Caruli Dat moe zijn enzo stond niet in het eerste bericht waar ik op reageerde, vandaar. Daar stonden alleen zwangerschapskwaaltjes in. Als je al heel lang moe bent e.d dan is het idd wel logisch dat ze even kijken. Suzy Nee dat kan niet...had je de vorige keer ook zo veel klachtjes dan toen je later wel zwanger bleek te zijn? Ik vind het echt een raadsel dan hihihi. GEconsentreerde urine Maakt idd niet heel erg veel uit, maar wel wat. Zou het voor je eigen gevoel wel doen met geconcentreerde urine
@ Lottie: Nee de vorige x testte ik wel pas na 5,5e week maar toen merkte ik het aan m'n borsten. Maar verder heb ik nergens last van gehad de vorige x.. Ik voel nu van alles, behalve m'n borsten, hahaha...
@Suzy: Knuffel meis! Mss dat je idd een griepje of bloedarmoede of zo iets hebt?? Ik hoop voor je dat het een zw is. @Friesje: Hee, ben je daar ook weer? Jij zit dus weer op 't bankje? Ik had afgelopen zondag mijn nod en het begon nu op vrijdag al weer, dus voor mij weer een nieuwe ronde . Heb je er een goed gevoel over?
@Caruli: Vergeet ik jou dus weer . Jij vroeg of dat een verschil kan maken...gisteren en vanavond testen? Heb je mijn berichtjes nog gelezen??
Oh sorrie.. over die Ellen bedoel je? Ja die had ik gelezen.. wel apart he. Hopelijk is het hier ook zo. Al blijven de ongi klachten heel duidelijk aanwezig.. Iedere keer als ik denk dat ik wat voel ren ik naar de plee... Word gewoon moe van mezelf hihi
Ik zou 4 uur niet naar toilet gaan en heel weinig drinken spannend meis Het kan zeker verschil maken er zijn trouwens vele meiden die s'avonds veel duidelijker testen
Heey Moon, Ohh dat is balen zeg.. Maar ja, beter eerder ongesteld, dan langer moeten afwachten en als nog de teleurstelling krijgen, dan krijg je toch ook een beetje hoop. Op naar de nieuwe ronde dus. Dag 4 nu? Ik heb geen idee.. Ik voel niks bijzonders ofzo. Maar ik zou het wel raar vinden als het nu niet raak is. dan zou ik toch wel op kijken. Ik heb wel weer erge moeite met het wachten om te testen Gewoon omdat ik het zo hoop hahaha. maar dat klinkt jullie allemaal vast wel bekend in de oren
Friesland: Ik zit me nu al flink in te houden, heb het idee dat mijn blaas ontploft.. Hier waren veel meiden die heel vroeg positief getest hebben. Dus ik denk dat het nog wel negatief zal zijn hier. Heb je zo goed je best gedaan deze maand, omdat je het wel raar zou vinden als het niet raak zou zijn?
Suzy Ooowww dacht dat je pas met 7 weken posi testte haha! 5,5 weken kan idd nog wel als je ei later was en de innesteling later.
CAruli Whaha, ik plas ook zowat in mn broek....wil straks een digitale test doen als manlief thuis is...hopelijk komt ie snel, want ik moet m ook nog halen!!!!!!!!!!
Caruli; waar zit je in je cyclus dan?? Spannend, ben benieuwd wat er uit je test komt. Zal voor je duimen. Als er veel waren die positief testte, kan jij ook vroeg positief testen toch?? Niet alleen goed geklust, maar de huisarts vertelde ons, dat we hoogst waarschijnlijk snel zwanger zouden zijn, gezien onze leeftijd (26, 20) maar dat valt een beetje tegen.
Ja maar meid, de leeftijd wil niks zeggen hoor. Ik zit nu op dag 30, heb gisteren negatief getest, maar weet niet hoe mijn cyclus is. Dit is mijn 1e ronde na het stoppen met de pil. Nu heb ik volgens de gyn nog kans op een eisprong.. En ik dacht dat ik die had gehad, ik heb eiklachten op dag 13.14.15 gehad maar na een paar dagen weer dus ik heb geen idee.. Ik weet dat ik eigenlijk nog een paar dagen moet wachten om opnieuw te testen maar das moeiiiiiiiilijk
het blijkt inderdaad wel, dat leeftijd niet altijd uit hoeft te maken. Maar als iemand dat tegen je zegt, dan hoop je er toch wel op. Misschien dat het deze ronde raak is, en zo niet dan de volgende.. We blijven hopen en we blijven wachten. Ik zal voor je duimen, het zou natuurlijk geweldig zijn als het raak is. Ik gun het je van harte. Ik ga nu naar het werk, anders kom ik te laat. Fijne avond nog verder iedereen.
@Friesje: Tja, vandaag dan dag 5. Het wil weer niet echt op gang komen. Jij hebt goed je best gedaan ? Wanneer had je je posi ovutest? @Caruli: Dan zeg ik, nu gewoon testen. Als je toch al moet plassen en je zeker weet dat je urine geconcentreerd zal zijn. DOEN NU! Hoop het voor je! @Lottie: Hup die test gaan halen! En dan straks wel ff showen hè!? Jeetje, ik heb een hele grote dip opeens . Ben emo over van alles en nog wat. Nu niet eens zo zeer dat ik niet zwanger ben, maar over de rest....het huis, financieel en noem maar op. K*tzooi! Sorry!
Hier waarschijnlijk dus toch echte aankomende ongi klachten... Laat hem dan maar komen dan kan ik door. Witter dan wit kan de test niet denk ik Mocht de ongi wegblijven dan zal ik volgende week nog 1x testen, dan zijn ze op. Pff Was ook te mooi om waar te zijn he. Moon: Dikke knuffel meid!
Friesland Wat een domme opmerking van de huisarts. Ik ken helaas genoeg meiden van rond de 20 die er veel moeite voor moeten doen. Leeftijd zegt idd niet alles helaas. Maar opzich is een jaar proberen zwanger te worden normaal, dus je hebt nog wel kans Moon Hihi, ik heb m net gebeld...hij was nog niet onderweg! Nu ondertussen wel hoor. Ik kon het niet meer houden, dus maar geplast. Hij of ik haalt zo een test (heb gesmst of hij m wil halen, nou nog hopen dat ie de goede meeneemt) en dan doe ik m vanavond rond 8uur. Moon Jullie ook financieel gezeur en huizen gezeur??? Tjee...weer herkenbaar hoor. Klote he...sterkte... Caruli Ah toch jammer...was idd leuk geweest!!
Ja nu maar even afwachten hoe lang mijn cyclus nu is. Vorig jaar na het stoppen van de pil was ie 40 dagen.. wist ik ook niet. Wel een late ei gehad en langere lf. Maar goed daar moet ik ook niet te veel aan denken. Hopelijk word ik niet morgen ongi dan heb ik een kinderfeestje en aangezien als ik ongi ben niet veel kan hebben de 1e 2 dagen..
@Caruli: Bedankt voor je knuffel! Jij ook een knuffel! Kan mss dat bloedverlies van vorige week niet je eisprong geweest zijn? Ik had deze cyclus ook weer wat bloedverlies met mijn vruchtbare dagen (posi ovutesten). Heb je nog wel geklust, mocht dat het geval zijn? Dan zijn je ongiklachten nu mss wel van een innesteling?? Zijn ovutesten dan toch geen optie voor je? @Lottie: Ja, 2 huizen en dat kost geld. Daarnaast was ik net weer heel erg ongelukkig met de inrichting (niet qua meubels maar hoe het staat) en wil ik het zo graag anders. Maar dan hebben we het weer over verbouwen (kost ook veel geld) en dat we mss een jaar geleden met bepaalde verbouwprojecten de verkeerde keuze gemaakt hebben...pfff. Maar nu al geplast om om 8 uur te testen ? Werkt dat dan?