zo leuk, net even de echofilmpjes van mijn schoonzus bekeken. is nu 10 weken zwanger en de echo is als zooo duidelijk... over max 10 weken weten we wat het word
*kijkt ff terug* jaaaa, hihi jij bent dus netzo aan het gissb als ik. Pfff ik voel echt elk luchtbelletje en steekje en probeer het te plaatsen. Toen ik nog aan de pil was had ik veel minder krampjes en steekjes (of ik lette er minder op *schaam*)
@Mom: O da's wel leuk! Maar voor jullie mss wel wat moeilijk?? Zijn jullie al lang bezig? Weten zij dat jullie er ook voor gaan?
wij zijn bezig vanaf juli ongveer, alleen pas deze ronde er echt heel bewust mee bezig (met ovutesten).... ja zij weten het wel, en was wel even slikken toen ze vertelde dat ze zwanger was.. maar nu denk ik: hoop dat ik snel mag volgen. en ben ook wel benieuwd naar mijn nieuwe neefje/nichtje... nou alleen hopen dat onze namen voor de baby niet overeenkomen
NVNT-lijstje - Groen29, nod 2jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Caruli, nod 9 jan - Moon77, nod 9 jan (op 1jan negatieve ovutest) - Troetjuh, nod 10 jan - Florabella, nod 10 jan - Manoe, nod 11 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Lottie, nod 13 jan - Mom, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Quint, nod 23 jan - Rittjuh, nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb dames die t niet vol hebben gehouden) - Iris2009, nod 2 jan (op 31dec negatief getest en 2jan ongi geworden) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2jan licht positief getest) Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30dec (op 30dec negatief getest en 2jan ongi geworden) -gimena NOD 3 jan (6 jan negatief getest) Zwanger!!! - Jolan, nod 5jan (netjes op nod getest) - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4jan posi getest) __________________
@gimena heb je alleen nega getest of ben je ook al ongi?! Knuffel en nieuwe ronde neuwe kansen!! aan mijn buikkramp te voelen kom ik zo achter je aan...
Boehoe m'n temp maakt me in de war. Denk gelijk dat t nie meer raak kan zijn. Terwijl ik ook wel weet dat ik pas op 9dpo zit en bij de zwangerschap m'n temp ook ietsje (0,1) daalde. Maar ja, moet wel wat gaan voelen nu hoor!!! Gimena ik had t lijstje al aangepast, maar dat zag je vast ook. Wanneer is je nieuwe nod? Of doe je nie meer gezellie mee?
@Lottie: Maar je temp is toch afhankelijk van op hetzelfde moment na hetzelfde aantal uur slapen?? En een innestelingsdip?? Heb vannacht niet over zwanger zijn of posi testen gedroomd. Hier een half uur geleden nog geen ongi...geen roze, rood of bruin. Ook heb ik weer minder last van buik, rug en benen. Had na het plassen weer last van mijn onderbuik. Krijg daarna wat trekkend en zeurend gevoel . Dat je niets voelt betekent nog niet dat je niet zwanger bent, hè! Je hoeft niet persé iets te voelen. Hoor wie het zegt...hihi. @Gimena: Ja meid, maar het zegt nog niets hoor! Ik ken een dame hier op zp die pas met 7/8 weken zwangerschap posi testte. Op 15 dec nog nega en op 22 dec (ivm kerst en drinken) nog maar eens een test en toen pas posi. Paar weken later echo en bleek toen al 10 weken te zijn. Maakte schijnbaar heel weinig hcg aan en ze heeft gewoon een gezond kindje gekregen. Dus alles kan zie je wel. @Caruli: Hahaha...bij jou de omgekeerde wereld (nou ja meer zoals het eigenlijk hoort ) daar ben jij de jongste. Zou aan je man moeten vragen of hij er iets van voelt...haha. Wat is de status??
@ Lottie dat zegt niks hoor meid! Nog ff geduld!!! @ Moon spannend zeg wanneer is je nod? Heb hier ook enorme test drang!!! 2 dagen terug dacht ik nog dat er niks was maar nu ga ik twijfellen! Voel van alles....en ben misselijk kon vannacht niet slapen door me darmen man man wat waren die druk!!! Pff wil niet meer wachten
Lottie, je temp ziet er nog steeds goed uit... toen ik zwanger was van mijn zoontje schommelde de temp ook (0,2 graden -tussen 37 en 37.2 gr) ik duim voor je meid
Manoe t scheelt wel, had gelijk ff geen testdrang meer hihi owww ben nu al jaloers op je haha! Klinkt erg positief! Het enige wat ik gisteren had is dat k weer in slaap viel op de bank. Moon dat van pas na 7 weken posi testen komt zelden voor en als t zo is dan ligt t aan hoe langzaam diegene hcg aanmaakt. Volgens mij (dacht ik hoor) is t meestal niet als je dat bij de eerste ook niet had. Ja je temp is daar idd afhankelijk van. Ik slaap nooit evenveel uur, maar toch kan ik altijd wel iig eruit halen of m'n ei is geweest en als k ongi wordt. Maar nu is er eigenlijk nog niks over te zeggen hoor. Deze daling is 0,1 dus kan idd van alles zijn. Toch ben ik dan gelijk telleurgesteld, zeker omdat ik amper wat voel. Dat t gevoel bij jou minder is zou kunnen na t begin vd innesteling. Verder niet meer misselijk oid? Dat onderbuik gevoel bij plassen had je ook toen je niet zwanger was toch?
Hihi stiekem weer twee keer getempd... Hoopte op 37.1, maar tweede x was 36.9. Dan word ik gelijk down. Maar ja, als ik gisteren ook twee x had getest was ie de tweede x misschien ook wel lager. Ik vind 36.9 zo laag klinken. En dat terwijl ik dat ook 2 dagen voor nod had toen k zwanger was. Maar ook als k ongi werd
Ja, ik voel sinds 1,5 dag een zeurgevoel in mijn buik, heel laag links/rechts/midden.. en bij plotselinge beweging heftige steken Mijn man zegt dat ik zwanger ben.. vanaf 5dpo en mijn dreumes roept sinds die dag vaak baby, baby (op die dag ook een innestellingsdip gehad in mijn temp vanmorgen (10dpo) een kruidvattestje en matcare gedaan en ja er staan, binnen de tijd licht rose streepjes die even breed zijn als de controllelijn Jippie... ik ben precies 3 maanden na mijn miskraam weer zwanger!!! Spannend voor je heb je ook kruidvattesten?
Vind ik niet als dat alles is. Moet t wel vaker gebeuren en je zegt ff tussen neus en lippen door dat je STIEKEM te vroeg hebt getest!!!! Foei!!!! Voorzichtig gefeliciteerd!!!!!!!! Dames hmm kom op hè...anders moeten we n ander clubje beginnen.