@ Lottie, herkenbaar die krampjes en steekjes die jij ook hebt, heb ik ook, misschien wel een naderende ongi of niet Was net wezen plassen en toen me blaas lees was vette ongi pijn, ik dacht wow nu al ongi en 1 min later weg .... aaargggg ik wil testen maar ik wacht
manoe ik heb dat ook maar ik heb dit dus echt nog nooit gehad en van de week sliepen me handen en voeten de hele tijd en me benen las van iemand die zwanger was die dat dus ook had off wat kan je zelf voor de gek houden he of niet natuurlijk ik weet ut niet hoor ik nu wel of nie zwannie ben
Waarom hebben ze ons niet gewoon zo gemaakt, dat als we zwanger zijn de kleur van je urine blauw wordt ofzo iets?!? Iig dat je een signaal krijgt van dat je zwanger bent. Ik heb het ook, hoor, als ik geplast heb dat mijn onderbuik gevoel is. Trekkend gevoel enzo.
@ mom 23 mag 11 jan pas testen! jij de 10e? @ Troetjuh kan best hoor meid de 1e ronde na de pil, die mazzel had ik de vorige keer ook Deze keer is nog 5 dagen afwachten! .... Ik heb dat na het plassen soms wel hoor na me ei als ik niet zwanger ben maar dan heeel ligt en nu best hevig! Ik ben zoooo benieuwd wie er allemaal posi mogen testen! Duurt lang he meiden! Nog ff geduld haha al heb ik dat nu al niet meer
Hihi ik ook niet en dat is juist t vervelende!! Maar t zat daar in de buurt. hihi. Zou ook willen dat ik t zeker wist! Heb nu ook n zeurend gevoel in m'n buik, maar ook af en toe lucht, dus dan weet ik nie meer wat t nou is. Irri!!!
Manoe ohhw maar ik heb t maar heeeeel licht nog en weinig. Spannend bij jou hoor die krampen! Troetjuh Niks ervan!!! Foei! Wij voelen ook van alles waar we gek v worden. En je bent pas net gestopt met de pil dus dan kan je helaas heel veel symptomen hebben. Dus gewoon wachten hihi Moon die heftige pijn zou n innesteling kunnen zijn! Hoop t! Droom je vannacht nog ff dak zwanger ben? Wie t weten een vriendin die me hier gevonden heeft...oeps...en wij
Hey meiden, Hoe gaat het hier??? Wat knap dat jullie het tot nu toe zo goed volhouden!!!!!! Hopelijk wordt jullie wachten beloond met een mooie positieve test Succes allemaal!
Hoi meiden. Ik denk dat het hier ongi gaat worden, heb ontzettend last van mijn buik en onderrug, veel afscheiding, dus ben al aan het broekloeren... Ben ook sjaggie enzo, alle tekenen van komende ongi, zoals het bij mij meestal is.
@Lottie: Zat die vriendin ook al op zp?? Da's wel balen dan...tenminste dat zou ik vinden. Tja, ik weet het allemaal niet hoor. Het leek heel erg op pms, maar dan een tandje erger. En ik had zaterdagavond (6dpo) een paar felle steken, maar wat het allemaal betekent . Ws niks! Ik wil best dromen dat je zwanger bent, hoor !
moon Nee die zat niet op zp. Hmmm op 6dpo had ik dat toen ook maar dan smorgens!!! Spannend!!! Ik heb nooit opvallende PMS klachten, das ook irri. Ja twee dagen v te voren heftige nekpijn, maar had ik ook toen k zwanger bleek te zijn. Verder krijg ik pas klachten als k al ongi ben en dan nog bijna niks. Menstruatiekramp ken ik niet!
Hihi ja lekker makkelijk een jongere vent, als ik dan een midlife crisis krijg hoef ik er dan niet een te zoeken