Dreumesje, is net anderhalf geweest Ik testverslaafd, haha... nee: ik test tot nod iedere dag en dan nog eens met 5 en 6 weken zwangerschap ik heb de testen toch liggen
Ja ik maar het is niet stiekem, ik meld het gewoon hier Dat ik vandaag getest had, heb ik ook gelijk hier gemeld
@lottie: 'normaal' zou ik morgenochtend testen, dus dat wordt een lastig moment. en jij? Hou me tegen hoor!!!!
ik vind het hier heel gezellig hoor, maar de naam van ons clubje moeten we misschien maar veranderen idd! 'niet -voor -NOD -testen, -maar- dit -niet -kunnen -, dus -wel -testen -inclusief -een -paar -dames -die -het -wel -volhouden-clubje'
Goed plan!! Zijn alle deugnieten net als ik wel zwanger?! Dus hebben we terecht te vroeg getest,.....(ik zoek gewoon een smoes om mijn gedrag te rechtvaardigen!)
Jee we hebben idd een verkeerde naam voor dit topic gekozen. Adora: Ongi pijn hoort bij zwangerschap? Rommelende darmen? Dat heb ik juist als ik ongi moet worden Helaas is elk lichaam verschillend. Flora: Gefeliciteerd meid. Withney: Hoe is het met jou? Doortje: Knap van je dat je het nog volhoud om niet te testen Hier onderbuik gevoel word steeds erger, ga steeds vaker broekloeren om te kijken of ik niet al ongi ben geworden. Aangezien die altijd ineens komt opduiken, dus bij elke druppel die ik voel ren ik al
Heee niet met z'n alle m'n topicnaam afkraken. Grapje!! Doortje ik zat zelf al aan "niet eerder dan 4 dagen voor nod test clubje" te denken. Normaal had ik gisteren waarsch al getest!! En sowieso morgen!! Pff en nu?? Hihi. Maar ik wil geen omotest net als de rest dat nie wil natuurlijk
Caruli bij mij komt t ook altijd zo ineens. Ik heb voor nod geen ongi gevoel of rommelende darmen. Dus voel t nooit aankomen. Irri
@ Florabella: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwie! Gefeliciteerd! Ik ben op t werk, en ben geloof ik lek! Constant ff broekeloeren hier! Maar nog steeds geen bloed!
GEFELICITEERD haha ik wist niet eens meer dat ik je had gependeld erg leuk om te horen dat ik het goed had over het broek loeren haha deed ik nog wel met 30 weken van me zwangerschap haha
Dames denk dat bij mij weg ga net getest was nog lichter dan gisteren op naar ronde 2 dan maar i think
Euhm over 3 dagen kan ik testen en gisteren ook hoe kan dat nu weer? :s ik word gek heb net test van vandaag en gisteren naast elkaar gelegd kijken jullie maar even mee ik weet ut niet meer hoor
Hcg schommelt heel erg in het begin lieverd, daarom wordt ook geadviseerd om de 2 dagen te testen (hcg verdubbelt iedere 2 dagen) er zijn ook vele meiden die altijd sávonds duidelijker testen dan s'morgens... Morgen nog eens testen en die vergelijken met die van gisteren Ik duim keihard voor je