Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

ZWANGER gefeliciteerd meis :):):)

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Dank je wel :D! Jij verdient ook een dikke vette knuffel :)! KNUFFEL!! Al 4 nega testen? Heb je wel klachtjes? Tja, het kan nog steeds hoor! Weet je heel zeker wanneer je je ei hebt gehad?

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon:Thnx, das lief! De knuffel is goed aangekomen! Nee ik weet het niet zeker wanneer ik m'n ei heb gehad, maar ik ben ook een beetje op hol geslagen wat testen geloof ik! Maar ik wil zo graag!
    Heb wel een zeurderig gevoel in m'n rug, maar kan ook ongi zijn!

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    adora waar is jou test:p

ik gun het andere meiden oook ontzettend LIJKT ME ZOO SUPER MOOI GEVOEL HE moeder zijn van een klein wondertje
    dus hoop dat iedereen gewoon zo`n super mooie test in handen krijg (maar wel een duidelijke hihi niet zo`n vage)
    alle meisjes een hele dikke knuffel van mij

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #745 Moon77, 7 jan 2011
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
    @Adora: Dank je wel! Heb zelf het idee dat het niet raak is (lees: kan zijn omdat ik het ben ;)). Tot en met woensdag echt veel buik- en rugpijn en moeie benen gehad. Ook als ik pms heb, maar dan toch in iets mindere mate en dan blijft het totdat ik ongi ben. Nu is het al 2 dagen weg en heb zo af en toe een steekje of zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Dacht net ook wat steekjes in mijn rechterborst te voelen, maar ja is dat wel zo en wat zou dat met een eventuele zwangerschap te maken hebben :(.
    Ben het wachten beu :x!

6. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Dames, ik wil naar huis :(

Als ik die test zie van troetjuh, dan wil ik die van mij ook aan jullie laten zien, maar ik moet nog tot 5 uur. :(

Belde net een vriendin op, die heeft nog vroegtesten, daar ga ik er dadelijk 1 van halen en test ik dadelijk nog een keer thuis.
    Ik laat jullie die dan allebei zien.
    En dan wacht ik tot zondag met nog een keer te testen met die van kv 2v5

Ik heb nu voornamelijk last van een opgzette buik en ook zo'n gevoel. Ook moest ik vandaag vaak naar het toilet, terwijl ik nog bijna niks heb gedronken.
    Last van mijn borsten heb ik helemaal niet en tjs verder ik voel mijn buik, maar niet vervelend

Ik wil de test aan jullie laten zien, wil graag jullie reactie, aaaaaah moet nog even wachten

7. Gerlinda

Foto van mijn testen plaats ik morgen (testje van morgen er ook bij) ;)
    Matcare midstream is bij mij duidelijker dan kruidvat 2v5 :)

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    whitney ben benieuwd hihi
    ik weet trouwens niet of me borsten gevoelig zijn ging net effe douche deed wel effe zeer
    beetje het gevoel of je het koud heb en dan wat warms erop krijg (ik heb ut namelijk zo vaak super koud)

wat zouden jullie doen morgen weer testen? of nu wachten tot nod?
    oja enne wat is pms? ben blond hihi

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Nee hoor, je bent niet doorgeslagen...hihi! Je wilt gewoon weten hoe of wat. Dat herken ik wel. Bij mijn eerste officiële ronde werd ik opeens niet ongi dus ik gooide er een testje tegen aan. Nega dus en heb uiteindelijk ook 5 testen gedaan geloof ik. Uiteindelijk heb je dan zoiets van: of een posi test of NU ongi (niet leuk maar dan kun je verder en weet je waar je aan toe bent). Na 58 dagen kwam daar eindelijk mijn ongi.
    Maar als je niet precies weet wanneer je je ei hebt gehad, dan kan ie dus wat later zijn geweest. Waarop heb je je ei gebaseerd dan? En als de innesteling wat later plaatsvindt dan volgens "het boekje" dan test je ook automatisch later posi. Kan dus alle kanten op.

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Troetjuh: pms= pre menstrueel syndroom. Dus klachten die je krijgt voordat je ongi moet worden. Bijv. buik-, rug-, hoofdpijn, gevoelige borsten/tepels en moeie benen.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haaai dames,

Ben ik weer. Ohw ohw ohw...wat doen sommige van jullie mij (ons) aan;). Ik heb 3 doosjes kv testen gehaald haha. Zit niet heel dichtbij mij dus dacht ach dan heb ik de komende maanden genoeg:p. En toen boodschappen gedaan en voelde een zeurend iets in mn buik;). Maar moest op een gegeven moment ook best nodig plassen, dus dan ga je weer twijfelen. Al voelde het wel anders dan wanneer ik gewoon nodig moet;). Maar ja, dan zou het deze dagen vaker terug moeten komen. Toen ik thuis kwam als een gek naar de wc gegaan zodat ik niet kon nadenken over testen. ;)

Troetjuh
    Die van vanmiddag is met middag urine meid....dus niet gek dat die lichter is. En waarschijnlijk had je kort ervoor nog geplast of gedronken? En zo niet, dan nog zegt het niks!!! Oh haha, je zegt dat je m hier zelfs duidelijker ziet...ik zie m minder goed dan op die andere..

Moon
    Hahaha, jij hebt zeker gelezen over katten die ineens bij je komen liggen als je zwanger bent:p?? Die van mij leken ook opeens meer bij me te liggen toen ik zwanger wilde worden...toen ik echt zwanger was merkte ik geen verschil. Pas tegen het einde van de zwangerschap. Dat emo gevoel had ik dus ook vanmiddag...om mezelf maar ff iets beter te voelen ging ik testjes halen...

Adora
    Ohw omdat er stond achter jou naam "10dpo getest" en bij de rest stond de datum. Verder niks hoor:D. Je stond niet bij de zwangeren toch? Dat heb ik niet gezien hoor, ik zag je staan bij de vroeg testers;). We hadden afgesproken de vroegtesters nog niet bij "zwanger" te zetten, pas vanaf nod:). Maar volgens mij stond je daar ook niet:D.

12. gimena

gimena Niet meer actief

gefeliciteerd voor de zwanger dames :)

en de rest van de Dames Hou vol lieverd,s :)
    negeer de roep maar van de testen hoe moeilijk het ook is!
    jullie kunnen het!!!!!!

13. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Het klopt helemaal wat je zegt, laat me dan maar zsm ongi worden, kunnen we door naar de volgende ronde! ;)
    Ik ben uitgegaan van m'n laatste 2 cyclussen, die waren allebei 28 dagen! Maar nu lijkt ie dus veel langer te zijn! Ik heb m'n ei gebaseerd op een calculator, uitgaande van 28 dagen en gebaseerd op moeder natuur, dus wanneer ik het meeste kluszin had! ;) Kan idd nog alle kanten op! Maar t duurt me iets te lang, ongeduldig type dak ben! ;)
    Heb diep respect voor je als ik naar jou onderschrift kijk! Jij bent al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer bezig en ik hoop zo voor je dat t raak is! Dat wordt weleens tijd, een Moonbabytje! Knuf!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Troeltjuh: Alvast een voorzichtige proficiat.

Moon: Hier zit de ongi eraan te komen, veel last van mijn buik en steeds naar de wc toe. Redelijk wat afscheiding of ik beeld het me in hihi.

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Hihi...moest weer even lachen om jou :D! Meteen een flinke voorraad testen in huis gehaald. Maar het is te hopen dat je ze na deze ronde niet meer nodig hebt ;).
    Ik heb me gestort op een bak jelly beans en voel me uiteraard daar nu schuldig over. Blegh...vrouw zijn is niet leuk.
    Haha...ik heb idd een keer of wat gelezen dat katten ander gedrag kunnen gaan vertonen nog voordat jij zelf weet dat je zwanger bent. Zal haar reden niet geweest zijn, denk ik ;):(...al hoop ik natuurlijk van wel. Jij hebt ook katten zo te zien aan je avatar? En wat je zelf net vertelt natuurlijk.
    Maarre, ga je nog testen morgen ofzo of probeer je het echt niet te doen?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    hihihi vind jij ronde 4 veeeeeeeel langer dan dat jij bezig bent:p?

Moon
    Haha idd, vrouwen! Af en toe!!! GRRR hihi. Maar ja, je kan er nu niks meer aan doen dat je die op hebt gegeten...helaas;). Ja ik heb ook katten. Die avatar is een nestje wat wij gehad hebben. Waren 8 kittens, ze staan er niet allemaal op. Onze kat was m een keer gesmeerd en gelijk zwanger...tsssssss zij wel hihi.
    Whaaaaaahahaha jij met je "ga je nog testen morgen". Probeer je een excuus te vinden zodat je zelf ook mag testen? Nee hoor, ik maak echt een grappie!! :D. Ehm, nee ik wil echt niet testen.
    Of nou ja...willen...hmmm...
    In de auto zat ik nog te denken dat ik n lastig iemand ben wat dat betreft. Ik zou niet durven testen, want ik durf hier echt niet achteraf te melden dat ik toch getest heb...dan vraag ik liever van te voren toestemming haha

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    En toch klinkt het nog niet alsof het over is bij jou hihi. Maar jij kent je lichaam het beste:)

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Dank je wel meid! Maar ik ben nog niet zo lang bezig hoor ;)! Dit is pas mijn 4e ronde. Ik ben in maart vorig jaar (klinkt opeens wel heeeel lang) gestopt met de pil en we zijn in aug ervoor gegaan. Alleen vanwege mijn lange cyclussen sla je soms een hele maand over (en dat vind ik zo vervelend) en schuift alles meteen zo ver op. Ik voel helaas druk vanwege mijn leeftijd, anders zou ik me er mss wel wat minder mee bezig houden ;).
    Kun je het niet achterhalen aan je slijm? Blijft lastig hè!? Zou af en toe ook willen dat ik bij mezelf binnen kon kijken...haha.
    Een Moonbabytje....wat klinkt dat lief :)! Hoop ook voor jou dat het raak is :D!

@Caruli: Maar heb je nog steeds bruin of rood verlies? Of heb je veel slijm/afscheiding??

19. Gerlinda

Lieverd, ik had me bij de vroege testers en bij de zwangeren toegevoegd :D:D:D

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oh dat heb ik heel niet gezien hoor...ik zei alleen dat die lijst de goede is omdat daar de datum stond en niet dpo:)

Deel Deze Pagina