Heb ff het lijstje aangepast. Stond bij Troetjuh dat ze op 9 jan posi getest had en het is vandaag 7 jan . Was het maar 9 jan, da's mijn nod en dan mag ik testen (tenzij het niet meer nodig is natuurlijk). Mijn god wat heb ik net gelachen zeg. Moest even een paar blz inhalen....haha...slimey stuff. @Troetjuh: Ook jij foei! Maar ik zou ook zeggen dat je zwanger bent hoor! Ik zie een streepje, dus gefeliciteerd! Waarom doe je er niet nog één?? Ja, je staat nu toch al in de hoek dus wat maakt het tweede testje dan nog uit?? Ik ga zo nog maar eens broekeloeren. Ik kreeg net even een soort van (baarmoeder)krampjes, maar is weer weg. Mijn andere klachten zijn nog steeds niet terug. Had net wel het idee dat ik af en toe wat steekjes in borst voelde, maar ja was dat ook zo??
Moon hihi kont doordat ik op 9dpo zit, denk steeds dat t de 9e is daardoor. Ik denk nu steeds wat in m'n buik te voelen, maar ja lijken ook m'n darmen.
ik had van morgen dus ook wel beetje ongi buikpijn krampen:S miss toch wel miss aan het gegaan voel trouwens nog steeds me zij en me rug pffffffffffffffffffffff ik word gek echt lottie was die van jou nog lichter... kan me het gewoon echt niet voorstellen hoor hoeso maakt een mens zichzelf gek
Kun je er niet een paar druppels uitpersen?? Ik wil OOK!! Ook zwanger zijn en ook testen. Zeker nu Troetjuh posi test en zij net na mij d'r nod heeft. Nu wil ik ook weten of ik een streepje (2 dan) heb...........
Troetjuh ahh lieverd ik snap je gevoel! Ik was die drie dagen voor nod zooo bang toen!! Ongi krampjes horen bij n zwangerschap, je baarmoeder moet hard werken!! Ik zal eens n foto v mijn oude test voor je zoeken. Zo eerst boodschappen doen
Dames hihi ik wordt ook nieuwsgierig, maar denk toch niet dat t raak is. En dan voel ik me rot tot ik ongi ben als ik morgen nega zou testen
Haha! Wat kunnen we onszelf heerlijk gek maken he! Heb er net nog eens EERLIJK over nagedacht. En volgens mij zijn mijn krampjes, pijntjes en zuchtjes van de afgelopen dagen ook alweer afgezakt. Begin het idee te krijgen dat dat gewoon komt omdat de boel weer op gang moet komen oid (net als bij ontpillen) Maar goed. Zal vast niet lang meer duren voordat ik erachter ben. Ik wil het alleen zooooooooo graag! Kan er niet zo heel goed tegen als ik iets niet in de hand heb!
dames deze is van vanmiddag nog steeds nie duidelijk tezien pffff ik denk dat helemaal niks word heb nog wel steeds pijn in me linker zij
moet zegge zie hem hier ook wel duidelijker hoor hihi zonder extra licht of lampjes als ik er naar kijk zie ik hum (of nie eens te staren) je kan hem alleen niet zo goed zien op de foto :S
@Troetjuh: Ik zie hem weer, hoor! Niet vergeten dat je nog voor je nod zit, hè!? Overmorgen zou ie toch al donkerder moeten worden. Hier net een knuffelsessie met poes achter de rug. Ze kwam zo lekker op mijn schoot liggen. Afgelopen zondag ook al. Was lang geleden dat ze dat echt heeft gedaan. Heerlijke dieren vind ik het . Ik zie overal posi testjes....krijg een dip. Meiden, ik gun het jullie echt hoor maar ik gun het mezelf ook een beetje. Was daarstraks ook een beetje emo, geen reden toe nog maar toch .
@ Moon: Dikke knuf voor jou! En natuurlijk gun je t jezelf! Maar houd moed! Dat doe ik ook! Na 4 negatieve testen! Ik gun t je ook en mezelf ook! Dat wordt weer duimpjes draaien! Knuf!
Vraagje Lottie waarom is de voorlaatste lijst de goede? de laatste heb ik bijgewerkt Vond je het niet goed dat ik mezelf bij de zwangeren heb gezet? ik ben wel zwanger Misgaan kan het ook later in de zwangerschap, bv met 8 weken zoals mijn zwangerschap in augustus... ??????