@ CHICKEN, heb je een test liggen? Gauw doen zou ik zeggen, ik denk dat wij al even nieuwsgierig zijn heb je het gevoel dat je gaat menstrueren?
Hoi hoi, Ik kom me alvast melden voor deze praatgroep. Ik heb mijn nod op 9 januari. Nog geen testdrang, want ik zit pas op 4dpo. Maar wil alvast kennis maken . Moet ik mezelf in het lijstje zetten?
Spannend meid, als je nod vandaag is mag je testen 4 uur niet naar toilet en weinig drinken, testen en dan hier melden
@chicken: ik moet nu heel verstandig zeggen: wacht tot morgenochtend, maarrrr: TESTEN BIJ THUISKOMST JAAAAAA! @moon: gezellig, zet jezelf op de lijst en klets gezellig mee!
morgenvroeg kom ik terug piepen, slaap zacht straks allemaal en lekker dromen over mini - mensjes @ chicken : good luck meid!
Lottie, hou jij je temp niet bij op Fertility Friends ? superrrrrrr handig, FF geeft zelf aan wanneer je eisprong is geweest
nou heb gister (of zo) mijn ei gehad en merk niets, noppes, nada. Ben ook nog eens ziek, dus als ik al iets zou voelen, dan zou ik dat wijten aan het ziek zijn. En jij?
Weet niet meer wie het vroeg, maar nee, geen ongipijnen...heb ik ook nooit eigenlijk. En nee, ik heb hier geen testen...zit op kantoor....jullie weten het vanaaf!!
NVNT-lijstje - Iris2009, nod 2 jan - Gimena, nod 4 jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Ukkie2009, nod 6 jan - Rittjuh, nod 7 jan - Kim2610, nod 8 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Moon77, nod 9 jan - Manoe, nod 11 jan - Lottie, nod 12 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Quint, nod 23 jan
Hi Moon, Ik zie het das toevallig Dan heb je dus idd je ei in december gehad, hoop voor je dat idd de pendel uit gaat komen!
Kim doegie!! Chicken en en en!?!?!? Adora jawel hou t daar bij. Nog 2-3 dagen en dan zal ff m'n ei vast gespot hebben. Hoe kan ik m hier ook alweer showen?
Bleehh ff ego hoor, baal over me eten, heb lekker brocoli met geb. aard en zalm maar het smaakt me niet, sinds 2 dagen echt wat misselijk en sterretjes als ik opsta, ik wil niet ziek worden hoor!!! Met een evt. zwangerschap kan het niets te maken hebben lijkt mij, heb net 2 dagen geleden in de ochtend me ei gehad Moest ik ff kwijt! @ Chicken ik hou het hier in de gaten hoor!!!