NVNT-lijstje - Caruli, nod 9 jan - Muis, nod 12 jan (mt korte lf eigenlijk 9 jan) - Mom, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Berenbotje, nod 20 jan - Quint, nod 23 jan - Rittjuh, nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb - Gimena, nod 8 feb Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: - Zzje, nod 14 jan (op 8 jan negatief getest) - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi) - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) -troetjuh nod 10 jan (10 jan negatief getest) Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) Heb mezelf weer even op de lijst gezet, denk toch dat ik een langere cyclus heb... met bloedverlies miss door een evt eisprong? Jee al 9 meiden die positief getest hebben deze maand en Troeltjuh ook erbij. Dikke knuffel meid. Lottie: Veel succes morgen met de test. IK zal er morgen niet zijn, kinderfeestje maar misschien morgenavond.
Lottie; Nee, was ergens in november 2009 ofzo... Moet je anders even zoeken op "mappie" en dan berichten tonen.. Ergens halverwege staat t wel..
He getsie! had ik helemaal niet aan gedacht dat er ook meelezers kunnen zijn die je herkennen.... Toch maar iets dicreter worden denk! Ik nog op de wachtbank, bijna testen...duimen!!
Hallo, Net bij de dokter geweest! T leek haar niets met m'n schildklier te maken te hebben gelukkig! heb wel bloed laten prikken! 6 Buisjes, oa op bloedarmoede, suikerziekte en op zwangerschap natuurlijk! Ik kan morgen bellen voor de uitslag! Spannend!
@ Caruli: Misschien ook wel, ik weet niet precies waar alle buisjes voor waren, ze heeft wel gevoeld, maar ze voelde niets aan m'n schildklier! Wat doe jij trouwens hier Caruli! Moet jij niet je feestje vieren vandaag, of ben je nog ff van de rust aan het genieten?
Suzy Fijn dat je morgen al de uitslag krijgt! En dat er ook getest is op zwangerschap. FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO Toch vanmorgen een digi gedaan. We waren beide al wakker, dus kon mooi. Had verwacht dat er 1-2 weken op zou komen te staan, maar dit is leuker
@ Lottie! Wauw! Das een mooie! Idd fijn dat ze me ff grondig onderzoeken! Ben vanaf m'n vorige zwangerschap al moe, dus tis weleens goed dak ff binnenstebuiten gekeerd word!
Suzy Hmm...dat herken ik eerlijk gezegd wel. Ik heb soms al moeite om wat te drinken voor mezelf te pakken...zo moe. En nu dus weer NOG moeier haha
@ Lottie: Vervelend is dat he!? Laat je je kind gewoon drinken voor je halen?! Of is hij/zij daar te klein voor?
@Caruli: Fijne dag vandaag! @Lottie: Lijkt me heel leuk om te zien staan op je test ! @Suzy: Jeetje, 6 buisjes ! * lig nu op de grond *. Wel fijn dat ze je serieus neemt en dat je morgen de uitslag al krijgt. Nu hopen op goed nieuws ! Hier nog steeds weinig ongi. Vannacht en vanmorgen was het wat meer bloed, dus dacht hehe maar nu weer alleen maar wat bruinverlies en zo weinig. Nu ben ik al zo'n 8 jaar niet meer ongi zoals vroeger. En het begint tegenwoordig (lees: paar jaar, ook met pil) idd met wat bruinverlies, dan een paar dagen met wat meer rood erbij en uiteindelijk 1 a 2 dagen gewoon bloed en vervolgens weer bruin. Maar nu komt het gewoon niet op gang, daar word ik zo moe en moedeloos van. Waarom is het ooit veranderd en waarom nu weer op deze manier?? Voel me daarom ook weinig vrouw en ben dus wel eens bang dat dit een zw in de weg kan staan. Heb meestal van te voren buikpijn en dan komt er wel wat (bruin of rood) maar nu ook geen buikpijn gehad, alleen vorige week dins- en woensdag. Komt volgens mij weer een dipje aan . Sorry, ik ben weer even van slag.
@ Moon, *knuf* heel vervelend allemaal. Het is vooral denk ik vervelend dat je ongesteldheid niet echt wil doorzetten denk ik? Ga je misschien weer twijfelen of niet? Ik hoop voor je dat er de komende cyclussen toch verandering in gaat komen. Suzy; ik hoop dat het niks ergs is en dat er misschien zelfs uit zal komen dat je zwanger bent. Wel spannend hoor..!!! Lottie mooie test hoor Ik denk dat ik die digitale toch altijd wel het mooiste vind, dat is echt een stukje bevestiging..
@Friesje: Bedankt voor je knuffel ! Tja, ik weet het gewoon niet. Snap ook niet waarom mijn ongi dus zo veranderd is in de loop der jaren. Ben dus 8 jaar geleden naar de ha geweest en kreeg een kuur om een onttrekkingsbloeding op te wekken. Nou ja, dat lukte dus niet echt. Heb toen een doorverwijzing gekregen voor de gyn en hij vertelde dus ook dat je geen onttrekkingbloeding kunt krijgen als je vlak daarvoor (en dat was ik dus) ongi bent geweest . Stomme ha, maar goed. De gyn zegt doodleuk dat de ongi met pil een kunstmatige bloeding is, dus daar valt niets over te zeggen. Maar ja, waarom is die dan veranderd en ik zei nog: ook als ik de pil niet slik is het zo. Heb daar dus nooit een antwoord op gekregen en elke ongi vraag ik het me weer af.
@ Moon: Ja veel he? Ik vind het nooit zo erg om bloed te laten prikken maar heb deze keer maar ff de andere kant opgekeken! @ Friesland: Thnx, dat hoop ik ook! Hoop gewoon dak zwanger ben, en dat ik er gewoon een buikgriepje overheen heb gehad!
Suzy Whaaaahaha dat arme kind is pas net 1! Lopen kan ie als een gek, maar denk niet dat hij het snapt als ik m om drinken vraag. Moon Vind het eerlijk gezegd toch apart klinken je cyclussen...Als je gekke cyclussen hebt dan mag je officieel al na 6 maanden naar je ha toe! Het lijkt net of je ongi minder wordt of niet? Wel lang, maar ook minder? Friesland Idd extra bevestiging! Echt leuk!
Moon, met mij gaat het goed hoor. Ik zit rustig op de wachtbank te wachten tot de tijd langzaam voorbij is gestreken. En de tijd aanbreekt dat ik eindelijk een testje mag doen..!!! Vandaag nog maar 6 DPO
@Lottie: Maar vroeg geleerd is oud gedaan ! Euh, ja daar lijkt het wel op. Mijn vriend zegt ook wel eens dat ik dan naar de ha moet gaan als ik een antwoord wil . Ik vind het wel knap van mezelf dat ik nu toch sinds het stoppen wel een redelijke cyclus heb. Voorheen als ik stopte, kwam de eerste eigen ongi na een week of 5 (netjes) maar die daarna duurde dan al veel langer. Als ie dan eindelijk kwam, ging ik maar weer snel aan de pil...haha. Heb overigens op dit moment heel veel hoofdpijn en ik denk dat ik nu toch een beetje buikpijn ga krijgen....please!??! Blijft vreemd hè?! Ik weet dat de menstruatie tijdens je leven wel verandert, ook bijv. door zw, maar ik vind het nog steeds raar.