wachten duurt lang, lang, lang, wat duurt het wachten lang. Geduld..... tja geduld hebben we, maar voor hoe lang????
HAHa even wat geduld uitdelen.... Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld Haha
Zo, er is een hoop gekletst in die paar uur. Jammer Chicken dat je niet zwanger bent Maar wie weet is je test nog te vroeg? De 'nieuwe' meiden WELKOM!
Dag lady's Spannend zeg, Chicken erg jammer voor je, op naar de volgende ronde, hoewel ik dat laatste ook beu gehoord ben..... Ik hoop dat ik ook kan wachten, want ik kan in principe dinsdag testen, en na een jaar bezig te zijn zie ik het nut niet zo meer in om mezelf nog langer in spanning te houden dan nodig is...volgens de gyneacoloog is alles tip top in orde, en bij men dochter 11 jaar geleden was ik vrijwel direct zwanger...(ronde 2). dus lady's laat 2011 een vruchtbaar jaar zijn !!!
@ Kim: Ga je dinsdag dan ook direct testen als de ongi wegblijft? Hoop zo dat je het jaar roze mag beginnen!
Goedemorgen NIET testers mijn temp is gestegen. Adora ojaaaa dat was t. Zat al bij sharing te kijken, maar kwam nie verder My Ovulation Chart Doortje potje geduld staat open op tafel
@ritjuh: mijn ongi zal zowieso nog wegblijven dinsdag want mijn nod is pas 08/01, dinsdag zit ik vier dagen voor NOD en kan ik met sensitest testen Ik heb nog geen flauw idee want voel NIKS, kan ook niet denk ik, want innesteling zou pas gisteren geweest zijn, en dat is een beetje te pril om al tekens te hebben vrees ik
Mijn NOD is rond 7 januari en ik voel ook nog niets Daarom heb ik eigenlijk ook niet echt testdrang. Denk dat ik dat eerder zou hebben als ik symptomen had.
hey ritjuh, dat wil niets zeggen, ik kan me niet herinneren dat ik bij men dochter in het begin van de zwangerschap iets voelde, integendeel, ik werd pas misselijk, pijnlijke borsten enzo toen ik al 8 weken was, dus dat wilt niets zeggen hoor!!
@ Lottie en wat betekend dat als je temo omhoog is gegaan?? Hopelijk goed nieuws? @ Testen aaah wil ook nu al!!! Helemaal omdat ik gewoon niet zo lekker ben maar zet neit door tot ziek zijn ofzow, droomde dat ik zwanger was vannacht , heel slecht slapen....pff zenuwslopend gewoon!!! En dat al 3,5 dag na me ei! hahaha
Manoe dat betekend dat m'n ei iig gesprongen is nu. Ik denk zelf dus eergisteren. Al geeft dat ff programma volgens mij standaard je ei aan 1 dag voor de stijging. Maar je temp kan ook 2 dagen later pas stijgen. Dat lijkt me in mijn geval ook logischer als je kijkt naar m'n ovutesten. Zou wel gaaf zijn als t gelijk raak is bij je!!
Nou, in dat geval is er toch nog hoop Ben zo benieuwd! Zou al wel snel zijn hoor in de 2e ronde, maar niet onmogelijk natuurlijk.
@ Manoe: Hoop dat je de rest van de wachtdagen nog goed kunt slapen. Anders ben je kapot tegen die tijd
Rittjuh is gewoon n gek idee hè dat t nu al raak zou kunnen zijn!? Moet overigens wel zeggen dat ik zelf wel echt verschil voelde in de maand dat ik zwanger bleek te zijn. Maar hoeft niet altijd!!
@ Lottie, had je het toch goed Ja zal zeker leuk zijn, maar ga er niet van uit hoor! Heb geen zin in teleurstellingen...Vorige keer was het wel gelijk raak werd een mk helaas toen weer gelijk raak dus kan je voorstellen dat het wel moeilijk is om er nu van uit te gaan dat het een paar maanden gaat duren! Zit volgens mij al op dag 4 vandaag, hoe reken je dat uit? Me ei was in de ochtend van de 28e. Tel je die dag mee? Dan kom ik uit op 28,29,30,31...
Ja, dat is idd een erg vreemd idee. Heb ook gelezen ja dat je je vaak toch wel anders voelt. Dat heb ik (helaas) niet. We zullen zien wat volgende week ons brengt.. Roze of rood..