Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb het niet volgehouden... heb getest, maar helaas is 'ie witter dan wit. Ook is mijn temperatuur gezakt, dus ik vrees dat ik door moet naar de volgende ronde :(

2. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    hey meiden,

was vanochtend om half 7 al op want mn vriend loopt vandaag een halve marathon over het strand. Forum gechecked voor adviezen maar blijkbaar sliepen jullie nog ;) ik dacht, hoe leuk zou het zijn als ik leuk nieuws bij de finish heb, dus had beide testen er maar tegenaan gegooid. Helaas voor nix! Had wel op de ovustick een donkerdere teststreep dan gister zelfs duidelijker dan de c-streep. Maarjah wat julle zeggen: het is kruidvat.

begin de hoop een beetje op te geven.. of test ik nog te vroeg? Ik heb mijn ei tussen kerst en oudjaar gehad en dacht 3 jan een innesteling te voelen..

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zzje
    jammer!! Als 3jan de innesteling was dan had je al posi moeten testen. Zou nooit meer kv kopen!! De ovutesten dan;)

muis
    jammer zeg:( succes in de volgende ronde! En ik zeg geen foei meer hihi want ben zelf ook de fout in gegaan:p

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hoi allemaal,

Ik kom me ook maar melden, moet wel lachen om dit forum, er is bijna niemand die het vol kan houden, das mooi want ik denk dat het mij ook niet gaat lukken hahahah

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Loesje
    haha leuk hè:p gelukkig staat er "proberen" bij:D

6. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Dames, dames,

Jullie schrijven wel heel veel, ik houd het niet meer bij :D

Vanmorgen weer een testje gedaan, was donkerder dan vrijdag.
    Ik krijg hem helaas niet op de pc gezet, is met mijn tel gemaakt en dat programma is nog niet geïnstalleerd.

Zodra dat is gebeurd zet ik hem erop.

Ik probeer vanmiddag nog bij te lezen, maar moet nu gaan opschieten, we moeten zo naar mijn schoonfamilie toe.
    Is zo dubbel he, we zouden met zijn alle in augustus op vakantie gaan en vandaag zouden we gaan bespreken en vastzetten waar we naar toe gaan, alleen moeten we dus nu helaas zeggen dat wij niet mee kunnen. Want een maand voordat de baby komt, wil ik echt niet in Kroatië zitten.
    Echt balen dat we het nu moeten vertellen, maar ja zit niks anders op.

Ik wil dat het morgen is, kan ik naar de huisarts bellen.
    Ik voel mijn buik constant, dan denk ik dat is een goed teken en dan weer niet aaaaaah

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whitney
    zit met t zelfde "probleem"!! M'n moeder is al weken n vakantie aant uitzoeken voor eind aug begin sept! Moet t dus ook wel vertellen daar. Maar ja, zo erg is t niet, we krijgen wel n kindje!! Vind t lulliger voor m'n ma:(.

De dokter zal nog niks doen hoor nu, er valt niks te doen nog. Buikpijn hoort erbij, probeer je niet te druk te maken:)

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen meiden!!!

@ Lottie al opnieuw getest?

Heb een nieuwe banner :D

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Poeh dan moeten jullie het vroeg vertellen! Wij wachten er nog ff mee, zeker tot dat ik het heb gezoen op de echo! Nu geloof ik het zelf nauwelijks, daarom wil ik het liefst weer testen. Elke streep is een bevestiging hihi

Owww witte test meiden, knuffel en wij sturen jullie hcg voor de volgende ronde, het komt goed!!!

10. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Balen voor de meiden met een witte test, ik hoop zo dat jullie over enkele dagen toch nog positief testen (zou kunnen als de innestelling bv op dag 10 was ipv 5 ;) innestelling begint ergens tussen dag 5 en 10) :)

Meiden met de positieve testjes, fijn dat de testjes al donkerder worden na 1 dag (hcg verdubbelt zich immers om de 2 dagen) ;)

Lottie, ik gebruik kruidvattesten en ben na 2 minuten al weg gelopen bij de test... dus die werkte nog :D:D:D

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Het schijnt dat HCG en LH heel erg op elkaar lijken. Daarom werkt het soms wel om een ovutest te gebruiken. Zolang je dus zelf weet wanneer je ei is geweest, zou je het kunnen gebruiken. Maar het is inderdaad geen zwangerschapstest, dus die zou ik idd altijd nog doen ja!

@ Marrr: Ik ben er nog hoor de volgende ronde ;) NOD denk eind van deze maand of begin volgende maand.

@ Doortje: Balen van je witte test :( Hopelijk ben je te vroeg geweest met testen!

@ Muis: **** van je nega test. Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

@ Zzje: De ovutesten van kv zijn idd niet goed. Heb wel eens gelezen dat iemand 5 dagen achter elkaar posi had getest. Daar heb je dus niet heel veel aan helaas...

12. Gerlinda

#1132 Gerlinda, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2011
    Hier zijn mijn testjes van gisteren en vandaag:
    Nu hij opgedroogd is is hij nog iets duidelijker dan op de foto ;)

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @adora die zien er goed uit!! Heerlijk hè als je die strepen ziet staan!

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Adora: Mooie testje hoor :D Ga je nog ff doortesten of vind je het wel goed zo? ;)

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Adora mooie strepen hoor!!!!! Lekker he :p Ik heb precies de zelfde :D hihi

16. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lottie!!! Meldplicht!! ;) We willen je strepen bewonderen :D

17. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Meiden met een nega test balen zeg. hopelijk volgende ronde wel raak!!!

Whitney, die vraagtekens achter zwanger kunnen weg hoor, je bent zeker zwanger de streepjes waren duidelijk. Dat zal de bloeduitslag van de HA je ook vertellen :)
    Balen van de vakantie, maar je krijgt er iets veel mooiers voor terug!!!

Andora mooie streepjes :)

18. Gerlinda

Ik test nog even door (heb nog 5 kruidvatjes en 1 clearblue digi) :D
    Morgen en overmorgen 1 kruidvat en morgen de digi erbij (dan zit ik ook op mijn nod) dan week 5, week 6 en week 7 van de zwangerschap :)

19. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Echt overduidelijk die testen ja; super!!

Ik ben nog steeds aan het volhouden om niet te testen...:(

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Adora: wat een mooie testen :) Super gefeliciteerd!

@Angie: ik wacht met je mee en neeeeeee we gaan nog niet testen :) pffffffffff

Deel Deze Pagina