Troetjuh helaas heb je bij n zwangerschap vaak meer afscheiding blijkt. Ik heb nu nog niet heel veel, maar van binnen is t wel echt vochtig.
@ Lottie: GEFELICITEERD meid! Super! Lekker genieten nu! Idd een vruchtbaar forum! Hopen dat t voor Moon alle andere nog niet zwangeren en ik ook zo wordt! Nog steeds niet ongi...
Ik ga mee naar de volgende ronde....ben op mn ei aan het wachten. Hopelijk mogen wij aan het eind van de maand roze testen
Ikheb veel verschillende dingen gelezen, de een heeft normaal afscheiding en bij zwangerschap niet, de ander heeft minder afscheiding en bij een zwangerschap juist weer wel. Dus het verschilt erg. maar dat je nu opeens geen afscheiding hebt kan dus wel een goed teken zijn...
@lottie: eeeuh, ja net... ik dacht er de hele tijd aan, dus toch maar gedaan... ligt nu op tafel, maar durf niet te kijken...mijn gevoel zegt wit...
Ik heb ook niet gezegd dat een ovutest niet op een zwangerschap reageert, maar dat het niet hoeft . En dat het dus ook niets zegt als deze niet posi is. @Suzy: Tja, heb wel gekleurde afscheiding...laatste keer dat ik keek wat meer en duidelijker. Dus het is denk ik over en uit...ook een nega test vanmiddag .
Doortje ah meis, snap dat je niet durft! Maar stel je ziet iets en de 5 min zijn om dan ga je nog twijfelen!! Knuf!! Suzy jammer
Moon oh sorry, reageerde alleen op wat je zei dat n ovutest geen hcg hoort op te pikken...verder niks