Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Fries: Whaaaaaa :$! Ik denk ook wel een streepje te zien. Op hoeveel dpo zit je nu? En tja, kan wel weer foei gaan zeggen maar ja....
    Spannend meis! Heb je al klachtjes dan?

3. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik vind matcare fijn en mooi duidelijk (rechts op deze pagina zie je de link), ze hebben duidelijke ovulatietesten, maar ook mooie zwangerschapstesten die betrouwbaar zijn ;) ik heb zelf op 10dpo met Kruidvat 2v5 en Matcare midstream getest en moet eerlijk bekennen dat op kruidvat bijna niets te zien was, terwijl matcare al een heel duidelijke streep had :D:D:D
    De ovulatietesten van z&k vind ik wel goed, maar de zwangerschapstesten hebben bij mij altijd een indrooglijntje gehad ;)

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik zie idd ook wel een heel licht streepje! Hopelijk wordtie snel donkerder. Is wel een hele vroege test aan je banner te zien?

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Fries
    hmm je kan pas over 8 dagen testen? En wanneer kwam het streepje? Ik zou over 2 dagen weer testen, hij is wel erg licht. Spannend!! Duim voor je!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Morgen dames,

@Fries: Meldplicht!!

@Suzy: Succes! Hoe laat krijg je de uitslag??

@Adora en Lottie: Bedankt voor jullie bevindingen!

Heb ik weer. Zit ik op de site van MatCare te kijken zie ik een vruchtbaarheidstest voor mannen (ook voor beiden trouwens) en dan vraag je je af....zou dat werken?? Tja, ben toch benieuwd hè ;)!

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Whahaha Friesland! Je zit 8 dagen voor je NOD.. Geef dat kind ook even de kans om in te nestelen zeg!! ;)
    Maar lijkt idd wel een vaag streepje te staan (al was ik nog even in twijfel of dat niet kwam door de pijltjes..) Ik ga iig héééél hard voor je duimen!!

@Moon.. Niet geschoten, altijd mis..?? Als je je er druk over maakt zou ik zeggen, bestellen maar.. Maar aan de andere kant, kan de uitslag ook zó zijn dat je je er alleen maar drukker om gaat maken... Maar snap je wel hoor.. Ik wou ze eigenlijk al bestellen toen het de eerste maand niet lukte... ;)

@Suzy SUCCESSS Ik duim voor je!!

Ik heb even gekeken in mijn agenda. Maar in de week dat ik ovutesten gebruik heb ik maar 1 vroege dienst (van 7.30 tot 15.00) Dus denk dat ik maar om 12.00 ga testen, dan hoef ik maar 1x iets mee te smokkelen naar de wc... Ga er nog wel een weekje over nadenken... ;)

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Lastig idd als je wisselende diensten hebt. 1x iets 'meesmokkelen' lukt misschien nog wel ja. Ik werk in dit geval gelukkig vaste tijden, dus kan telkens testen rond 18.00u als de NS tenminste meewerkt ;)

@ Moon: Hmm, die testen klinken wel interessant. Ik zal eens kijken op de site haha.

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Marr: Thnx das lief van je!

@ Moon: ik moet zelf even bellen! Heb met hubby afgesproken dak om kwart voor 11 ga bellen, hopelijk is het niet te vroeg.. Ik moet mezelf nog even moed inspreken geloof ik!

Jullie horen het zo!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Die testen liggen ook gewoon bij de Etos;):D verbaasde me er nog over. Geen idee of ze goed zijn. Misschien even googlen?

Suzy
    succes!!! Ben benieuwd:)

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    ~Ik heb gebeld! Gelukkig zijn alle uitslagen goed , ze hebben getest op schildklier, bloedbezinksel, bloedwaardes, suikergehalte.. Alleen moet ik morgen terugbellen voor de uitslag van m'n hcg.. Grrrrrr... Weet dus nog niets :(

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Super!!! Balen dat de hcg uitslag er nog niet is! Nog n dag geduld!
    Succes:).

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ZZje: Balen van je negatieve test.

Suzy: Gelukkig dat er niks ernstigs is, wel balen he als ze niks vinden en je je zo beroerd voelt.. Hoop voor je dat er hcg in je bloed zit.

Friesland: Wel heel vroeg dan, ik wist niet dat je rond je innesteling al positief kon testen.

Zo'n test had ik van de week ook, maar ik ga al zelf strepen zien als ik naar testen kijk ;)

Hier nog steeds geen ongi, wel nog steeds last van mijn buik en borsten.. Pff al vanaf vrijdag man, als de ongi toch moet komen dan laat hem nu maar komen hoor. Dan ben ik tenminste daarna weer van mijn buikpijn af...

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Goed te horen dat alles goed is, maar ja dan weet je idd nog niet waar die moeheid vandaan komt? Nog een dag langer in spanning....pfff. Ga je zelf nog een testje wagen?

@Lottie: Nog bedankt voor je pbtje ;)! Ik zal er later nog eens goed voor gaan zitten. Heb het eigenlijk druk met werk, dus moet dadelijk ook wat gaan doen :(.

@Caruli: Vervelend hè!? Bij mijn lange cyclus van 58 dagen had ik 3 weken lang buikpijn. Elke keer dacht ik jaja het komt eraan, maar niet dus. Had je nog getest? Ik weet het even helemaal niet meer. Kan me ook niet zo goed concentreren ;).

Heb nog gegoogled op de vr.test, maar ben nog niet zo heel veel wijzer. Er zijn ervaringen van goede sperma resultaten, maar dan blijkt bij de ha/zh dat het slecht zaad is. Dus ja....

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: Nee ik heb dinsdag voor het laatst getest, maar als ik kijk naar een cyclus van gemiddeld 32 dagen dan is mijn nod morgen. Maar goed ik wacht het wel af.. Mocht ik zondag nog niet ongi zijn dan doe ik er nog 1. De allerlaatste!

16. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Ja heb ik net gedaan, maar weer negatief, ik geloof dat ik me er maar bij neer ga leggen dat t niet zo is, dan word ik morgen ook niet teleurgesteld als ik de uitslag van m'n bloed krijg!

17. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    @ suzy,, balen haha.. nou jah nog een extra dagje wachten dan maar!!

@ Friesland.. Ik zie het streepje niet erg overduidelijk maar ik zie toch wel iets inderdaad .. maarjah met een foto is dat ook lastig zo vroeg. Probeer niet te hard van stapel te lopen he... voordat je over een paar dagen teleurgesteld bent misschien. (wil je niet ontmoedigen maar het is nog zo vroeg..) Ik hoop voor je dat het streepje er echt zit en duidelijker gaat worden :) duim voor je meid!! Hou ons op de hoogte hihi

Hier begint de spanning echt toe te slaan.... morgen nod... en gaat mijn vriend savonds op wintersport voor een week.. whahaha Stel dat ik komende dagen zwanger blijk.. dat moet ik zo lang wachten met vertellen (over telefoon lijkt me minde leuk, zeker als het dan nog dagen duurt voor je elkaar kan vasthouden) en als ik ongesteld word... dan hoop ik maar zsm! Hoop op duidelijkheid vóor ik een week home alone ben!! :)

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Suzy: Ben je idd nog niet veel wijzer m.b.t. de eventuele zwangerschap. Irritant dat je nega blijft testen. Hoop dat je wel zwanger bent. Gaan ze anders nog andere onderzoeken doen of kan dat niet?

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Suzy, mooi dat alles goed is! Balen dat je nog een dag moet wachten! Heb je nog nagels op je vingers? ;)

Zzje, hoop dat je op tijd duidelijkheid hebt! :)

Moon, denk je dat je genoegen neemt met zo'n test? Ik bedoel, als ie zegt dat alles goed is geloof je dat dan ook? Anders is het geldverspilling..

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    NVNT-lijstje

- Caruli, nod 9 jan
    - Muis, nod 12 jan (mt korte lf eigenlijk 9 jan)
    - Mom, nod 13 jan
    - Dianana, nod 16 jan
    - Berenbotje, nod 20 jan
    - Quint, nod 23 jan
    - Rittjuh, nod 31 jan

- Iris2009, nod 5 feb
    - Gimena, nod 8 feb

Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben:

- Zzje, nod 14 jan (op 8, 10 en 12 jan negatief getest)
    - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest)
    - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?)

Dames die te vroeg getest hebben en een twijfeltest/lichte streep hebben:

-Friesland80, nod 21 jan (getest op 13 jan:$:p)

Dames die ongi zijn geworden:

- Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi)
    - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi)
    - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi)
    - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld)
    - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test)
    - Marrr, nod 12 jan (niet getest :D (<<-- Trots!))
    -troetjuh nod 10 jan (10 jan negatief getest)

Zwanger!!!

- Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest)
    - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder)
    - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest)
    - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest)
    - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest)
    - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest)
    - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest)
    - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest)
    - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief)

Deel Deze Pagina