@florabella: welkom, niet proberen, maar doen (hmmm, moet daar ook maar naar luisteren ) @lottie: ik oooooooook
NVNT-lijstje - Groen29, nod 2jan - Gimena, nod 4 jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Moon77, nod 9 jan (op 1jan negatieve ovutest) - Troetjuh, nod 10 jan - Florabella, nod 10 jan - Manoe, nod 11 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Lottie, nod 13 jan - Mom, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Quint, nod 23 jan - Rittjuh, nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb dames die t niet vol hebben gehouden) - Iris2009, nod 2 jan (op 31dec negatief getest en 2jan ongi geworden) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2jan licht positief getest) - Kim2610, nod 8 jan (op 3 en 4jan licht positief getest) Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30dec (op 30dec negatief getest en 2jan ongi geworden) Zwanger!!! - Jolan (netjes op nod getest)
Doortje haha idd zelfde advies, nu kunnen we t echt nie maken zelf te vroeg te testen. Pfffff!! Vanaf 8dpo kreeg ik bij M al n zeurend gevoel in m'n bm... Morgen is 8dpo... Ben dr bang voor. Heb ook niks v een innesteling gevoeld nu.
Pfff ik heb al drie/vier dagen griep; moe, rugpijn, keelpijn, buiksteekjes, temp...,,, krijg je niet echt inzicht in je lichaam! Maandag NOD is het gemiddelde van mijn cycli, waarbij 2x een langere zat.....dus misschien zaterdag met een k2v5..,,, of is dat ongegrond redeneren hihi @jolan ook in dit topic maar een keertje (kan niet vaak genoeg!) GEFELICITEERD!!
beterschap meiden! @florabella: klinkt heel aannemelijk @lottie: oe spannend! Maar voor hetzelfde geldt merk je niks en ben je wel zwanger! Kan allemaal! Ik probeer er zo min mogelijk over na te denken en hoop dat deze week snel voorbij is!!!
Hihi thanx ik vond het zelf ook, en daarbij is mijn kereltje dan jarig! Zou wel een heel orgineel verjaardagscadeautje zijn! Dus ik ben bang....Dat ik het niet volhoud!!
mom, de curretage is 6 weken geleden. 2 weken na de curretage heb ik ovutesten gedaan die langzaam witter werden. Daarna helemaal wit. 2 weken terug werden ze weer donker voor 2 dagen en daarna weer wit (duidelijk een eisprong lijkt me) en nu dus een streep op de zw test. Volgens mij is het dan niet mogelijk dat het nog van de miskraam is....... (me niet laten twijfelen ) klachten, niets sorry...... ook bij mn vorige 2 zwangerschappen niet gehad trouwens. Het enige is dat ik al 3 dagen het gevoel had ongesteld te worden: zeurende onderbuik en gek gevoel daar beneden.
@ Jolan: wil je ook niet laten twijfelen alleen bij mijn vriendin werd gezegd dat het soms wel zeker 6 weken (of langer) kon duren voordat alle HCG uit haar lichaam zou zijn. MAAR JIJ BENT GEWOON ZWANGER HOOR!!!!!!!!
ja maar dan kan je toch geen eisprong hebben? die heb ik wel degelijk gehad, want hij was na 2 weken wit geweest te zijn, 2 dagen positief en daarna weer wit. Ik ga gewoon heerljk genieten Toevallig heb ik maandag een echo ivm nacontrole (daar verwacht ik niet veel op te zien hoor, maar toch)
Florabella ja hee dat kan niet hoor!! Iedereen heeft zo z'n speciale dag hihi, niks daarvan hihi. Ik zou normaal morgen al n test gedaan hebben dus race morgen gelijk naar de wc om t goedje te lozen hihi Jolan jajaja!!!! Dat gekke zeurende gevoel bedoel ik!!! Had ik ook al voor nod bij ons zoontje. Dus dat begon 3 dagen voor nod bij jou? Je bent echt zwanger hoor, niet twijfelen!!
@ Jolan; sja weet het ook niet. zij testte eerst ook negatief met die ovutesten en toen een positieve en een positieve zw. test maar was niet zwanger... Dit hoeft zeker niet bij iedreen zo te zijn he. elk lichaam is anders! GEWOON GAAN GENIETEN. HUP OP DIE ROZE WOLK!!!!!!
lottie wanneer is jouw nod nou? Ja begon bij mij zondag of maandag, precies weet ik het niet meer. volgens mij maandag.
Mom huh dat is echt vreemd hoor. Heb k nooit eerder gehoord! Zeker niet als ze alweer wit waren. Lekker rot voor die vriendin zeg! Doortje je zit me toch niet uit te lachen hè??! Hihi. Ik wil gewoon wat voelen in m'n baarmams