met Mitchell goed gegaan toch blijf ik bang door het gebeuren met Tygo. De ene dag heb ik kwaaltjes en de andere dag niet. Nu heb ik veel last van mijn liezen, heb net een paar keer geniest.. Denk de banden van de baarmoeder ofzo. Had nooit verwacht hier me te kunnen melden, schreef een paar weken geleden dat ik geen eisprong had. Haha de gyn denkt nu toch in die ene week tussen de bloeduitslagen in. Kan haast niet anders.. Echt wazig hoor, ik besef het nog steeds niet, eerst maar eens een goede echo. Misschien dat het dan echt doordringd.
Yeah Caruli!!!!!! Gefeli gefeli gefeli!!!! Super tof. Ik had het idd goed, dacht dat jij het was Je angst is logisch en begrijpelijk. Nog een weekje volhouden meid!
@Flora: Buikje begint...hihi ! Ik ga ook zo effe spammen . Leuk om te zien dat het al echt een mensje is hè?! @Marrr: Komt ie! 12 weekjes precies
Flora: Mooie buik foto. En super echo zeg. Idd mooi om te zien he hoe compleet het kindje dan al is. Moon: Wow wat een mooi buikje zeg.
Kom snel via de pc de foto's bekijken!! Kan nu ff niet via foon we kunnen vast naar n nieuw deel! Typ er vast n berichtje om een ABO te nemen anders raken we elkaar kwijt mag nietttt http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/277319-ga-proberen-niet-voor-nod-testen-clubje-deel-2-a.html#post9970157
Ik heb mijn kamer, die inmiddels rommelkamer was en de toekomstige babykamer is opgeruimd! Ben een paar uur bezig geweest, maar ben nu zooooo blij! Nu kunnen we langzaamaan gaan beginnen met mooi maken Gelukkig hoeven we niet super veel te doen, maar toch wel wat om het leuk te maken. Ik ga nu naar mn bed, had op tijd naar bed gewild vandaag niet echt gelukt haha. Morgen helaas weer vroeg op en een drukke dag en zondag weer werken. Zondag mn laatste onregelmatige dienst! Daarna gewoon van 8 tot half 5 ma t/m vrijdag. Helaas ook geen onregelmatigheidstoeslag meer dan. Misschien, als ik me goed voel, neem ik af en toe nog een dienstje over