Zzje haha dat heb ik ook een keer gehad. Zat al op de wc met m'n test en bekertje. Dacht laat ik nog ff in m'n broekje kijken...en ja hoor...bloed veel geluk in deze ronde!!
Zijn jullie (de nog niet zwangeren) ook van plan om maart over te slaan? Hoor er namelijk heel veel mensen over.. Om te voorkomen dat je dec.kindje krijgt... Vind het op zich niet een heel raar idee.. Is niet leuk voor een kindje om op een feestdag jarig te zijn lijkt mij.. Maar zou er niet aan moeten denken om een maand mijn kansen weg te gooien! Wil veel te graag een kindje!!
GRRRRRRRRR...er is een heel topic over maart overslaan. Wat is er mis met een kindje in december??? Mijn kindje is toevallig in december geboren. Als ik maart had overgeslagen had ik hem nu niet gehad! Ik vind het onzin. Natuurlijk ben ik zelf ook bang geweest dat hij met kerst geboren zou worden, maar ja jammer dan. Daar kan je altijd wel oplossingen voor bedenken. Mijn vader is van 25 dec, die heeft t altijd prima gered. Mijn kindje is van de 18e en das echt geen probleem. Ook is het juist erg leuk, want in het begin kunnen ze nog niks en tegen de tijd dat het mooier weer wordt kunnen ze al wat meer. Lekker samen rollen op een kleedje. Ik vind het persoonlijk echt onzin...
Mijn mening is; waarom zou ik dat doen? Mijn vriend is 2e kerstdag jarig.. en het is soms wel even onhandig, maar het heeft ook wel weer wat. Ik ga daar geen rekening mee houden. Het komt zoals het komt, en als dat in maart moet wezen, dan is dat niet anders. Elk nadeel heeft natuurlijk ook weer een voordeel
@Lottie en Zzje: Jullie zijn lief! Ik ben nog niet zo lang bezig hoor, Zzje! Ben in maart gestopt met de pil en we zijn pas in aug ervoor gegaan, maar toch door wat lange cycli gaan de maanden dan lang duren. We gaan nu ronde 5 in! Zzje: Knuffel meis, maar je weet nu waar je aan toe bent. Ik heb het nu al 2x gehad dat ik testte en bij de ene keer na 2 uur en bij de andere keer 's avonds ongi werd . @Fries: Heb je nog getest? Ben benieuwd, dus fotootje!! @Caruli: Hoe is het met jou? Al duidelijkheid inmiddels?
Moon Jij ook lief zijn! Test Heb gisteren niet getest en vanmorgen wel weer. Donkerder kan niet denk ik
Kheb m even in negatief gezet en in allerlei andere kleuren bekeken...zie helaas niks. Zegt niks hoor...je kan nog steeds zwanger zijn
Daar heb je gelijk in. Maar ik denk wel dat dit betekend, dat die vorige test niks was. Ik zag echt iets, dat weet ik heel zeker. En ik zie het nog vaag op de test. Maar misschien toch een foute test, voordruk lijn,t indrooglijntje ofzo (wat wel raar is al na een paar minuten) haha
Hihi, ja het eromheen plannen snap ik ook niet.. Gaat zóó tegen mn gevoel in om te zeggen; Nu maar even niet! Want de wens blijft er zo hard staan! Maar lijkt me als kind gewoon vervelend om op kerstdag of sinterklaas jarig te zijn.. Er tussen in zou me geen ene drol uitmaken. de 18e vind ik bijvoorbeeld een leuke datum.. Al zou het wel weer het waar-vieren-we-kerst-dit-jaar-nee-ik-heb-geen-zin-probleem oplossen... Ikzelf ben midden in de zomer jarig.. Het voordeel was dat je altijd buiten je feestjes kon houden, maar vond het niet leuk dat altijd iedereen dan op vakantie was.. En dat ik niet op school kon trakteren en geen versierde stoel kreeg etc... Mijn hele schoonfamilie is in januari jarig.. Ben vanaf kerst al geen weekend meer thuis geweest ivm verjaardagen en dat gaan nog 2 weekenden door.. dus zou voor een kleine ook niet ideaal zijn.. Zo zie je maar weer; er is voor elke datum wel wat te zeggen..! Als het al zo valt, valt er altijd wel een mouw aan te passen.. Las ook iets over de halve verjaardagen ook vieren.. vond ik persoonlijk ook een leuke oplossing.. Mijn conclusie; Ik wil gewoon een beebje! Kan me niet schelen in welke maand, maar het liefst zo snel mogelijk!!
Friesland Wel raar, want kruidvat testen geven niet zomaar een streepje...misschien alcohol gedronken of iets anders waardoor ie kon verkleuren? Was ie echt roze? En zeker raar als ie na net 5 min kwam of eerder!
Marr December heeft van de 31 dagen 3 feestdagen...dus meer kans dat de baby NIET op een feestdag geboren wordt. En ik denk dat het zo vervelend voor een kind is als je het zelf maakt. Je kan ook de verjaardag eerder vieren of ietsje later of wat dan ook. Ik hoor van heel veel mensen dat ze het niet erg vinden om op die dagen jarig te zijn. JUIST dat heb jij heel goed haha. Het jaar dat hij geboren werd gingen we lekker nergens heen. En nu kunnen we zeggen dat het erg druk is voor hem als we ook nog eens met kerst 3 dagen overal heen gaan. Halve verjaardagen ga ik echt niet vieren haha. Misschien een lekker stukje taart, maar dan meer omdat ik een rede zoek voor taart
Haha! Een reden voor taart heb ik snel gevonden hoor! Maar het komt zoals het komt toch! @Friesland, niet stressen! Het kan nog steeds! Je bent ook nog erg vroeg he!!
Hallo meiden, ik kom ook nog maar eens hier rondneuzen ik heb het even druk in het zwangere-gedeelte van dit forum Lottie heb je een foto van de test van vandaag geplaatst? even verder lezen.....
Een voorgedrukt lijntje is nooit rose en komt niet binnen de tijd (ik heb je test gezien) Weet je wat ik denk? ik denk dat je toen je test licht rose kleurde je pas je eisprong had het is bekend dat als je op je eisprong met kruidvat 2v5 euro test dat er dan een heel licht lijntje verschijnt (dit komt omdat kruidvat een heel gevoelige test is) meerdere meiden op dit forum hadden het en ook huisartsen bevestigen het Maar... je kunt alsnog positief testen, alleen zou ik op die dag er van uitgaan dat je je eisprong had
Andora, Dat had inderdaad gekund. Maar mijn ovulatietesten wezen uit dat ik mijn eisprong op de 14e dag van mijn cyclus had. Ook had ik cirvixslijm waar ik dat heel duidelijk aan kon zien. Dus ik weet heel zeker dat mijn eisprong wel is geweest al. Ik heb deze foto's van de test die ik eergister heb gedaan ook op het topic: ovualatie/zwangerschapstesten gezet. Maar daar ziet helemaal niemand het streepje. Dus ik vraag me af of ik mezelf dan niet voor de gek houdt ofzo
Adora Haha grappig Toch weer tegelijk getest. Ben m nu op de pc aan het zetten vanaf mn telefoon. Ik wil de jouwe ook zien!!
Lottie, haha... ja, weer gelijk Ik heb nog 3 testjes over (en jij?) ik ga met 6, 7 en 8 weken nog eens testen Ik heb alle testjes in mijn album staan