Moon ook dat herken ik. Mom kan idd nog v alles zijn! Mijn nod is 12 of 13 jan, ik hou gewoon de 13e aan
Hihi ja hier ook, mijn neef heeft net laten weten dat zijn vrouw 10 weken zwanger is dus je zal het zien dat zij net ook die naam hebben.....
Naam voor n meisje misschien een jongen niet. Vind bijna geen jongensnaam leuk!! Ik was ook bang dat onze naam ergens anders net ook zou komen. Kwaaltje haha nu gaan m'n darmen rommelen. Grrrrrrr
lijkt me dan echt kl*te als ze de naam uit gekozen hebben die jij eigenlijk ook aan je kindje wilt geven
joehoeoeoeoe! Ik ben nog steeds sterk!!!! De wil wordt steeds sterker, maar ik probeer vol te houden Maar wat heb ik gemist?? Adora zwanger???!!! Gefeliciteerd, helemaal super! Troetjuh zwanger!!!??? Jij ook van harte, wauw! Iemand anders? Maarre, allemaal illegale testers? Of niet? xx
Ja morgen nog een keer testen, ik zou toch niet mijn mannetje een speen op zijn verjaardag willen geven terwijl beebje niet meer plakt. Heb nog 1 kv2v5 en 1 gewone kv test. Keuze genoeg dus hihi
Ik had vanmorgen onze dreumes een slabbetje omgedaan (van da-drogist) met de tekst: Hiep hiep hoera, ik krijg er een broertje of zusje bij!! Toen mijn man het las, zei hij gelijk: ik had het je toch gezegd
Morgen test ik met kruidvat en Matcare en zondag (12dpo) doe ik nog een digitale clearblue met indicator
@florabella: kom je de testen wel showen? @adora: hihi beetje testverslaafd? Gaaf toch als er elke keer zo'n mooi steepje verschijnt?! En dan als grande finale 'ZWANGER' op je test!
Hmm ik ga proberen ze te showen, we vertrekken morgen voor een weekeindje naar mijn schoonouders, om ze daar nu op de laptop te zetten hihi maar ik pb tegen die tijd wel weer iemand voor zijn mail adres. Werkte net met troetjuh ook perfect! Ik denk dat ik tot de eerste echo ook regelmatig blijf testen, ben lichtelijk op zoek naar zekerheid!!
En zijn er nog dames die stiekem v plan zijn morgen te testen? Hihi doortje normaal had jij ook al wel getest hè??