Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Misschien is t dit x wel anders! Ik moest net plassen maar was negatief!

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Knuffel! Was je urine wel geconcentreerd? Blijft lastig hè! Heb je last van stress of mss gehad? Hihi...dat zeg ik bij andere dames ook steeds maar nu bij mezelf weet ik gewoon dat het zo niet werkt. IK ben het, dus dan is en gaat het anders.

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: wat bedoel je met geconcentreerd, dat je niet veel hebt gedronken bedoel je? Idd wel een beetje stress gehad maar ben voornamelijk 's avonds wel een misselijk (met kleine vlaagjes) ! :)
    Ik denk ook niet dat t m nog wordt deze ronde!

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Ja idd, hele donkere urine?? Misselijk is natuurlijk wel een goed teken, maar helaas ook makkelijk jezelf aan te praten. Ik zeg dus niet dat jij dat doet, maar spreek uit eigen ervaring ;). Stress kan wel invloed hebben op je ongi...het uitstellen.
    Pfff...als ik niet zwanger ben wil ik gewoon dat het nu doorzet. Niet dat dat bij mij gebeurt, heb dagen bruinverlies en dan 2 dagen bloed en dan weer bruinverlies...duurt meestal zo'n dag of 8 bij elkaar. Vroeger begon het gewoon met buikpijn en een uurtje later helderrood en dan een dag of 5 en klaar. Waarom het veranderd is geen idee, maar verlang terug naar toen.

5. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: we gaan nu van de testbak over naar de pisbak, :D M'n urine was niet zo donker, wel een beetje troebel! Bah..
    En ik ben me er heel erg van bewust dat je bepaalde dingen voelt als je daarnaar op zoek bent terwijl ze er niet zijn! En dat door stress je menstruatie uit kan blijven.. Daarom geloof ik er deze ronde niet meer zo in!
    Vervelend is dat zo lang "bloed" verliezen, maarja het hoort erbij he?! Als jouw ongi doorzet, zullen we duimen dat t dan de laatste x is.. Dan gaan we allebei wel in oktober bevallen! ;)

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Idd...haha...klinkt alleen nog zo ver weg :(! Troebel?? Hmmm, toch geen blaastontsteking ofzo?

7. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Ja klinkt ook heel ver weg, maar time flies.. (when you are not sitting on the wachtbankje) ;)
    Maar nog niets is zeker he?! Misschien zijn we best wel zwanger maar houden onze vruchtjes ons nog even voor de gek! ;)
    Nee, heb geen blaasontsteking!

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Ja, hoop het voor ons :)! Ik ben een beetje negatief ingesteld maar dat had je mss al wel door ;)!
    Ik ga zo maar eens naar mijn bedje toe, op naar een nieuwe dag....zucht...

Tot morgen en weltrusten!

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Ik vind niet dat je negatief overkomt, denk wel dat je de hoop een beetje hebt opgegeven, maar alles kan nog! ;) We duimen gewoon nog ff door! Slaap lekker! Tot morgen!

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Ik heb je nog een pbtje gestuurd, was ik vergeten ;)! Trusten!

11. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    Hey dames,

Jeetje wat gaat het hier snel, heb de pc maar een paar uurtjes uit gehad haha en zoveel om bij te lezen. Wat is het spannend hier zeg...
    :)
    Morgenochtend ga ik ook maar een testje doen na die positieve ovustick vandaag. Ik heb nog een kv liggen en een cb digi.. welke kan ik dan het beste gebruiken?
    Kv toch??

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

ga zo ook n testje doen, want die v gisteren was natuurlijk zonder ochtendurine. Zoontje slaapt nog en ik lig nog in bed, dus ik moet m'n plas ophouden hihi. Temp is weer ietsje omhoog:)

zzje
    Kruidvat zou k doen. Digi is beetje zonde vind k altijd als ie niet zwanger aangeeft hihi. Zal duimen! Maar jouw ovu was van Kruidvat hè?? Zou dan niet te veel hoop hebben eerlijk gezegd...en heb je kv 2v5 testjes? Die zijn wel goed!

13. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hey Lottie, ik heb ook net een testje gedaan, hihi..

Ik ben heel benieuwd naar die van jou en ook je temp zie ik niet staan in je kaartje ;)
    Leuk hoe je man reageerde op het kadootje van jullie zoontje :D:D

14. Gerlinda

Ja, ik zou eerst de kruidvat doen ;) ik duim voor je :)
    Als je een duidelijk streepje hebt, dan kun je de digi morgen doen (die heeft iets meer hcg nodig dan kruidvat) ;)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    hihi en hoe was jouw test??? Show it:)! Ik heb n nieuw kaartje gemaakt;););) vandaar dat je m'n temp niet ziet

My Ovulation Chart

16. Gerlinda

en en???? ik wil mooie testjes zien :D:D:D

17. Gerlinda

Hey, mooie temp meid...
    Test is nog aan het werken en mijn lief heeft even de pc nodig, ik zal hem straks hier plaatsen ;)
    Mijn temp vliegt sinds gisteren de lucht in :D:D

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    welke gebruik jij dan als je test nog aant werken is hihi? Mijne is alweer klaar ondertussen. Hij is donkerder dan gisteren:). Zit niet achter pc dus kan m nog niet plaatsen;).
    Jouw temp schiet zeker omhoog zeg:D goed joh

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames, ik ga strakjes ff naar de winkel (fijn weekeindje weg in een grote stad!) om nog wat testen te halen. Ik heb met hubby afgesproken dat ik gewoon regelmatig test om mijzelf gerust te stellen. Nu denk ik bij elk vochtverlies nog ff checken of het bloed is zucht..,.

Hebben jullie dat ook nog?!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Flora
    nog??? Hihi! Dat heb ik zeker 9 weken gedaan dat broekloeren!!! Is normaal hoor:) tis zo spannend!!

Deel Deze Pagina