Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Rittjuh: Ja heel irritant! Denk niet dat ze gelijk verder gaan onderzoeken, aangezien dit pas m'n eerste ronde is, en de eerste x dat m'n ongi zolang wegblijft..

@ Marr, gelukkig ben ik niet zo van het nagelbijten, maar geloof wel dak weer een kilo lichter ben van die spanning... ;)

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Suzy: Bedoelde ook niet zozeer vanwege je cyclus, maar meer omdat je moe bent e.d. toch? Dat moet ergens vandaan komen lijkt me en als ze nu niks vinden is dat wel vreemd toch? Weet ook niet of ze wel wat KUNNEN doen natuurlijk.
    Dat het de eerste keer zo lang duurt kan best. Heb ook wel eens gelezen dat sommige pas dag 60 ongi werden. Dat hoop ik natuurlijk niet voor jou! Op welke dag zit je nu?

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Rittjuh: Op dag 38. dus das niet zo gek.. Wel een beetje gek als je je bedenkt dat ik altijd cycli heb tussen de 27 en 32 dagen.. En ik al ruim 2 jaar van de pil af ben..
    Idd vreemd van de vermoeidheid, misschien moet ik proberen wat meer regelmaat te creëren in m'n leventje, al gaat dat lastig met m'n werk.. ;)

4. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    @ Suzie, hopelijk krijg je morgen een positief bericht, maar al kan ik me helemaal voorstellen dat je je erbij neerlegt omdat de testjes nega zijn.
    Toch duim ik voor je en anders dat ze je helemaal gaan onderzoeken.

@ Zzje hopelijk weet je het op tijd, heb je nog niet getest dan? oh ik zie dat je al een paar keer hebt getest.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hello!!!:)

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Lottie: Zwaai :)

@ Suzy: Ow ja, dat vergeet ik steeds he dat je al 2 jaar gestopt bent.. Ontpillen is het dan idd niet meer. Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hoestie met rittjuh? Druk aan de klus;)

8. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    ik heb honger!!!

:D

Waar blijven mijn frieten

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dan moet je wat eten;)

10. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Mijn vriendje is frieten aan het halen, maar ik vind nu wel dat hij thuis mag komen ermee
    Lig dadelijk onder de bank ipv erop

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    En heeft de friet goed gesmaakt? Of toch onder de bank belandt? hahahaha

Ja Moon, en de rest, ik heb veeeeel te vroeg getest. Ik heb overigens mijn NOD de 20e. Altijd als ik 28 dagen in vul, rekent de banner 1 dag langer? Geen idee hoe dat kan, of ik doe iets mis.
    Ik zie nog steeds een vaag streepje staan, mijn vriend ook. Alleen lastig te beoordelen of hij rose is.
    Inderdaad moet ik maar niet teveel er vanuit gaan, want als het al zo is, is de kans ook groot dat het mis gaat en als nog ongesteld word. Morgen gaan we weer testen. En wachten nu maar rustig af dan.
    Je hcg wordt meteen aangemaakt na de innesteling volgens mij. En dat varieert van 5 - 10 dagen ofzo.

Suzy, wat goed dat het niks ergs is..!! Ik hoop wel voor je dat de uitslag van de hcg test positief zal zijn. Ik zal voor je duimen!!!!

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Dames, ik ben schuldig... :(

13. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    frieten waren heerlijk,
    normaal hoef ik nooit echt zo frieten, maar nu.... ik genoot er gewoon van hahaha

ik hoop voor je dat de test donkerder wordt.

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Quint1, heb je een test gedaan?

Hahahaha dat zal wel komen omdat je zwanger bent denk ik:D Als het maar lekker smaakte, daar gaat het om toch:p heb je veel kwaaltjes? Of valt het mee?

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ik voel helemaal niks... Behalve bloedverlies 2 dpo is er niks bijzonders aan de hand geweest. Zit nu trouwens 7 dpo...

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Friesland
    normaal komt er pas later na de innesteling een streep. Maar het zou leuk zijn! Haha morgen alweer testen? Het verdubbelt per 2 dagen.

Quint
    hmm ik zie een treurig poppetje, negatief?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Quint
    2dpo is te vroeg voor n innesteling dus kan bloed vd eisprong zijn. 7dpo testen is wel vroeg zeg!!

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Jaaaa! We zijn weer druk bezig ;) Hebben nu op dag 7, 8, 9 en 11 geklust en straks weer (dag 13). Had op dag 11 en 12 een hele lichte ovutest, dus ga er morgen weer eentje doen. Hoop zo dit weekend mn ei te hebben nog, dan kunnen we flink aan de klus hihi.

Hoest met jou? Geen vervelende kwaaltjes?

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Lottie, ben verdrietig omdat ik het niet heb volgehouden... Zie mijn NOD, die is pas 23 januari (officieel)...

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Maaaaar de test is toch wel duidelijk, hoor...

Deel Deze Pagina