Nee, idd. Nog een goede reden om niet voor NOD te testen meiden Makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk...
@DOORTJE: We hebben van vorig jaar tot dit jaar maart 6 rondes gehad, niet gelukt, en nu vanaf september tot nu zijn we weer aan ronde 6 ... , ik ben even terug aan de pil gegaan omdat ik net van job was veranderd. Dus alles bijeen wel een jaar ja, ik test 1 keer per cyclus, soms twee keer Ik heb al een dochter van 12 uit een vorige relatie en mijn man zijn sperma is ideaal volgens het onderzoek, dus ik begrijp het niet waarom het niet lukt ...
NIET-voor-nod-testen lijstje - Iris2009, nod 2 jan - Gimena, nod 4 jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Ukkie2009, nod 6 jan - Rittjuh, nod 7 jan - Kim2610, nod 8 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Manoe, nod 11 jan - Lottie, nod 12 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Quint, nod 23 jan Mijn nod aangepast. Als mn ei gisteren is gesprongen dan kom ik op 12 januari uit. klopt dat???
Ja, ja... goed geknuffeld vanaf dag 7 (tot dag 6 ongi) stom woord dat "klussen" Over testen ik heb nog 3 hele vroege matcare (10 hcg testen), e kruidvat 2v5 euro, 8 matcare midstream en 1 digi met indicator van clearblue Het wordt heel moeilijk om er voor nod van af te blijven voor mij
Klopt mn nod zo denken jullie? Soms kom ik er ff niet meer uit haha. Als mn ei gisteren was dan is mn nod toch de 12e?
@adora: sjemig, dat zijn echt veel testen!!! ik denk ok dat het heel moeilijk wordt @lottie: aaaaah, ik weet het echt niet! Snap niks meer van jouw ei hahahahaha
Doortje Huh wat apart, ik zie het! Heb niks speciaals gedaan. Wat maf! Haha, ik ook niet. Maar ik ga nu gewoon uit van hoe he tnormaal ook gaat en dan zou ik gisteren mn ei hebben gehad. Dan is nod toch 12e?
Mits dat we het einde van januari verhuizen,is het misschien zo slecht nog niet moest het WEER niets zijn ... de stress dat verhuizen met zich meebrengt is ook niet goed voor de zwangerschap hé, maar toch hoop ik toch op een positieve test
@lottie: ja dan is je nod de 12de! Zo heb ik heb bij mezelf ook berekend. Al twijfel ik dus erg of mijn ei gister is geweest...we zullen zien @kim: nee verhuisstress is dan niet goed, maar een goed excuus voor jou om dan alleen koffie te zetten en broodjes te regelen (hoe stereotype kun je het hebben!?)
Heb je nog ovutesten gebruikt? Kan het ook zijn dat je je ei al gehad hebt voor die test die je van de week deed? Dan had ik t verkeerd berekend eerst, want ik ging wel van gisteren al uit. Hij moet nu sowieso gesprongen zijn. Mag wel ff een foto spammen he van mn ovus?
@lottie: nee heb niet meer getest, beetje zonde. Die bewaar ik voor volgende ronde. Maar kan best dat ei al is geweest, maar heb daar niets van gemerkt. Ik denk dat mijn cyclus even op zijn gat ligt na de mk. Kan ook zijn dat ik helemaal geen ei heb deze maand.
Doortje Dat hoor je idd wel vaker ja. Hoop voor je dat je gewoon een eisprong hebt! Normaal voel je m ook niet echt toch? Kheb even mn ovus neergezet. Die van 27e 10:45 was ook al best donker. Bij die twee erna had ik misschien te kort ervoor nog geplast of gedronken....weet nie meer. POEPALARM
Hoi, amai ik ben blijkbaar niet de enige die er zo mee bezig is haha, ik word het beu dat mensen tegen me zeggen, dat ik er niet zoveel aan mag denken dat het daardoor niet lukt, bullshit denk ik dan!! Ik hou jullie op de hoogte en hopelijk knalt het hier binnenkort met allemaal zwangerschapsbanners in plaats van vuurwerk
@lottie: nice nails! ik vind die van de 28ste om 13:50 het positiefst (haha raar woord), dus denk echt dat je ei gister is gesprongen! Pfff we zijn eruit