Hahaha Quint1, ik kan het me zooo goed voorstellen, dat blijkt wel uit mijn test die ik al weer heb gedaan Vervelend he? Je kansen zijn denk ik nog net zo groot dan als je niet had getest hoor *knuf* Lottie, ja om de 2 dagen he? Ik heb gisteren getest, dan heb je vandaag er tussen en dan morgen weer testen? Als het iets moet zijn, zou je het morgen toch duidelijker moeten zien denk ik???
Quint, ja dus?????? Friesland, last van extreme moeheid, vergeetachtig, pijn aan de borsten (gelukkig nu even niet, maar je moet er niet aankomen) Af en toe steekjes in de buik en af en toe een soort ongi gevoel. leuk dat je het vraagt. Jij al een keer getest dacht ik te hebben gelezen?
Hallokidoki, @Fries: Is spannend dus! Ben benieuwd naar je test van morgen. Wel showen hè?! @Quint: Is ie posi?? Nou, show hem sowieso maar! En ook jij foei... @Rittjuh: Heb je vandaag geen ovutest gedaan dan? En die vruchtbarheidstest bestel ik toch maar niet. Het schijnt dat je sperma ook kan laten testen zonder in de mmm te zitten. En de ervaringen zijn zowel posi als nega, dus dan maar geen geld verspillen.
@ friesland Volgens mij berekent je banner de dagen tót je NOD @ Witney Ja heb al wat testjes gedaan vd week met al die vroegpositieftestendeikbennietjaloersopdiedames-dames gehehe.. vanmiddag een gevoelige test (testpoint, bij etos??) gedaan maar weer wit. Op de verpakking staat dat je vanaf 10 dagen na de gemeenschap kan testen.. en bij geen resultaat mag je ervan uit gaan dat je niet zwanger bent. Nou een dag voor je nod, zou je dan toch wel wat moeten zien. Dus ik wacht maar gewoon lekker op mijn ongesteldheid! @quint, ik snap je ongeduld hoor. Zo lang wachten is ook gewoon heel moeilijk...
Quint1, ik kan er niet echt duidelijk uit halen eigenlijk of hij nou negatief is of positief?? Ik begin nu wel benieuwd te worden.. Heb je misschien een foto?? Ja de kwaaltjes horen er echt bij he Ik hoorde trouwens wel dat het kan zijn dat met een week of 10 de kwaaltjes weer wat minder worden en je daarna na een hele tijd pas andere kwaaltjes krijgt. Ik hoop het voor je Ja klopt inderdaad, ik heb de foto ook nog even in negatief gezet. Ben echt benieuwd hoor, morgen weer een test wagen. Ik heb met de kruidvat testen nog nooit eerder een 2e streep gezien.. Wel met zwanger en kids en sensitest. Bekijk bijlage 121346
Rittjuh Klussen jullie altijd zo goed? Of nu eigenlijk pas? En hoe vind je man dat om de dag? Heb je normaal geen tweede streep dan op je test? Hihi wat n vragen! Het gaat goed hier. Vandaag weer weinig kwaaltjes helaas. Veeeel afscheiding, pijn in m'n buik bij rare bewegingen en dat was t wel quint Ja dat zag ik. Jij stouterd das idd errug vroeg voor n test zit je ons expres in spanning te houden dat je geen duidelijk antw geeft of ie posi is?? Fries owww gisteren getest! Dan zou ie morgen idd wel iets duidelijker moeten zijn. De banners kloppen wel naar mijn weten. Zzje die heb ik ook gedaan bij m'n eerste zwangerschap! Die is volgens mij toch ook minder gevoelig dan Kruidvat hoor en veel duurder Quint hèhè een foto ehhhh??? Als je 7dpo zit dat is onmogelijk meid!!! Echt onmogelijk...jij bent al langer zwanger hoor!!! 100% zeker! Gefeliciteerd!!
Ohh Quint1..!!! Jeetje, dat is echt een duidelijk positieve test.. Gefeliciteerd.. Daar kan je echt niet meer omheen. Ik denk dat op 2 DPO je bloedverlies een innesteling was, maar niet je 2 dpo.. Ik denk dat je eisprong dan toh eerder is geweest ofzo..
@Quint: Whaaaa! Is dat een zw.test?? En je zit nog 10 dagen voor je nod? Op hoeveel dpo zit je dan? Het is wel een hele duidelijke test, hoor! Gefeliciteerd alvast ....het is natuurlijk nog aan de vroege kant!!
Lottie, zie mijn temp kaartje. Zit echt 7 dpo, het kan niet anders. Manlief zegt dat de test vals positief is maar ik denk het niet...
Sorry maar hij is dan of vals of je ei was 100% zeker eerder...ff heeft lang niet altijd gelijk. Deze test is zeker weten v rond 4 weken zwangerschap
@Quint: Enige dames hier hebben met 8dpo ook al posi getest, alleen waren dat veel lichtere streepjes en kv testen. Maar deze dipstick is denk ik minder gevoelig, toch? Dan heb je wel veel hcg al aangemaakt denk. Heb je nog andere testen in huis? Mss dat je je vriend dan wel kan overtuigen?? En ons !
Korte cyclus zeg!! Je ei is denk ik dag 8 gesprongen als ik t zo zie. Ff rekent standaard je ei 1 dag voor de stijging terwijl overal op inet staat dat deze soms pas 2-3 dagen erna stijgt.
Ik ben ook erg benieuwd.. Een nieuwe test is wel een mogelijkheid. Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan de test zelf ligt..!!!
Dit is een Mat care test, zij zijn ook gevoelig en mogen 4 dagen voor nod gebruikt worden. Ik denk dat ik ook nog Kruidvat ergens heb liggen.
ja goed idee,, nog een ander merk proberen? Haha What The F*ck... Kan het niet een meerling zijn? Weet niet of het waar is dat je dan ook meer/sneller hcg aanmaakt?? of dat een fabeltje is?