Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen meiden! Nog legale testers hier? Of alleen maar illegale :p
    @ Troetjuh meid ik zou er inderdaad ook wat Adora zegt even een dag wachten dan kan je echt vergelijken! Nu maakt het jou alleen maar onzeker meid..*knuf*

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hier de test van gisteren en van vanmorgen

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    gisteren middag

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    deze is van vanmorgen

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen!!

Vandaag 10dpo. Tssss dacht dat ik 4 dagen voor nod zat:(. Kan ook best, want m'n lf is wel eens 13 zag ik. Maar ja...pech dus!!

Nog steeds winderig (lig nog in bed) en lijk wel licht misselijk, maar zal wel naar de wc moeten ofzo. Beetje irri hoe je lijf kan doen;)

M'n temp is nog goed (zie handtekening), maar zegt ook al niks;)

adora
    hoe is jouw kaartje, want jij bent ook zwanger dus ben erg benieuwd naar je temp:)!! Ga zo ff je kaartje bekijken.

Broekloeren
    troost je dames, kan zijn dat je dat nog weken blijft doen;). Deed ik wel!

Troetjuh
    nee wat erg:( zelfde merk test wel??? Want sommige testen lichter!Knufff. Ik zie geen verschil op de foto. Ik zou echt kv 2v5 nemen...en idd ff wachten al deed k dat zelf ook nie;)

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    mmm ik weet ut ook niet hoor
    achja vandaag kan ik niet meer testen haha
    ga zo lekkker zwemmen met men familie effe me gedachten op nu zetten
    heb trouwens bijna nergens meer last van alleen een heel beetje misselijk

ga nu denk ik maar pas testen als ik paar dagen over tijd ben dit schiet niet op en zo vliegen de testen erdoor heen haha
    dan heb ik strakkies niks meer voor de volgende ronde :p:D

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Troetjuh die van vanmorgen ziet er goed uit hoor meid!!! Veel plezier vandaag!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    gelezen dat ik verkeerd heb gerekend? Zit 5 dagen voor nod:(.
    10dpo! Hoe voel jij je? Niet getest?

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lottie o nee balen :( nog een dag extra wachten :( Voel me nog steeds wel gek beetje rare onderbuik en geloof het of niet, heb net een halve pizza op van gister :D Had ik trek in...oke dus het kan hier nog steeds 2 kanten op...en hoe voel jij je?

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    volgens mij ben jij echt zwanger!! Ik heb niet meer of minder trek dan anders. Wel soms meer zin in zoete dingen. Betekend niks. Ik voel me down hihi. Gewoon omdat ik bang ben telleurgesteld te worden. Ik heb t gevoel dat ik nu meer zou moeten voelen en m'n temp hoger zou moeten zijn...

11. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik ben nieuw hier, ik lees al wel ca een week met jullie mee.. maar drufte me niet toe te voegen aangezien ik nogal een illigale tester ben hihi. Maar zo zijn er meerder lees ik, dus misschien is er nog een plekje vrij? Heb echt een rem nodig, want ik handle de spanning romdom testen niet zo goed whaha. Erover praten is wel fijn.

Ik ben 25 en we gaan voor ons eerste kindje. Dit is ronde 3. Wanneer mijn nod is weet ik niet precies. Als ik uitga van rode druppels aan de start van mijn menstruatie, dan is mijn nod 11-01 maar als ik uitga van meer bloed 2 dagen later, is mijn nod 14-01.

@ Troetjuh, die test van vanmorgen ziet er volgens mij ook aardig uit hoor... maar ik snap je onzerkerheid. Even afwachten maar..

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames!

Troetjuh, even rustig afwachten en ik zou ook met kv2v5 testen.

Hier alles prima, test was vanochtend duidelijk donkerder dan gisteren. Mijn ventje snapte niets van zijn eerste verjaardagscadeau een fles alcohol vrije witte wijn ;) de foep met papa is the best zorgde voor een heel schattig; echt?!
    Nu zorgen dat we niet te blij worden, t kan nog steeds misgaan...,,

meiden ik duim voor jullie!!

Owja helaas geen foto. Ik ben vergeten een te maken en we zijn nu al vertrokken voor een weekeindje weg, Sorry!!

13. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    Gefeliciteerd Florabella! Heel leuk voor jullie!

.. meteen even checken of mijn banner het doet.

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lottie niet down wezen hoor meid! Nog ff geduld hebben...ik weet het is echt niet makkelijk wil ook wel gelijk zwanger zijn, baby op bestelling! ;) aaaarggg wij vrouwen moeten alleen maar wachten! Koppie op hoor!!! *knuf* En dat ik die pizza zat te eten kan ook als ik bijna ongi wordt heb ik altijd eet buien...zegt niks helaas...trek in zoetigheid?! Ik duim voor je hoor! Zou toch wel leuk zijn, ronde 2 al zwanger :D

@ Florabella, wat leuk meid!!! Lekker genieten vandaag van jullie geheim :D

15. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hier zijn dan mijn testjes :D:D:D
    Gisteren 10DPO teste ik positief met kruidvat 2v5 en matcare midstream (matcare was toen duidelijker) omdat ze best licht waren heb ik de testjes van vandaag erbij gedaan ;)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zzje
    welkom!!! Leuk dat je mee komt kletsen!!

Flora
    super dat de test donkerder was! Fijn weekend!

Manoe
    Thanks! Ja trek in chocola en cake haha. En nee dat heb ik normaal niet met ongi. Het valt ook wel mee hoor. Het is idd ronde twee maar het had al veel eerder raak kunnen zijn dus vandaar voelt t lang!!! Ik ben na de bevalling de pil niet meer gaan slikken. Eerst deden we t veilig maar vanaf 5 maanden terug niet meer. We probeerden wel om t ei te klussen, maar stiekem hoopte ik wel eens dat al n keer raak zou zijn hihi. We klusten weinig in de gevaarlijke periode dus veel kans was er niet. Ik voel nog wel gezeur door m'n onderbuik/eileiders heen. Wat voel jij verder nog?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    die van 10dpo zijn echt licht!! Handig voor troetjuh om te zien:). Dat was dus 5 dagen voor nod! Wow:)

18. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    dankje lottie

adora, mag ik vragen wat dpo is??

@manou/lottie
    Erg he al die verschijnselen die je zo aan het twijfelen maken... hier nog eentje!
    mijn onderbuikgevoel zegt raak, maar mijn verstand durft niet te veel te hopen :)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zzje

dpo is days past ovulation, dus dagen na je eisprong:)

hoe bedoel je je onderbuikgevoel? Letterlijk of meer n gewoon gevoel? Ik zou t zelf echt niet weten of t raak is maar ben er bang voor:(.

20. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

dpo = days past ovulation (de dagen vanaf je eisprong, 1 dag erna is dus 1dpo) ;)

Ja, weet ik dat de testen van gisteren heel licht waren, daarom wilde ik ook nog geen foto hier neerzetten :D

Deel Deze Pagina